Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

etta ottaa pattiin lapsen opettaja

Vierailija
06.12.2013 |

piti tehdä kirjoitelma äidinkielessä. poika teki työtä käskettyä tehtävänannon mukaan vähin virhein. mutta tämä natsi ei sitten tykännytkään sisällöstä ja kirjoitti kirjoitelman loppuun että on teksti on omituinen ja vastenmielinen, hän ei anna numeroa. mä en halua yleensä ihmisille pahaa, mutta tämä opettaja on aiheuttanyt niin paljon mielipahaa, että nyt sais jo riittää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat yhteyden rehtoriin. Ei noin kukaan täysjärkinen opettaja kommentoi lapsen tekemään kirjoitusta, oli aihe ja sisältö mikä hyvänsä. 

Vierailija
2/5 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, rehtoriin yhteyttä. Vaikka lapsen teksti olisi oikeasti ollut vastenmielinen, ei opettajalla ole oikeutta antaa tuollaista palautetta. Negatiivinen palaute on yksi asia, haukkuminen ja nöyryyttäminen toinen. Valitus tuollaisesta suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kirjoitelma rasistinen tai väkivaltainen? On opettajan moraalinen vastuu puuttua lasten häiriintyneisiin teksteihin.

Vierailija
4/5 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kommentti tosiaan, mutta olisi silti mielenkiintoista kuulla, mitä poikasi kirjoitti. 

Itse olen äikänmaikka ja kerran luin esim. mielipidetekstin, jossa kirjoittaja puolsi kuolemanrangaistusta ja argumentit oli tätä tasoa, että kaikki rikolliset pitäi tappaa mahd. nopeasti, niin, että yhteiskunnalla tulee mahd. vähän kustannuksia jne. Ehkä tuossa tapauksessa jotain tuon kaltaista voisikin kommentoida. 

Vierailija
5/5 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teksti kertoi? Voin vielä ymmärtää, jos aineen sisältö jotenkin todella väkivaltainen. Mutta ehkä siinäkin tapauksessa olisi pitänyt ottaa yhteyttä vanhempiin ja keskustella lapsen mielen maisemista tarkemmin. Joten tästä ei tainnut olla kuitenkaan kyse? Todella erikoisesti on kyllä opettaja kommentoinut, en todellakaan jättäisi asiaa siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi