Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä 45-vuotiaalle naiselle!

Vierailija
28.09.2020 |

Elämä helpottunut lasten kasvun myötä. Nyt olisi aikaa ja myös rahaa käyttää omaa hyvinvointiin, mutta pää lyö tyhjää. Minulla nyt rahaa ja aikaa satsata itseeni, mutta tarvitsisin ideoita. Tässä taustatietoa:
Olemassa oleva vaatevarasto ok ja hampaat ok. Hiuksissa ja ihonhoidossa käytän laadukkaita hyviä tuotteita. Olen normaalipainoinen ja perusterve. En halua mitään lisukkeita.
Pitäisi rahaa käyttää omaan hyvinvointiin, mutta mihin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräaukon valkaisu ja brassivahaus näin ensiksi.

Nämä ovat tärkeitä.

Oikeasti, kyllä ihminen on koronansa ansainnut.

Niin typerää suoltoa koko aloitus ja maassa pandemia.

Vierailija
22/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, lisää vinkkejä! Olisiko jotain hyviä kasvohoitoja?

Huomaatteko, että tämä on taas niitä kasvohoitomainosketjuja?

Mihin kannattais satsata, olen perusterve ja paljon fyffee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei aloita omaa juttuaan: "pitäsi rahaa käyttää..."

ou jee.

Vierailija
24/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy vaeltamaan tai kiipeilemään. Hanki lentolupakirja.

Mene kielikurssille.

Vierailija
25/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kirkkoon ja terapiaan. Olet kummankin tarpeessa.

High five!

Vierailija
26/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaunis teepannu ja erilaisia irtoteelaatuja erikoisliikkeestä. Sitten lainaa kirjastosta iso kasa kiinnostavia kirjoja. Luet niitä ja juot teetä, se on parasta, mitä voit tehdä hyvinvointisi eteen.

Vierailija
27/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennen 50 v synttäreitä kuuluu vielä harrastaa villisti seksiä useamman eri miehen kanssa. 50 v jysähtää kunnolla, ja sitten kun kuukautiset loppuu 51 v niin sen jälkeen aloitetaan puikkopiirit, marjastus yms mummoilu. Joten suosittelen nyt satsaamaan ulkoiseen habitukseen kaikki mahdollinen.

Vierailija
28/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Valitettavasti avioliittoni tilanne on sellainen, etten tiedä haluanko/pystynkö jatkamaan loppuelämän. En siis voi "rikastua". Tuleva perintökin tulee hyppäämään minun yli lapsille.

Sijoittaminen on minulle tuttua ja pidin siitä, mutta jouduin säästöt muuttamaan käteiseksi hätätilanteessa vajaa viisi vuotta sitten. Nyt minulla on sen puskuria, että saan tarvittaessa uuden elämän aloitettua rahatilanteen puolesta.

Taidan aloittaa itseni hemmottelun kasvo- ja jalkahoidoilla. Kehitän myös itseäni jollakin uudella taidolla :)

Vierailija
29/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

First world problems! Noin pinnalliselle ihmiselle ei viitsi edes ehdotella. Tällaisia keski-ikäisiä meidän länsimainen hyvinvointiyhteiskuntamme sitten tuotta. Oh yeah!

Entä mikä tuottaa noin vittumaisen asenteen?

Vierailija
30/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen ja käytän rahaa omaksi ilokseni mm seuraaviin:

- siivooja, säästää aikaa ja hermoja

- ravintolat ja kahvilat, näissä kiva viettää aikaa perheen kesken ja teinitkin tykkää

- ooppera, teatteri

- liikuntaharrastus

- taide (hankin kotiin mieleistä taidetta, näiden etsiminen myös hauskaa ajankulua)

Eläkesijoittamista en laske itseni hemmotteluksi vaan se on välttämätön kulu pahan päivän varalle.

Vierailija
31/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tubettamaan ja tekemään tiktok videoita. Lapset voi hermostua, mutta kyllä ne tottuu.

Vierailija
32/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se raha pitää tuhlata, koska ____________________________________? 

mä voin myydä sulle enkeliterapiaa ja parantavaa hiekkaa. 

Vierailija
33/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PT on typerä idea. Etsi mieluummin joku laji, josta oikeasti välität ja jossa haluat kehittyä. PT on niitä varten, jotka haluavat treenata ulkonäköään mutta itsekuri ei riitä edes yksinkertaisten ohjeiden seuraamiseen.

Jos aihe kiinnostaa, PT-tutkinnon sisältämät tiedot on erittäin helppo omaksua. Siinähän sitä ajankuluakin olisi, kun lukaisisi itsensä PT:ksi.

Jos rahaa on oikeasti liiaksi asti, kannattaa ostaa hevonen. Serkkuni teki näin tuossa iässä ja alkoi kilpailla esteratsastuksessa. Enää ei ole ongelmia rahan- eikä ajankäytön suhteen.

Vierailija
34/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi erittäin muodikas laji on nykyisin rantautunut Yhdysvalloista ja Usa:n julkkiksetkin sitä harrastavat:

Mene polkeen vintille pyörää. Vanha fillari käy siihen hyvin eli ei tarvitse pyörään sijoittaa mutta kun poljet oikein paljon niin siinä on itsensä sijoittamista.

Vierailija
35/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja se raha pitää tuhlata, koska ____________________________________? 

mä voin myydä sulle enkeliterapiaa ja parantavaa hiekkaa. 

Minulta saa ”pikkurahalla” ”yksisarvishoitoa”! Tuotteessa on takuu - jos ei toimi, tulee lisää ”yksisarvishoitoa” 😍

Vierailija
36/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Amman ashramiin Intiaan. Pääset rahoistasi ja muutut Pyytettömäksi Rakastajatädiksi! Siellä muutkin keski-ikäiset naiset laukkaa rakkaudenkaipuussaan. Varma henkinen kasvu!

Vierailija
37/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy vaeltamaan tai kiipeilemään. Hanki lentolupakirja.

Mene kielikurssille.

Vaeltaminen on muuten loistava ehdotus. Hyväksi terveydelle, korona ei rajoita harrastusta yhtään ja rahaa saa kyllä palamaan varusteisiin niin paljon kuin ikinä kehta käyttää. Lisäksi voi hyvässä lykyssä tutustua uusiin, kiinnostaviin ihmisiin.

Sama pätee tietysti esimerkiksi melontaa ja laitesukellukseen. Vapaasukellus on muuten hauskaa mutta halvempaa. Tai mites pyöräily, hiilikuitupyörään menee helposti varmaan 20 000 ja kun aloittaa kestävyysliikunnan, ei tarvitse enää ikinä ihmetellä mitä ajallaan tekisi?

Oletan että kiipeilyyn pätee samat.

Kaikki tällainen edistää hyvinvointia ja terveyttä noin miljardi kertaa enemmän kuin joku kälyinen kasvo- tai jalkahoito. Sitä sanotaan, että päivä sukeltamassa vastaa viikon lomaa.

Vierailija
38/38 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuksen valkaisu. Tuo sisältöä elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi