Onko tämä raiskaus?
Juu eli menin yhden miehen luokse jonka tapasin Tinderistä eilen. Me oltiin sovittu leffailta ja kaikki meni hyvin kunnes join vähän liikaa.
Muistan heränneeni pää miehen sylissä ja se yritti vetskaria avata. Sanoin ettei nyt ehkä myöhemmin ja kävelin sen sänkyyn enkä jaksanut ottaa edes vaatteita pois.
Noh se herätti mut jossain vaiheessa ja alkoi riisumaan mua. Muistan sanoneeni ihan reippaasti että ei nytten ja haluan vain nukkua mutta mies ei välittänyt. Se sitten jonkin aikaa rynkytti ja sen jälkee antoi mun nukkua.
Tänä aamuna oli aivan karsee olo ja lähdin heti ku vaa pääsin pois. Ei olisi pitänyt juoda itseeni noin känniin mutta mies ei kuunnellut omasta mielestäni mua.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti on raiskaus. Miten toi ei voisi olla raiskaus? Kieltäydyit seksistä, mies pani silti. Soitto poliisille aamulla, rikosilmoitus ja lääkäriin. Hoida asia heti, muuten se jää vainoamaan lopuksi elämää.
Aloittajako siellä vastailee itselleen? Tai sitten käyt palstalla kerran kuussa,
Tietysti on raiskaus. Miten toi ei voisi olla raiskaus? Kieltäydyit seksistä, mies pani silti. Soitto poliisille aamulla, rikosilmoitus ja lääkäriin. Hoida asia heti, muuten se jää vainoamaan lopuksi elämää.