Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ammattiliittoon kannattaa ravintola-alan ihmisen liittyä??

Vierailija
05.12.2013 |

Mikä on hyvä ja edullinen? Mihin te kuulutte ja paljonko siitä maksatte kuussa?

Kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAM on hyvä! suosittelen :)

Vierailija
2/5 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAM. :) Sinne vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ono PAM kuinka kallis? Joku sanoi, että kannattaa milummin liittyä johonkin yleiseen ammattiliittoon, koska ne on paljon halvempia??

Vierailija
4/5 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pam on kalliimpi kuin yleinen ammattiliitto tai siis nehän on vain työttömyyskassoja, ei ammattiliittoja, ammattiliitosta saa apua tarvittaessa, mutta kassasta ei saa kuin rahaa kun jää työttömäksi. Esim. pamilla on paljon hyviä etuja, saa alennuksia, on koulutuksia ja matkoja. Meidän alueella saa esimerkiksi alennusta uimahallista ja kuntosalista, kaupungin teatterin lipusta saa puolet alennusta, myös työväenopiston kursseja korvataan yksi per kausi, myös bensasta saa kortilla alennusta. Se riippuu paljon itsestäkin kuinka paljon liittoon kuulumisesta hyötyy, minä hyödyn tosi paljon, ja olen työttömänä ollut jo pitkään, en saa enää liitosta rahaa, mutta näitä muita etuja voin hyödyntää kun rahat on tiukalla.

Vierailija
5/5 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-alalla on työnantajina monenlaista vesseliä. Pam hoitaa työntekijöiden asioita näiden helppoheikkien kanssa säätäessä. Mulle jäsenmaksut maksoivat itsensä takaisin maksamattomia palkkoja ja lisiä työnantajalta perätessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi