Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-vuotias ja huomasin, että nenässäni kasvaa tummia nenäkarvoja

Vierailija
28.09.2020 |

Ihan mustia piikkejä sierainten etuosassa. Onko jotain haittaa, jos niitä nyppii irti?? Nyppiikö muutkin nenäkarvansa? Olen muuten vaalea, enkä ole koskaan aiemmin edes huomannut koko nenäkarvoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkä valahtaa varoittamatta syliin asti, kun nenäkarvansa erehtyy poistamaan. Voihan ne etummaiset nyppäistä pois, jos on rumat.

Vierailija
2/5 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä muuta haittaa ole kuin esteettistä. Itselläni on ihan sama ja niitä karvoja on paljon ja osa niistä on hemmetin pitkiä. Olen nyppinyt niitä vuosia, se sattuu ihan pirusti, mutta pakkohan ne on poistaa. Onhan niitä sellaisia trimmereitäkin, mutta ne jotka irrottaa juurineen sattuu kuin synti, ja ne jotka leikkaa ei tee minusta kovin siistiä lopputulosta naiselle. Miehelle sellainen varmaan soveltuu. Oletin että olet nainen, jostain syystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, kaikilla on nenäkarvoja.

Vierailija
4/5 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkarvoja on kaikilla, itse en niitä poistaisi, koska ovat ihan syystä siellä, toki lyhentäisin, jos alkaisivat sieraimista pilkistää.

Vierailija
5/5 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän, että nenäkarvoja on kaikilla, mutta onko tavallista, että tällaisia pikimustia pitkiä "piikkejä" on vaalealla naisella?

Ap