Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kuuluu elää?

Vierailija
27.09.2020 |

Miten saitte työpaikan, miehen, lapsia ja omakotitalon?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Mä olen saanut hyvän elämän kouluttautumalla. Ensin työn ohessa iltaoppikoulussa ylioppilaaksi. Sen jälkeen opiskelemaan opintolainan turvin. Valmistuttuani ammattiin muutto työn perässä 3 eri paikkakunnalle. Pikkuhiljaa ja sinnikkäästi kohti parempaa.

Jos ei ole edellytyksiä opiskella, eli ole saanut opiskeluun tarvittavia henkisiä edellytyksiä, en osaa neuvoa. Ehkä joku muu osaisi?

Ei ole koulutus tuonut onnea...

ap

Vierailija
22/27 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä:

Käyttäydy muita kohtaan niin, kun toivoisit sinua kohtaan käyttäytyvän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sain, kun olin oma itseni ja uskalsin heittäytyä. Joutui menemään vähän mukavuusalueen ulkopuolelle. Alkutaipaleemme ei ollut pelkkää unelmaa. Lapset sain, kun uskalsin olla rohkea ja myönsin itselleni, mitä haluan tavoitella. Ripaus onneakin siihen tarvitaan. Omakotitalo puuttuu ja työpaikkakin tällä hetkellä. Ihminen on aina vähän keskeneräinen. Kannattaa olla myös armollinen itselleen, vaikka se olisi vaikeaa.

Vierailija
24/27 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa toiset huomioon

Olla rehellinen

Olla ahkera

Maksaa laskut

Huolehtia itsestään

Ei pilata terveyttä päihteillä eikä riippuvuuksilla

Ahkeruuus on suhteeellinen käsite sekin etttä joilllakin jokin asian suoritttaminen ei tunnu misssän kun taaas joillakin se voi olla nöyryyyttämistä ja paikat on kovillla. Esiim itse kestävyyysurheilijana niiin teeen koko viiikon fyyysiset suorittteet helposti muuutamssa tunnnissa.

Elämääähän on 50 prosenttia työtä ja 50 prosentttia vapaa-aikaa (paitsii ehkä yrittäjillä). Minkälaista elämän sittten pitäisi olla. Kylllä se varmaaan esim tuossa bisneksessäkin tänäpäivänäkin näkyy vielä se suomalinen metsäinen erakkkoluonne etttä ei ole vapaa ajan ryhmitttymiä joissa yhdessä askarrelaan ja pskarrelllaan jotakin tuottoisaa taii että korvaako kossupulloa perheiltamaat kylpylöissä ja ravinteleissssa. Makaronilaaatikko syödäänkö sitten aamuyöllä kun iskee krapula. Mikä se nyt on sittten se oikea vapaa-ajan vietto tapa. Enemmän sellaisia pikku bubeja voiisi olla kulmilla joissa suomalaiiset viisat miehet tapaavat ja ideoiivat keskenään oluttuopin valosssa uusia kehitys suuntia.

25/27 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Mä olen saanut hyvän elämän kouluttautumalla. Ensin työn ohessa iltaoppikoulussa ylioppilaaksi. Sen jälkeen opiskelemaan opintolainan turvin. Valmistuttuani ammattiin muutto työn perässä 3 eri paikkakunnalle. Pikkuhiljaa ja sinnikkäästi kohti parempaa.

Jos ei ole edellytyksiä opiskella, eli ole saanut opiskeluun tarvittavia henkisiä edellytyksiä, en osaa neuvoa. Ehkä joku muu osaisi?

Ei ole koulutus tuonut onnea...

ap

Saitko kuitenkin tutkinnon tai ammatin? Lisääkin kannattaa opiskella, jos ei ole saanut töitä. Tai muuttaa työn perässä, vaikka ulkomaille.

Mulle taloudellinen itsenäisyys on tärkeää, varmaan siksi, että lapsuudessa oli puutetta.

Vierailija
26/27 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sen mukaan mikä säädyllistä ja sopivaa on. nuhteettomasti, siveästi, mallikelpoisesti. ettei kenellekään tule mitään kritisoitavaa. !!

Vierailija
27/27 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tahtoo elää Säkenöivästä vooimasta, säkenöivästä vooimasta, säkenöivästä vooimasta.