Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa syödä ravintolassa ja joululounaalle pitäisi lähteä!

Vierailija
06.12.2013 |

Painajainen taas edessä; joululounas töissä pomojen kanssa. Eli ilmeisesti seisovasta pöydästä jouluruokaa, kuten aiempina vuosina. Ja mä olen niin paniikissa, kun en osaa syödä. Neuvokaa:

Kun sieltä ottaa niitä kinkkusiivuja, niin niissä on älyttömästi läskiriekaleita, kuuluuko ne syödä? Kun kotona jos joulukinkussa on läskiä, niin leikkaan ne veitsellä pois, syön vain lihaisat palat ja jätän läskit jäljelle. Mutta voiko ravintolassa tehdä noin? Entä jos haetaan lisää ruokaa, voinko hakea lisää kinkkuja ts. uuden kierroksen sille samalle lautaselle, jossa on ennestään ne jätetyt kinkun läskit?? Katselin viime vuonna, että työkaveri ainakin söi läskeineen ne kinkkunsa. Hrrr....

Herneet: miten ne herneet saa haarukassa pysymään? Tykkään kovasti herneistä, mutta miten ne saa haarukassa suuhun. Mulla on maailman virattomin vasen käsi ja tuo haarukka vasemmassa, veitsi oikeassa - systeemi on niin hankala, että suurin osa aina tippuu matkan varrella. Kinkku ja peruna on helppo keihästää haarukan piikkeihin, mutta miten ne herneet saadaan suuhun? Keihästetäänkö viimeiset herneet yksitellen piikkeihin (jolloin ne sinkoilevat ties minne).

Voinko syödä amerikkalaisittain, että paloittelen ensin ruokani ja sitten vaihdan haarukan oikeaan käteen, koska se on suunilleen ainoa konsti, jolla saan ruuan suuhuni?

Ai nii, pitääkö se haarukka pitää selkäpuoli ylöspäin, eli piikit kaartuu alas vain lusikan muotoisesti piikit kaarevasti ylös?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselepa vähän ympärillesikin,Tietenkin jätät lautaselle ne läskit ja nahat ja kun haet lisää otat puhtaan lautasen tarjoilija vie edellisen pois.Kun lopetat syömisen veitsi ja haarukka klo viiden kohdalle,merkki että lautasen saa viedä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi