Kannattaako leikata polkkatukka, jos on pitkät hiukset?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 14:57"]
Googlaa long bob cut, ei polkan tarvitse olla leukaa myöten lyhyeksi nyrhitty! Tuommoinen vähän pidempi polkka on tosi sexy, sen saa kiinni ja saa kampauksiakin!
[/quote]
Samaa mieltä.
Pitkä polkka on tämän hetkun juttu:). Itse tykkään tosi paljon, monipuolinen ja naisellinen. Sellaista tasapitkää lyhyttä Paula Lehtomäki-lookia en suosittele (sellainen on kamala!).
No jos tykkää niin leikkaa. Mulla oli tässä pari vuotta välissä kerrostettu polkka, nyt on taas ollut pidempi ja pidempi. Jossain vaiheessa taas kyllästyn pitkään ja leikkaan. Vaihtelu piristää.
Usein polkka vanhentaa ja pitkä tukka nuorentaa.
Mullakin on nykyään pidempi, ja tunnen itseni paljon kauniimmaksi ja naisellisemmaksi nyt näin, etenkin silloin kun näen hieman lisävaivaa hiustenlaiton suhteen. Mistä sitä muut tietää, mikä just sulle sopii parhaiten. Mulla on paksu ja laineikas/kihara hiuslaatu, joten tämä on ok näissä.
Söpöhän se on, mutta sitä ei saa kiinni ja se näyttää typerältä hiukset korvien taakse laitettuna. Lisäksi jos sen kasvattaa pois, tulee inhottava vaihe, kun se änkeää paitojen ja takkien kauluksista sisälle. Juhlakampausta ei saa tehtyä mitenkään. Täytyy pitää hiukset vastapestyn puhtaana koko ajan, ettei näytä ruokottomalta. Kaikesta huolimatta monet naiset ovat kauneimmillaan juuri polkassa iästä riippumatta.
leikkaa vaan kulahtanut moppi pois. Näytät varmasti seksikkäämmältä lyhyessä tukassa
Googlaa long bob cut, ei polkan tarvitse olla leukaa myöten lyhyeksi nyrhitty! Tuommoinen vähän pidempi polkka on tosi sexy, sen saa kiinni ja saa kampauksiakin!
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 14:53"]
leikkaa vaan kulahtanut moppi pois. Näytät varmasti seksikkäämmältä lyhyessä tukassa
[/quote]
Niinhän ne ah niin kauniit kananperstukkaiset tuumaa. :)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 14:59"]
[/quote]
[/quote]
Satun olemaan mies ja mielestäni lyhyttukkainen nainen on kaunis ja seksikäs kuin joku moppitukka
Polkan ei tarvitse olla lyhyt ja tasapitkä. Itselläni on ollut pidempää polkkaa, niskasta lyhyempi joka pitenee eteenpäin (vähän kerostettu), se oli ihan kiva malli ja naisellinen. Tuossa mallissa viihdyin aika kauan ja nyt mulla on pidempi tukka jonka saa kiinni. Kivaa vaihtelua tämäkin, pidempi tukka on siitä kiva että sitä voi laittaa. Itselläni on paksu ja hyväkuntoinen tumma tukka, joten näyttää ihan kivalta pitkänäkin (olkapäille asti about). Vaihtelu virkistää, leikkaa ihmeessä jos siltä tuntuu :)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 15:08"]
[/quote]
[/quote]
Satun olemaan mies ja mielestäni lyhyttukkainen nainen on kaunis ja seksikäs kuin joku moppitukka
[/quote]
Vau, vai ettäkö ihan mies! Kyllä nyt pitää mennä leikkaamaan lyhyeksi, kun ihan Mies tuli av:lle niin sanomaan! Hah hah hah. Minä en tiedä suoraan sanottuna kuinka miehenä voisin missään hämärissäkään olosuhteissa pitää Miestä, joka oleilee akkojen hiekkalaatikolla nimeltä av.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 15:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vau, vai ettäkö ihan mies! Kyllä nyt pitää mennä leikkaamaan lyhyeksi, kun ihan Mies tuli av:lle niin sanomaan! Hah hah hah. Minä en tiedä suoraan sanottuna kuinka miehenä voisin missään hämärissäkään olosuhteissa pitää Miestä, joka oleilee akkojen hiekkalaatikolla nimeltä av.
[/quote]
Miksi menisit kun et edes tunne minua????
Minun vaimollani kauniisti leikattu keijumainen lyhyt tukka joka paljastaa hänen äärettöman kauniin niskan jota voi suoraan suukottaa ilman että se pitää etsiä jonkun hiuspehkon alta.
11, tyyppihän vain vastasi kertoakseen, että mielipide ei ole 'kauniin kananpersetukkaisen', kuten oletettiin, kun ei kateuskortin heiluttelulta mitään muuta vaihtoehtoa nähty.
Sulla on muuten aika huonot käytöstavat näin itsenäisyyspäivänkin kunniaksi.
Miksi mies ei vois tykätä lyhyemmästä tukasta? Mun mies tykkäsi tosi paljon tuosta polkasta. AV:lla ei ilmeisesti tunneta muuta lyhyttä mallia kuin kananperse?!
Miksi kaikilla miehillä pitäisi olla samanlainen maku? Eihän kaikki naisetkaan tykkää kaljusta, heh.
T.10
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:47"]
Leikkaisin pois jo ihan senkin tunteen takia kun pää tuntuu kevenevän kiloilla ja näkee ne omat pitkät hapsut siinä parturin lattialla. Niin vapauttavaa jotenkin.
[/quote]
Se on totta! Vapauden fiilis on uskomaton, kun monta kymmentä senttiä tukkaa makaa kampaajan lattialla. Olen pari kertaa leikannut elämäni aikana alaselkään ulottuvat hiukset polkkamittaan.
Onhan polkka paljon sexympi ja se on ihanan naisellinen kun joku ruma roistake pitkätukka
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 14:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En usko, että mies sanoisi "moppitukka" mutta mistäs sitä koskaan tietää :)
Mä tykkään eniten pitkistä, hassua että pitkä tukka kerää palstoilla niin paljon vihaa :)
poh se pitka on kaunis jos siita huolehtii kuten mina teen laitan tata ja syon vitamineja. Tummat ja kiiltavat on omat kutrini ja kaikki sanoo aina et ala vaan leikkaa. No jaa makin aion silti leikkaa koska kesalla on kuuma muuten!
Riippuu mikä sinulle sopii; itselläni näyttää polkka paremmalta kuin pitkä.