Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää miehen edellisen suhteen lopun oikean syyn :(

Vierailija
06.12.2013 |

Mies erosi exästään 2009 ja me aloimme seurustella 2010. Mies kertoi rehellisesti että edellistä puolisoa ei kiinnostanut seksi enää ollenkaan ja reilun vuoden seksittömyyden jälkeen mies sitten oli sanonut että eiköhän tämä ollut tässä. Ymmärrän hyvin että jos keskusteluista huolimatta tilanne ei parane niin ehkä parempi erota, kun halut ei kohtaa. Minullekin seksi on tärkeä osa parisuhdetta enkä välttämättä jatkaisi jos ei ole lapsia. 

Nyt sain "kiertotietä" kuulla että miehen ex oli sairastunut 2008 sellaiseen sairauteen joka aiheuttaa paljon fyysistä kipua ja lääkkeetkään eivät juuri auta. Siis mitä, ex ollut kipeänä ja varmaan tarvinnut tukea mieheltä ja tuo jättää kun "se ei anna seksiä". En pysty katsomaankaan ukkoon päin ja inhottaa. Mitä jos jään auton alle ja halvaannun? Varmaan kerää kamppeensa ja ettii uuden panopuun! Anna mun kaikki kestää... en tiedä voiko tällaista nyt ottaa miehen kanssa oikein mitenkään puheeksi, mutta sai kyllä VÄHÄN miettimään yhteistä tulevaisuutta.  Anna mun kaikki kestää...

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 03:16"]

Mitä pahaa mies on muka tehnyt? Toisille seksi on isompi asia kuin toisille, ja niin paljon kuin rakastankin miestäni, en pystyisi olemaan kokonaista vuotta ilman seksiä. Molemmilla on parisuhteessa tarpeensa, ja yli vuoden seksittömyys on oikeasti monelle kohtuuton vaatimus sen syistä riippumatta. On paljon kunniakkaampaa toimintaa mieheltä lopettaa suhde kuin mennä pettämään.

[/quote]

Eli sinä et voisi olla ilman seksiä vuotta ja jättäisit toisen vaikka toinen ei KIVUILTAAN siihen pysty. Hyi helvetti. Kylläpä teille toinen ihminen merkitsee ja paljon.

[/quote]

No, on helppo puhua, jos asiasta ei ole omaa kokemusta.

Ensinnäkin kysymykseen liittyy myös epävarmuus. Silloin kun seksi loppuu niin skenaario ei ole todella se, että voisi tietää, jatkuuko seksielämä joskus. Jos toinen on sairas niin asiaan liittyy muutakin epävarmuutta, milloin paranee, paraneeko ollenkaan, kuinka jaksaa tuon tiedon kanssa. Seksittömyys on vielä tuohon vain yksi piinaava lisä. Jos kaikkien tilanne olisikin noissa se, että olisi tiedossa, että seksittömyys päättyy päivänä XX.XX niin tuskimpa kaikki noissa tilanteissa eroaisivat.

Minun tapauksessani taas se, että totesin, että emme voi olla muuta kuin ystäviä, merkitsee sitä, että en kuintenkaan käännä eksälleni selkääni sen vuoksi, ettemme voi olla rakastavaisia. Kyllä voin ystävänäkin välittää hänestä ja siten meillä voi olla paras mahdollinen ihmissuhde heti rakkaussuhteen jälkeen.

36

[/quote]

Sanoinko ettei minulla ole asiasta kokemusta? 

Minä tiedän tasantarkkaan mitä tuo on, miten epävarmaa kaikki on, siinä ensimmäisenä minulla ei ole ollut seksi ja sen puute mielessä. Saatika että alkaisin lässyttää sairaalle puolisolleni, että "emme voi olla rakastavaisia kun mää nyt tarviin seksiäkin. sori vaan. "

Vierailija
22/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

60,

kiitos että selvitit omaa kantaasi.

Itse ajattelin ensin myös, että seksi ole kaikki kaikessa. Kuten se ei olekaan. Sen puute kuitenkin vaikuttaa suhteeseen. Itse olin hyvin onneton. Suhde ei siis muuttunut ystävyydeksi, koska olisin sydämetön ja tunteeton vaan koin vain osan itsestäni pikku hiljaa kuolevan. Minun olisi pitänyt kieltää itseni voidakseni jatkaa tuossa kuviossa.

Varmasti on myös eri asia, missä vaiheessa tilanne suhdetta koskettaa. Me olimme vasta seurusteleva pari. 36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyttä voi kuitenkin osoittaa niin monella tavalla, ettei suhteen ole pakko olla pelkällä kaveri-asteella, se on paljon asenteesta kiinni.

Seksi ei ole kenenkään perustarve, se on ihmisen tapa lisääntyä ja siksi oleellinen, mutta kukaan ei ilman seksiä kuole. 

Omatkin kädet ja mielikuvitus toimii jos siltä tuntuu.

Puolison sairastuminen ei ole helppo paikka, mutta mikäli toista aidosti rakastaa, ei toista pysty hylkäämään sairauden takia.

Suhteessa vaaditaan myös epäitsekkyyttä, tottakai sitä itsensäkin voi tuntea onnettomaksikin, se kuuluu asiaan. Toinen vaan ei voi sille tilanteelle yhtään mitään.

Vierailija
24/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 22:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 22:30"]

Hyvät naiset!

Haluan kertoa teille tämän, mitä syöpäosaston sairaanhoitaja kertoi minulle: miehet usein jättävät kärsivän puolison, useammin kuin naiset. Miehen varaan ei kannata paljon rakentaa. Toki poikeuksiakin on, mutta niitä ei meille kaikille riitä. Ja ilman muuta on paskapäitä naisiakin, mutta totuus on, että paskapäitä miehiä on vielä enemmän.

[/quote]

Mutta siis eihän se ole väärin jättää vaikka toisella olisi mikä tauti. Ei kenekään ole pakko seurustella tai olla naimisissa vain siksi että toisella on syöpä.

[/quote]

Näin on. Ihmisellä on yksi ainoa elämä ja kannattaa punnita, hukkaako siitä monta vuotta ihmisen kanssa, joka käy hoidoissa ja vain oksentaa ja on väsynyt. Jos tämä ihminen ei palaudukaan sen jälkeen omaksi itsekseen, niin hukkaan on mennyt se aika odottaa.

kannattaa pelata varmemman päälle ja lähteä pois, ettei jää katumaan

Vierailija
25/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 12:26"]

Hyvät naiset!

Haluan kertoa teille tämän, mitä syöpäosaston sairaanhoitaja kertoi minulle: miehet usein jättävät kärsivän puolison, useammin kuin naiset. Miehen varaan ei kannata paljon rakentaa. Toki poikeuksiakin on, mutta niitä ei meille kaikille riitä. Ja ilman muuta on paskapäitä naisiakin, mutta totuus on, että paskapäitä miehiä on vielä enemmän.

[/quote]

Mutta siis eihän se ole väärin jättää vaikka toisella olisi mikä tauti. Ei kenekään ole pakko seurustella tai olla naimisissa vain siksi että toisella on syöpä.

[/quote]

Näin on. Ihmisellä on yksi ainoa elämä ja kannattaa punnita, hukkaako siitä monta vuotta ihmisen kanssa, joka käy hoidoissa ja vain oksentaa ja on väsynyt. Jos tämä ihminen ei palaudukaan sen jälkeen omaksi itsekseen, niin hukkaan on mennyt se aika odottaa.

[/quote]

Toivottavasti et itse sairastu ja jää yksin. Todella "kunnioitettavaa puhetta".

Kuvottaa. 

Vierailija
26/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 09:47"]

Jos toista rakastaa, niin toista rakastaa vaikka toinen sairastuisikin. 

Todella kuvottavaa jättää sairas puoliso sen takia ettei itse saa seksiä. Ja vielä kehtaa selittää että eksä yllättyi ja järkyttyi erosta kun mikään ei ollut huonosti. 

[/quote]

Höpö höpö. Terveitä ihmisiä löytyy aina, joiden kanssa  voi harrastaa seksiä.

Useinhan miehet hakee jo siinäkin vaiheessa nuoremman naisen, kun nainen vanhenee ja paikat kuivuu ja seksi ei kiinnosta. Ihan luonnollista.

Harva pari on kuolemaan asti yhdessä, koska harvalla parilla seksiä riittää kuolemaan asti.

Kuten ap.nkin tapauksessa, mies on löytänyt terveen naisen, kenen kanssa voi naida.Ei kai kenenkään tarvitse jäädä siihen liittoon, missä arpajaispelinä on niin huono tuuri, että toinen sairastuu.

Vierailija
27/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 12:26"]

Hyvät naiset!

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Korostaisin itse, että mun oma kokemus ei ole tämä. En koe, että mulla meni aikaa "hukkaan". Se tärkein syy lopettaa suhde, oli se, että ei voi olla onnellinen, on suuremman osan aikaa paha mieli kuin hyvä mieli. Ja se on sitä, miten elämä kulkee sitten päivästä toiseen. Se, että päätyy siihen vaihtoehtoon, ettei halua jatkaa suhdetta, ei ole pelaamista vaan ainoastaan sen valitsemista, kuinka jaksaa itse elää. Ihmisillä on eri syitä jaksaa. Ehkä rakkautta ei ollut eikä sitä tullut.

Itselleni pelkkä läheisyys ei riitä. Läheisyys saa tekemään mieli seksiä ja kokee tulevansa vain pahemmin torjutuksi, kun sitä ei saa.

36

Vierailija
28/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 09:47"]

Jos toista rakastaa, niin toista rakastaa vaikka toinen sairastuisikin. 

Todella kuvottavaa jättää sairas puoliso sen takia ettei itse saa seksiä. Ja vielä kehtaa selittää että eksä yllättyi ja järkyttyi erosta kun mikään ei ollut huonosti. 

[/quote]

Höpö höpö. Terveitä ihmisiä löytyy aina, joiden kanssa  voi harrastaa seksiä.

Useinhan miehet hakee jo siinäkin vaiheessa nuoremman naisen, kun nainen vanhenee ja paikat kuivuu ja seksi ei kiinnosta. Ihan luonnollista.

Harva pari on kuolemaan asti yhdessä, koska harvalla parilla seksiä riittää kuolemaan asti.

Kuten ap.nkin tapauksessa, mies on löytänyt terveen naisen, kenen kanssa voi naida.Ei kai kenenkään tarvitse jäädä siihen liittoon, missä arpajaispelinä on niin huono tuuri, että toinen sairastuu.

[/quote]

Sitä saakin miettiä, että  miksi edes eläimet eivät toimi lajitovereitaan kohden näin kurjasti. 

Ja kyllä, edelleen löytyy pareja jotka ovat elämänsä loppuun saakka yhdessä, nykyajan kertakäyttökulttuuri on vaan tälläistä.. Onneksi itse en elä vastaavanlaisen ihmisen kanssa. 

Vierailija
29/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naida naida ja naida. Miten te ette muuta ajattelekaan? Elämässä on isompiakin asioita. 

Vierailija
30/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni taitaa sekoittaa aidon rakkauden ihmiseen hänen suoristuskykyynsä. Eli rakastetaan toisessa ihmisessä hänen suorituskykyään kotitöissä ja sängyssä, varmasti myös töissäkin palkan muodossa. Mutta sitten tulee yllätyksenä, että sairaus vaikuttaakin kaikkeen tuohon! 

Sairaidenkin pitäisi jaksaa tehdä kaikki kuten terveisen, sairaus ei saisi mitenkään näkyä. Se on väärin.

Ap, kysy mieheltäsi oliko hän tehnyt suurimman osan kotitöistä vai olettiko hän, että hänen ex tekisi edelleen oman osansa? Pyykinkin ripustaminen voi olla todella vaikeaa sairaalle. Ei kai ihme jos ei sen jälkeen mehuja jää seksiin.

Vierailija
31/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö silloin ole parempi "jättää" jos puolison tukeminen ja keskustelu asioista on mahdotonta? Vakava sairaus on itsessään jo niin suuri rasite ettei siinä jaksaisi katsella puolisoa joka ei osaa tilanteessa tukea vaan vaatii suuteen muutumattomuutta esim. seksin määrän suhteen.

Vierailija
32/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 12:52"]

Eikö silloin ole parempi "jättää" jos puolison tukeminen ja keskustelu asioista on mahdotonta? Vakava sairaus on itsessään jo niin suuri rasite ettei siinä jaksaisi katsella puolisoa joka ei osaa tilanteessa tukea vaan vaatii suuteen muutumattomuutta esim. seksin määrän suhteen.

