Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen on naiselle susi ?

Vierailija
04.09.2013 |

Ja miksi annan niin helposti komean miehen käyttää minun palveluitani - ja kuitenkin äijä on nuuka ja kiittämätön- ja muut naiset halveeraa kaiken

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmösestä en ole kuullutkaan

no lopeta se hyväksikäyttö nyt ihan alkuun

Vierailija
2/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluitasi? Oletko rakkauden ammattilainen?

Mutta nainen on naiselle susi varmaan samasta syystä kun eläinmaailmassakin on skismaa samaa sukupuolta olevien kanssa. Ei evoluutio ole täysin ihmistä jalostanut sellaiseksi ettei eläimelliset vaistot vaikuttaisi.

Perinne vaikuttaa uskoakseni myös asiaan. Kun tyttölapsi alkaa saada jo päiväkodissa rapaa niskaansa toisilta tytöiltä, hän oppii aika pian että tyttöihin tai naisiin ei ole luottamista. Se on aina oma napa mikä naisille merkkaa.

Minä ainakin siedän naisia vain pystyäkseni toimimaan työelämässä ja yhteiskunnassa yleensä. Sen verran monesti tuli nuorempana henkisesti turpaan naisten suunnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota.. itse sinä taidat itsesi siihen tilanteeseen saattaa.

Ei mun miestä saisi lainata, sorry vaan. Vaikka muuten sivistyneenä itseäni pidänkin, niin saattaisi hyvinkin päästä sudenluonne esiin. Tosin kyllä mä sen äijänkin vapauttaisin. Mutta en tykkäisi sinustakaan.

Vierailija
4/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiittääkö pitäisi, kun miehet käyttää sun palveluitasi ja ilmeisen halvalla?

Tuota... sen verran kristittyä minussakin löytyy, että tunnistan langenneen naisen. Ja sanoisin, että hanki itsetunto.

Vierailija
5/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tämä komea mies teettää mulla mm nettivisvujaan yms - ei kyse ole seksistä...olen varmaan hieman rakastunut häneen ja hän vain menee menojaan..mut aina kun tarvii apuja niin heti soittaa jne...

Vierailija
6/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos toisesta naisesta on kyse, niin miksi se on siihen tilanteeseen itse joutunut?

Arvostaisi itse ensin sitä ensimmäistä naista eikä ryhtyisi suhteeseen varatun miehen kanssa.

Ei toinen nainen ansaitse mitään päänsilittelyjä jos ei itsekään kykene ottamaan huomioon muita.

Vierailija
7/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 14:17"]

Itse asiassa tämä komea mies teettää mulla mm nettivisvujaan yms - ei kyse ole seksistä...olen varmaan hieman rakastunut häneen ja hän vain menee menojaan..mut aina kun tarvii apuja niin heti soittaa jne...

[/quote]

Eihän tuossa kukaan muu voi tehdä mitään. Sinun itsesi pitää ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lopettaa heti alkuunsa auttaminen.

Vierailija
8/8 |
04.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 14:17"]

[/quote]

Eihän tuossa kukaan muu voi tehdä mitään. Sinun itsesi pitää ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lopettaa heti alkuunsa auttaminen.

[/quote]Niinpä (ap)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi