En halua lomautusten loppuvan!
Olen toukokuusta asti ollut osittain lomautettuna ja sain huonoja uutisia: lomautukset loppuu lokakuun jälkeen :(
Ollut ihanaa tehdä vain 4-päiväistä työviikkoa, joko maanantait tai perjantait olen pitänyt vapaata. Työviikot sujahtaa hetkessä ja tosi rentouttavaa käydä kaupoissa/asioilla arkena keskellä päivää kun ei ole ruuhkia. Palkkaanikaan ei juuri vaikuttanut, netto normaalisti 2300 mutta nytkin olen saanut yli 2000/kk kassan ansiosta. En elä varojeni rajoilla joten ei tuota edes juuri ole huomannut että satanen tai pari puuttuu.
Muita jotka pettyy kun korona-lomautukset loppuu?
Kommentit (4)
Kysy työnantajalta onnistuuko 4 pv viikko sulle sopimuksella. Saa sitä tehdä jos työnantaja suostuu
Vierailija kirjoitti:
Kysy työnantajalta onnistuuko 4 pv viikko sulle sopimuksella. Saa sitä tehdä jos työnantaja suostuu
Mutta silloin ei saa kassalta korvauksia ja alkaa jo tuntumaan palkassa
Vierailija kirjoitti:
Jos itse pyytää lyhyempää työaikaa, niin silloin ei ole oikeutta soviteltuun päivärahaan.
Sama täällä, oikein olen nauttinut 4 päiväisestä viikosta ja vaikutusta palkkaan ei huomaa. Nyt on ensimmäinen maanantai pitkään aikaan kun olen töissä ja ottaa kyllä päähän... 5 päivää pitäisi taas jaksa tätä.