Superfruit Slim
Onko kenelläkään kokemuksia tuotteesta? Itseäni kiinnostaisi kokeilla mutta mietityttää että voiko tuo oikeasti toimia vai onko ihan huuhaata...
Kommentit (60)
Älä helvetissä tilaa, täyttä humpuukia. Palaitukaan ei onnistu lupaamalla tavalla. Painoni ei laskenut grammaakkaan kahden viikon käytön jälkeen. (Nousi hieman)
olen nyt syönyt sitä n. 3 viikkoa eikä yhtään ole painoon vaikuttanut, MUTTA olen piristynyt ihan huimasti. mutta painon pudottamisen vuoksi sitä tilasin eikä se siihen ole kyllä vaikuttanut tippaakaan. ja hirveet vatsakivut oli ekat pari päivää. syön nyt noi pillerit loppuun ja maksan kiltisti mut sinne meni luultavasti 60e kankkulan kaivoon taas..
Juu sinne meni rahat. vatsakivut oli kovat ja kaks kiloa lisää lisää painoa.EN TODELLAKAAN SUOSITTELE YHDELLEKKÄÄN!!!!!!!!!!!!
Saako muka näin EU.n aikana mainostaa ja luvata ihan mitä vain?Miten se palautus muka toimii?Mitä lie sisältävät,eivät kyllä pudottaneet painoa grammaakaan!Palauttaa pitäisi,mutta miten?
Itse olen näillä laihtunut 5 kg kahdessa kuukaudessa, en toki 10 kg viikossa :). Vaatekoko pienentynyt numeron eli senttejä kadonnut runsaasti. Pian olen taas ihannemitoissani. Mulla toimi.
On tosi hyvä tuote. Laihduin 25 kiloa alle kahdessa kuukaudessa kun käytin sitä. Ei tarvinnut vaihtaa ruokailu tai liikuntatapoja (en tykkää syödä kevyitä ruokia tai liikkua paljoa). Kroppani ja rintani myös kiinteytyivät ja hiukset sekä kynnet kasvoivat paremmin, hiukset jopa 4cm kuussa! Suosittelen!
Kokeilin myös, kun niin kovasti mainostivat ja että rahat saa takaisin, jos ei toimi. Söin alle 2 viikkoa kiltisti 2 tabua/pv, eikä mitään vaikutusta, vaikka mielestäni liikuinkin tuona aikana hyvin, enkä herkutellut. Täyttä hömppää koko juttu! Palautusoikeus oli 14 pv. joten palautin loput, en maksanut laskua, joten oletan, että asia tällä selvä. Älkää turhaan kokeilko, minä ainakin jatkan tuota ruokavalio + liikuntalinjaa.
Hei kaikki, ketä olette tilanneet ja käyttäneet näitä superfruit slim17 kapseleita.
Tilasin ja tänään tuli paketti...Firma mikä edustaa sukkia ja terveystuotteita eli siis paketti jo herätti epäilystä. Toiseksi odotin saavani muovipurkin en pahvipakettia. Pahvipaketti ihan asiallinen. Pahvipaketin sisällä "minigrip" pussissa kapselit. Löytyi voimassaoloaika. Avasin pussin, eivät haisseet ainakaan pahalle. Vaalean ruskeita kapseleita. Onko muut tilaajat saaneet kapselit näin? Haluaisin kokeilla, mutta en uskalla ennen, kuin saan kommentteja samanlaisista tuotteen saanti tiedoista. Ja he ketä on saanut vatsaoireita, onko ehtinyt vessaan asti? ;)
Pistin kyseisen tuotteen kans tilaukseen kun ihan mielenkiinnosta haluun koittaa. Kovasti tuolla sivuilla puhutaan että se on semmoissille ihmisille jotka muuten eivät pysty pudottamaan painoa.. ihmettelen vaan että toimiiko se sitten kunnolla niillä ihmisillä jotka eivät ole edes jaksaneet yrittää pudottaa sitä ( tiedän että kuulostaa laiskalta ). Onko edellytys sen toimivuudelle se että on yrittänyt jo kaikkea muuta? Olen todella skeptinen tämän suhteen koska tämä mietityttää todella paljon. Noista vatsaoireista minäkin haluaisin kuulla enemmän
Ite tilasin kans sen pienimmän paketin ja tänään saapui, kyllä minullekkin tuli samanlaisessa paketissa, pahvipakkaus jossa minigrip pussi. varmaan sen takia pahvipaketti, että mahtuu postiluukusta, huomenna aloitan kuurin tai viimeistääb lauantaina. vähän jännittää nuo vatsakivut, kun itellä tosi herkkä vatsa ;/ auttaakohan burana tuohon kipuun ?
Kyllä vain,minigrip pusseissa saapuivat. Syönyt näitä nyt kaksi päivää,ei vatsakipuja!
itse olen reilun viikon noita "ihme" pillereitä popsinut. Grammaakaan ei ole lähtenyt. Minkäänlaisia vatsa kipuja ei ole tullut. Sanonpahan vaan, että tämä tuote on ihan humpuukia :D Ihan kokeilemisen kannalta näitä joskus tilasin, mutta pillerit lähtee kiltisti takaisin sinne mistä ne tulikin. Ennakkoon viisaana pyysin tuottetta myyvältä yritykseltä kirjalliset ehdot ja ohjeet tuotteen palautuksesta. Ei sitten tule mitään ihmeellisyyksiä vastaan, kun laitan pilsut palautukseen :)
Miten uskallatte syödä jotain minigripp-pusseissa tulleita epämääräisiä kapseleita??
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 17:37"]
Viikon syönyt ja viisi kg lähtenyt. Energiaa täynnä,hiukset kynnet iho loistokunnossa =) enkä ole urheillut taikka mitenkään muuttanut ruokavaliota. Suosittelen kyllä! Kahden sijasta,olen neljä kapselia päivässä ottanut.
[/quote]
Älä valehtele.
Minäkin tilasin pienimmän kuurin. Olo oli hyvä kuurin aikana, ehkä janotti vähän normaalia enemmän, ruokahalu vähentyi ja makeanhimo. Sitä luvattua 4-6 kg:n painonpudotusta ei tapahtunut, vaikka odotin rauhassa kuurin loppumisen jälkeen vielä kuukauden, että vaikuttaako viiveellä. Ei pudonnut paino ollenkaan. Liikun kohtuullisesti ja ruokavalioni on asiantuntijoidenkin mukaan jo entuudestaan terveellinen ... En suosittele kenellekään - aion palata takaisin terveellisten elämäntapojen ja säännöllisen ruokailurytmin maailmaan. Huijausta mielestäni tuo tuote on.
Joo tämä on aivan käsittämätöntä kusetusta - uskomatonta on myös se, ettei nykyajan viikkolehdilläkään ole vieläkään omissa toimintaperiaatteissaankaan mitään moraalia. Uskomatotna on, että esim. Seura on 80-vuotis juhlanumeroonsa (nro 19 8.5.2014) ottanut ko. pillereitä minigrip pusseissa lähettelevältä huijaripuljulta 2 sivun mainoksen. Kansi lupaa paljon ja pyrkii viestimään korkeasta tasosta, mutta että sitten raha kuin raha kelpaa ja sisältöön mahtuu huijausmainos. Olisin mennyt halpaan, jos en olisi lukenut näitä. Seura -lehti saa hävetä tai voisi vaikka itse tehdä jutun siitä, miten tämä tuote on vaikuttanut ylipainonsa kanssa kamppaileviin lukijoihin....
Onko kellään kokemuksia?