[/quote]

Totta sekin. 

Mä syvästi halveksin tuollaisia ihmisiä, todellista ja täydellistä itsekkyyttä. 

Vierailija
33/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

70. jatkaa...

Vakava sairaus usein on koko perheen ja parisuhteen ongelma. Sairaanhoidossa perhe varsin harvoin saa kunnollista tukea ja jos saakin yleensä se on nainen joka kokee saavansa sitä tarvittavaa tietoa ja tukea puolison sairastuessa. Ehkä terveydenhuollossakin voitaisiin paremmin ottaa huomioon myös miehet, miten he kokevat puolison sairastumisen, mitä tietoa he asiasta tarvitsisi ja mikä auttaisi heitä "sopeutumaan" puolison sairauteen. 

Vierailija
34/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:23"]

ja yleensä siihen seksittömyyteen on joku muu syy kuin ettei vaimoa vain haluta.

Oma exäni on varmasti ilolla kertonut kaikille, jotka vain jaksavat kuunnella, miten liitossamme oli varsin vähän seksiä ja vaimo ei antanut ja hän nukkui sohvalla ja vaimo on ihan kylmä. Tämä oli aivan totta -kertomatta vain jäivät syyt tähän tilanteeseen.

Voin kertoa, että siinä vaiheessa kun parisuhteen toinen osapuoli on 24/7 yksin vastuussa lapsista ja kodista jne ja toinen osapuoli harrastaa, nukkuu päiväunia, siemailee kaljaa ja puuhailee omiaan, niin toisen osapuolen voimat eivät ehkä riitä ihan kaikkeen - osaatko arvata kumman?

Jos olet valvonut puolet edellisestä yöstä ja heräät aamulla aikaisin lasten kanssa. Hoidat päivän aikana kaiken ja illalla saadessani lapset nukkumaan puoliso on siltä mieltä, että nyt on seksi aika. Itse olet puolikuollut ja tiedät, että joudut heräämään useamman kerran yöllä lasten takia. Puolisosi taas on nukkunut pitkään oltuaan poikien kanssa baarissa, herättyään hän on katsellut tv:tä, käynyt kavereiden kanssa jossain, ottanut muutaman kaljan, katsellut tv:tä, pelaillut pleikkaa, ottanut parin tunnin torkut ja tullut valmiiseen ruokapöytään.

Siinä vaiheessa sitä sanoo seksille ei - ei kostomielessä vaan siksi, ettei oikeasti jaksa eikä huvita.

[/quote]

ja tällasten tyyppien kanssa pitää ja kannattaa aina tehdä liuta niitä lapsia? Ei voi oppia siitä yhdestä lapsesta? 

Vierailija
35/73 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:04"]

ja yleensä siihen seksittömyyteen on joku muu syy kuin ettei vaimoa vain haluta.

Oma exäni on varmasti ilolla kertonut kaikille, jotka vain jaksavat kuunnella, miten liitossamme oli varsin vähän seksiä ja vaimo ei antanut ja hän nukkui sohvalla ja vaimo on ihan kylmä. Tämä oli aivan totta -kertomatta vain jäivät syyt tähän tilanteeseen.

Voin kertoa, että siinä vaiheessa kun parisuhteen toinen osapuoli on 24/7 yksin vastuussa lapsista ja kodista jne ja toinen osapuoli harrastaa, nukkuu päiväunia, siemailee kaljaa ja puuhailee omiaan, niin toisen osapuolen voimat eivät ehkä riitä ihan kaikkeen - osaatko arvata kumman?

Jos olet valvonut puolet edellisestä yöstä ja heräät aamulla aikaisin lasten kanssa. Hoidat päivän aikana kaiken ja illalla saadessani lapset nukkumaan puoliso on siltä mieltä, että nyt on seksi aika. Itse olet puolikuollut ja tiedät, että joudut heräämään useamman kerran yöllä lasten takia. Puolisosi taas on nukkunut pitkään oltuaan poikien kanssa baarissa, herättyään hän on katsellut tv:tä, käynyt kavereiden kanssa jossain, ottanut muutaman kaljan, katsellut tv:tä, pelaillut pleikkaa, ottanut parin tunnin torkut ja tullut valmiiseen ruokapöytään.

Siinä vaiheessa sitä sanoo seksille ei - ei kostomielessä vaan siksi, ettei oikeasti jaksa eikä huvita.

[/quote]

ja tällasten tyyppien kanssa pitää ja kannattaa aina tehdä liuta niitä lapsia? Ei voi oppia siitä yhdestä lapsesta? 

[/quote]

Tiedät että ko.henkilön mies on ollut tuollainen ensimmäisen lapsen jälkeen?

Vierailija
36/73 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Tietääkö meistä kukaan eron syistä enempää kuin ap:n toteamus: Siis yhteinen tuttu mainitsi että "sillä pirkollakin on se ja se, silloin 2008 siihenmsairastui ja oli kova paikka". Ap"
Ja: "Nyt sain "kiertotietä" kuulla että miehen ex oli sairastunut 2008 sellaiseen sairauteen joka aiheuttaa paljon fyysistä kipua ja lääkkeetkään eivät juuri auta. Siis mitä, ex ollut kipeänä ja varmaan tarvinnut tukea mieheltä ja tuo jättää kun "se ei anna seksiä". En pysty katsomaankaan ukkoon päin ja inhottaa." Tuossa tuo lihavoitu teksti tietääkseni vain arvailua ap:n taholta?

En nyt ihan ymmärrä menikö mulla jotain ohi. Eihän tässä oo nyt mitään faktaa siitä, miten paljon nää lääkkeet on vaikuttanu siihen naiseen ja sen käyttäytymiseen. Ei missään oo sanottu, että se on maannu kivuista huutavana vuoden sängyssä. Tai että ex oli ihana ja rakastava, ja hellyyttä suhteessa oli, seksi vain puuttui. Ehkä se ex oli ärsyttävä ja nalkuttava, ja lääkkeiden myötä se vain paheni ja naisen halut hävisivät eikä halailua ja hellyyttä sen jälkeen ollut, eikä siis seksiäkään. Kyllä itselleni riittäisi se, että mies ei vuoteen osoittaisi hellyyttään saati seksiä. Ehkä tää ap:n mies ei oo siinä seurustelun alkuvaiheessa osannu/jaksanu erotella eron syitä sen kummemmin, ja tuskin kaikki miehet edes erottavat hellyyttä ja seksiä toisistaan, tärkeitä varmasti molemmat. Ehkä se ex ei enää edes rakastanut miestään, ja kohteli kylmästi ja inhoten miestä. Kyllä vuosi on mielestäni pitkä aika suhteessa, jossa ei ole hellyyttä. Omassa parisuhteessani mies saattaa kauppareissulla pysäyttää ja sanoa että miks kävelen niin kaukana, haluaa olla lähempänä. Eikä halua mennä nukkumaan eri aikoihin, vaan yhdessä. Voisin hyvinkin kuvitella, että jos vuoteen en ajattelisi hänen hyvinvointiaan ja hellyyttään alkaisi hänelle riittää. Omasta mielestäni siihen seksiin liittyy siis paljon muutakin kuin se yhdyntä. Aika tylysti täällä kohdellaan miestä, kun ei tosiaan enempää tiedetä. Harva mies olisi edes myöntänyt suhteen alkuvaiheessa, että seksin puute oli syynä eroon.

Toki voi olla niin, että asiat menneet juuri noin "hyi yäk mikä mies" tavalla, mutta vielä aika aikaista sanoa näin. Jos se mies ei oo rehellinen niin kysy sitten siltä exältä, tai sen tutuilta että miten asiat on oikeasti menny?

Vierailija
37/73 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 21:06"]Siis häh? Tietääkö meistä kukaan eron syistä enempää kuin ap:n toteamus: Siis yhteinen tuttu mainitsi että "sillä pirkollakin on se ja se, silloin 2008 siihenmsairastui ja oli kova paikka". Ap"
Ja: "Nyt sain "kiertotietä" kuulla että miehen ex oli sairastunut 2008 sellaiseen sairauteen joka aiheuttaa paljon fyysistä kipua ja lääkkeetkään eivät juuri auta. Siis mitä, ex ollut kipeänä ja varmaan tarvinnut tukea mieheltä ja tuo jättää kun "se ei anna seksiä". En pysty katsomaankaan ukkoon päin ja inhottaa." Tuossa tuo lihavoitu teksti tietääkseni vain arvailua ap:n taholta?

