Elääkö teistä kukaan muu ilmiselvästi perspoonallisuushäiriöisen miehen kanssa?
Itse olen täysin vakuuttunut, että mies on jotenkin sairas, sillä mikään ei koskaan mene niinkuin luulisi,vaikka tekisin kaiken oikein.
Olen menettänyt monta opiskelu- ja työpaikkaa siksi, että mies on vetänyt turpaan tai sitten henkisesti alistanut aina väittämällä, että minulla on suhde johonkin siellä opiskelu- tai työpaikalla.
Minulla ei ole koskaan sellaisia ollut, mutta mies on itse jäänyt kiinni vaikka mistä pettämisestä. On maanut kahden ystäväni kanssa (jotka nyt ex-ystäviä), lisäksi yhtäkkiä eräs nainen soitti minulle, että odottaa lasta hänelle ja sekin oli sitten totta...
Mies on vaan alistanut minut niin lyttyyn, tarttuu jokaiseen virheeseeni ja uhkailee sossuilla, jos vaikka otan pari lasia viiniä joskus....en jaksa enää.
Hän kulkee omia menojaan, mutta minä en voi käydä missään. Ainut jäljelle jäänyt ystäväni on jo katkaisemassa melkein välejä, kun en koskaan vastaa puhelimeen tai lähde hänen kanssaan minnekään kun pyytää. Ja syynä mies.
Mitä teen?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 21:20"]
Ap, mitkä ovat syyt jotka saavat sinut jatkamaan? Itse näet että olet yhdessä pedon kanssa. KUKAAN ei ansaitse tuollaista. Itseäni on petetty ja mies pahoinpidellyt, nykyään enää asumme yhdessä mutta henkistä yhteyttä ei ole. Hieman pelkään lähteä, koska pelkään saavani turpaani, mutta se on kuitenkin ennemmin tai myöhemmin edessä. Ja meidän asiat eivät ole edes NOIN huonosti! Meni hermot jo vain lukiessa. Oletko korviasi myöten rakastunut mieheen? Rakkaus on ainoa, joka voi tehdä tuollaisen ihmeen että vielä katselet häntä. Rakastua voi myös uudelleen.
[/quote]
En tiedä, puhuisin tuollaisen suhteen ollessa kyseessä ennemminkin addiktiosta kuin rakkaudesta. Jos rakastaa niin rakastaa myös itseään eikä siedä tuollaista sontaa. Riippuvuus taas on sellaista, jossa ei paljon omaa hyvinvointia osata ajatella.
No eroat!!!!!!!!!!!!! Ota ittees niskasta kiinni nainen!!!
Mitäs itse meinasit tehdä? Istua siellä nyrkkeilysäkkinä vielä toistaiseksi? Sekä oli sinulla lapsuudessa ja nuoruudessa haaveena, kun mietit mitä teet aikuisena? Mitä mies sinulle antaa? Antaako miellyttävän ja mukavan elämän, turvatun onnellisen tulevaisuuden, yhteisiä naurun hetkiä, lämpöisen luotettavan kainalon...?
Pakkoko sinun on sinne jäädä? Mikä siellä pidättelee? Varmasti hieman miettiessä keksisit paikan minne mennä, miten mennä ja siellä sitten miettisit mitä haluat tulevaisuudelta. Kukaan ei tule sinua sieltä hakemaan, sinun pitää ihan itse lähteä tai sitten jos et lähde, pitää lopettaa valitus ja tyytyä siihen mitä sinulla on. Luulisi päätöksen olevan helppoa. Miehen sanoista ja teoista löhtemisesi jälkeen en välittäisi, ei mieskään sinusta välitä, miksi sinä miestä miettisisit?
Olen ihastunut mieheen, joka on omien sanojensa mukaan "terveellä tavalla" narsistinen. Jos välillemme tulee jotain vakavampaa, niin minulla on pieni pelko siitä, että kuitenkin hän alistaa tai tekee muuta sellaista narsistiselle henkilölle ominaista. Ja siinä vaiheessa suhteesta voi olla vaikeaa (tai liian myöhäistä) vetäytyä...
Ap, mitkä ovat syyt jotka saavat sinut jatkamaan? Itse näet että olet yhdessä pedon kanssa. KUKAAN ei ansaitse tuollaista. Itseäni on petetty ja mies pahoinpidellyt, nykyään enää asumme yhdessä mutta henkistä yhteyttä ei ole. Hieman pelkään lähteä, koska pelkään saavani turpaani, mutta se on kuitenkin ennemmin tai myöhemmin edessä. Ja meidän asiat eivät ole edes NOIN huonosti! Meni hermot jo vain lukiessa. Oletko korviasi myöten rakastunut mieheen? Rakkaus on ainoa, joka voi tehdä tuollaisen ihmeen että vielä katselet häntä. Rakastua voi myös uudelleen.
Haluaisin myös kuulla kokemuksia sellaisista suhteista.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:12"]
nostoa tälle
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:12"]
nostoa tälle
[/quote]
Kiitos!