Mieheni synttärilahja minulle
Rakkaani oli ostanut hierontapöydän ja tehnyt mun lauluista levyn, joita hän nyt kuuntelee autossaan kun joutuu ajamaan pitkiä matkoja kerran viikkoon ja asumme jokatoisen viikon erillään. ♥️
Vähän itseäni nolotti kun en ole kuitenkaan niin lahjakas, mutta kun laulaminen on kivaa 😂
Nyt on miettiminen, mitä antaisin miehelleni lahjaksi, en voi mitään kovin kallista kuitenkaan hommata.
Viimeksi ostin hälle kuntopyörän, ja sillä oli vähän hintaa.
Ehdotuksiakin saa laittaa 😊
Kommentit (16)
Ihanan romattinen lahja luvassa miehelle, kun se on aihe vapaalaisten keksimänä suoraan ap sydämestä<3
Ei hlvetti mä ihmettelen miten ihmiset ei tunne kumppaniaan sen vertaa, etteikö tietäisi mistä se tykkää ja ilahtuu.
Missä ihmeen harhamaailmassa elät ja luulet että sinun juttujasi joku ottaa todesta?
Siis mitä, mies osti hierontapöydän, vaikka olin sanonut ettei ostele mitään.
Olen ite huono keksimään mitään, ja kuntopyörä oli tosiaan sen verran kallis, että en voi ostaa mitään kallista.
Aikuisiahan tässä ollaan, niin tuskin miehenikään odottaa mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen harhamaailmassa elät ja luulet että sinun juttujasi joku ottaa todesta?
Mikä tuossa oli niin epätodellista?
Kuntopyörä?
Hierontapöytä?
Vai se että jotkut voi olla onnellisesti naimisissa ja ostaa toisilleen lahjoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntopyörä?
Hierontapöytä?Vai se että jotkut voi olla onnellisesti naimisissa ja ostaa toisilleen lahjoja?
Onnellisesti naimississa, mutta ei osaa toiselle edes lahjaa ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntopyörä?
Hierontapöytä?Vai se että jotkut voi olla onnellisesti naimisissa ja ostaa toisilleen lahjoja?
Nyt ollaan toki ostamassa toiselle lahjaa, mutta idean pitäisi tulla joltakin ihan täysin ulkopuoliselta? :D Kuullostaa kyllä hyvältä avioliitolla, jossa esim tunnetaan se toinen.
Ihmiset nauttii, kun saavat lukea kaikkea negatiivista muitten elämästä, nautitaan kun jollain menee huonosti, mutta sitten kun joku tuo onneaan esille, niin siitä ei tykätä.
Kateellisuus tulee mieleen, tai vähintäänkin useimmilla on itsellään paha olla.
Vie vaikka suklaalevy ja kukkapuska?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset nauttii, kun saavat lukea kaikkea negatiivista muitten elämästä, nautitaan kun jollain menee huonosti, mutta sitten kun joku tuo onneaan esille, niin siitä ei tykätä.
Kateellisuus tulee mieleen, tai vähintäänkin useimmilla on itsellään paha olla.Vie vaikka suklaalevy ja kukkapuska?
Ohis
Onnihan suorastaa säteilee, kun ostettu oikein kallis kuntopyöräkin. Harmi, että ideat loppu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Hoilota sille toinenkin levy.
Näin taidan tehdä, laulaa vähän lisää 😂 Se vaan ei taida olla ehkä kuitenkaan sellanen lahja, mikä olisi yllätys toiselle, kun mies teki sen levyn salaa ja sanoi että tekee toisenkin kun kaikki laulut ei mahtunu yhelle levylle.
Tässä aloituksessa kivaa oli se, että mies antoi synttärilahjan vaimon sijasta itselleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisuus tulee mieleen, tai vähintäänkin useimmilla on itsellään paha olla.Vie vaikka suklaalevy ja kukkapuska?
Ohis
Onnihan suorastaa säteilee, kun ostettu oikein kallis kuntopyöräkin. Harmi, että ideat loppu siihen.
Onni on paljon enemmän kuin kalliit lahjat.
Minä en oo koskaan tykännyt juhlista, en viettäisi edes omia synttäreitä, mutta mieheni on saanut edes vähän innostumaan, että vietämme synttäreitämme.
Mies haluaa myös kerran kuukaudessa juhlistaa naimisiinmenoa.
Oon tosi huono ostaa lahjoja, uudet vähän laadukkaammat kengät voisin ostaa, tai jotakin mitä ehkä nyt talvella oikeasti tarvisi..mutta en tiedä onko se mitenkään romanttista miehen mielestä..
Mies oli paljon puhunut että olisi kiva kun olisi kuntopyörä, voisi kotona kuntoilla, niinpä siitä sitten keksin ostaa hälle lahjaksi, ja onhan hän ollut onnellinen tuosta pyörästä.
Ollaan oltu naimisissa pari vuotta, ei kovin kauan, ja aika vaatimaton mies on, ei hän toki odota kuuta taivaalta, mutta en halua antaa mitään, mistä ei pitäisi. Se olisi ehkä huonompi juttu kuin suklaalevy ja kukkapuska, jos pettyisi saamaansa lahjaan?
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Luin tuon viimeisen "kakkapaska".
Hih hih