En nyt ihan ymmärrä menikö mulla jotain ohi. Eihän tässä oo nyt mitään faktaa siitä, miten paljon nää lääkkeet on vaikuttanu siihen naiseen ja sen käyttäytymiseen. Ei missään oo sanottu, että se on maannu kivuista huutavana vuoden sängyssä. Tai että ex oli ihana ja rakastava, ja hellyyttä suhteessa oli, seksi vain puuttui. Ehkä se ex oli ärsyttävä ja nalkuttava, ja lääkkeiden myötä se vain paheni ja naisen halut hävisivät eikä halailua ja hellyyttä sen jälkeen ollut, eikä siis seksiäkään. Kyllä itselleni riittäisi se, että mies ei vuoteen osoittaisi hellyyttään saati seksiä. Ehkä tää ap:n mies ei oo siinä seurustelun alkuvaiheessa osannu/jaksanu erotella eron syitä sen kummemmin, ja tuskin kaikki miehet edes erottavat hellyyttä ja seksiä toisistaan, tärkeitä varmasti molemmat. Ehkä se ex ei enää edes rakastanut miestään, ja kohteli kylmästi ja inhoten miestä. Kyllä vuosi on mielestäni pitkä aika suhteessa, jossa ei ole hellyyttä. Omassa parisuhteessani mies saattaa kauppareissulla pysäyttää ja sanoa että miks kävelen niin kaukana, haluaa olla lähempänä. Eikä halua mennä nukkumaan eri aikoihin, vaan yhdessä. Voisin hyvinkin kuvitella, että jos vuoteen en ajattelisi hänen hyvinvointiaan ja hellyyttään alkaisi hänelle riittää. Omasta mielestäni siihen seksiin liittyy siis paljon muutakin kuin se yhdyntä. Aika tylysti täällä kohdellaan miestä, kun ei tosiaan enempää tiedetä. Harva mies olisi edes myöntänyt suhteen alkuvaiheessa, että seksin puute oli syynä eroon.

Toki voi olla niin, että asiat menneet juuri noin "hyi yäk mikä mies" tavalla, mutta vielä aika aikaista sanoa näin. Jos se mies ei oo rehellinen niin kysy sitten siltä exältä, tai sen tutuilta että miten asiat on oikeasti menny?

[/quote]

Kerron sen mitä mulle onnkerrottu. Eli samoa lääkkeitämsyön kuin ex, niillä ei ole käytökseen vaikuttavia sivuvaikutuksia. Sairaus tosiaannei se tee vuoteenomaksi, mutta aiheuttaa pahoja lihas ja nivelkipuja sekä jäykkyyttä. Miehen omien sanojen mukaan ex on oikein mukava ihminen, ei mikään hullu nalkuttava akka. Aina puhunut arvostavaan sävyyn tästä. Sanoi vaan että ex ei tahtonut enää seksiä, eikä hän sitä halunnut vongata joka päivä ja reilun vuoden yritti "jos tilanne paranisi". Näin ei kuitenkaan k

äynyt ja he erosivat. Ex oli tästä kuulemma hyvin järkyttynyt ja ihmeissään, koska kaikki oli hänen mielestään hyvin. Ja tavallaan kai olikin, mutta miehen puolelta suhde oli kuulemma enää vain saman katon alla nukkumista - ex sängyssä ja mies sohvalla. Tämän olen mieheltä kuullut. Tutulta kuulin tuosta sairaudesta, ja laskin yhteen 1+1.

Kiitos näkökulmasta :) ap

Vierailija
38/73 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan video noita kirjoitusvirheitä! !!!! Ap

Vierailija
39/73 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin todella tarkkaan, menisinkö yhteen miehen kanssa, joka kertoo eronsa syyksi seksin puutteen. Seksin puute kun on yleensä oire jostain ongelmasta suhteessa tai esim. kumppanin terveydessä, kuten tässä tapauksessa. Se, että mies haluaa erota seksin puutteen vuoksi, kertoo vain sen, että mies ei osaa käsitellä hankalia asioita.

Vierailija
40/73 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi te naiset perustatte perheitä tällaisten miesten kanssa???

Uskomatonta valitusta, itse olet miehesi ja lastesi isän valinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi