Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua lomautusten loppuvan!

Vierailija
27.09.2020 |

Olen toukokuusta asti ollut osittain lomautettuna ja sain huonoja uutisia: lomautukset loppuu lokakuun jälkeen :(
Ollut ihanaa tehdä vain 4-päiväistä työviikkoa, joko maanantait tai perjantait olen pitänyt vapaata. Työviikot sujahtaa hetkessä ja tosi rentouttavaa käydä kaupoissa/asioilla arkena keskellä päivää kun ei ole ruuhkia. Palkkaanikaan ei juuri vaikuttanut, netto normaalisti 2300 mutta nytkin olen saanut yli 2000/kk kassan ansiosta. En elä varojeni rajoilla joten ei tuota edes juuri ole huomannut että satanen tai pari puuttuu.

Muita jotka pettyy kun korona-lomautukset loppuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, oikein olen nauttinut 4 päiväisestä viikosta ja vaikutusta palkkaan ei huomaa. Nyt on ensimmäinen maanantai pitkään aikaan kun olen töissä ja ottaa kyllä päähän... 5 päivää pitäisi taas jaksa tätä.

Vierailija
2/4 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy työnantajalta onnistuuko 4 pv viikko sulle sopimuksella. Saa sitä tehdä jos työnantaja suostuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy työnantajalta onnistuuko 4 pv viikko sulle sopimuksella. Saa sitä tehdä jos työnantaja suostuu

Mutta silloin ei saa kassalta korvauksia ja alkaa jo tuntumaan palkassa

Vierailija
4/4 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse pyytää lyhyempää työaikaa, niin silloin ei ole oikeutta soviteltuun päivärahaan.