Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä ketjussa luetteloimme asioita, joita 'kaikki' tekevät samalla kaavalla eikä kukaan kyseenalaista asiaa mitenkään

Vierailija
27.09.2020 |

Esimerkiksi että kesällä grillataan ja syödään ulkona (siis kirjaimellisesti ulkona, esim. terassilla.) Talvella grillaaminen on outoa.

Suurin osa haluaa, että koti on tiptop, kun tulee vieraita.

Mitäs muuta?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani ihmiset pesevät hiuksensa shampoolla. Toisin kuin kuvittelisi, hiukset voi pestä myös muuten aivan yhtä hyvin tuloksin. Itse käytän kananmunaa pesuun ja yrttivettä huuhteluun, ja hiukseni ovat puhtaat, hilseettömät ja hyväntuoksuiset.

Tuo kertoo vain sinun tuttavapiiristäsi - kuinka monen ihmisen hiustenpesurutiinit tunnet? Minä olen pessyt hiuksiani kananmunalla ja mäntysuovalla, nykyisin pesen pelkällä hoitoaineella.

Vierailija
62/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa muutetaan todella aikaisin pois kotoa. Monessa muussa maassa lapsi voi asua reilusti yli 20-vuotiaaksi vanhempien luona säästääkseen kustannuksissa. Olen tätä pohtinut, että voisiko Suomessakin yleistyä tämmöinen tapa, kun opiskelijana muutenkin on usein rahat tiukilla. Olisi monelle taloudellisesti järkevämpää asua vanhempien luona opiskelujen ajan. Toki osa kaipaa sitä omaa tilaa, se ei ole aina mahdollista, jos hakee opiskelemaan kauas tai perheolot on muuten hankalat, mutta siis ettei sitä paheksuttaisi tai ihmeteltäisi, jos nuori aikuinen jääkin asumaan vanhempien luokse opiskelujen ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa muutetaan todella aikaisin pois kotoa. Monessa muussa maassa lapsi voi asua reilusti yli 20-vuotiaaksi vanhempien luona säästääkseen kustannuksissa. Olen tätä pohtinut, että voisiko Suomessakin yleistyä tämmöinen tapa, kun opiskelijana muutenkin on usein rahat tiukilla. Olisi monelle taloudellisesti järkevämpää asua vanhempien luona opiskelujen ajan. Toki osa kaipaa sitä omaa tilaa, se ei ole aina mahdollista, jos hakee opiskelemaan kauas tai perheolot on muuten hankalat, mutta siis ettei sitä paheksuttaisi tai ihmeteltäisi, jos nuori aikuinen jääkin asumaan vanhempien luokse opiskelujen ajaksi.

No, mä ainakin  itse halusin pois niin pian kuin mahdollista. Miten voi viettää normaalia opiskelijaelämää, jos asuu kotona? Niin, ei voi. 

Vierailija
64/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mä ainakin  itse halusin pois niin pian kuin mahdollista. Miten voi viettää normaalia opiskelijaelämää, jos asuu kotona? Niin, ei voi. 

Luitko edes kommenttiani? Kirjoitin myös, että "toki osa kaipaa sitä omaa tilaa, se ei ole aina mahdollista, jos hakee opiskelemaan kauas tai perheolot on muuten hankalat, mutta siis ettei sitä paheksuttaisi tai ihmeteltäisi, jos nuori aikuinen jääkin asumaan vanhempien luokse opiskelujen ajaksi" Eli jos nuori aikuinen haluaisi jäädä vielä vanhempien luokse, epäröi taloudellista pärjäämistä tai se ei ole hänelle ongelma jäädä opiskelujen ajaksi asumaan vanhempien luokse tai osaksi aikaa sinne, se olisi myös täysin ok ja siitä voisi tulla normaalimpaa. Ei olisi välttis niin paljoa lainaa niskassa eikä ehkä niin tiukkaa taloudellisesti.

Vierailija
65/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi: tartutaan kiinni, kopeloidaan, poistetaan vaatteet, hierotaan alueita hetkinen, mies työntyy, työntelee 2-20 kertaa, ähkäisee, vetää ulos, tiputtelee lattialle tai pyhkii paperiin loput, kävelee suihkuun, palaa, kääntää kylkeä ja nukahtaa.

Sulla on ollu vissiin aika ankea seksielämä.

Mulle tehtiin myös noin, tapailemani hyväkäytöksinen mies kun sai seksiä, muuttui kokovartalokyrväksi. Kopeloi rajusti,työntyi, veti ulos,tuli mahalle ja ihan oikeasti käveli keittiööönsä ja tuli takaisin ja heitti vatsalleni talouspaperia ja sanoi että pyyhkäse vähän ennen kun tuut suihkuun ettei tuu lattialle. Ois itse edes voinut pyyhkäistä jos oli pakko noin toimia. Menin hämilleen ja tottelin ja kävelin suihkuun miehen perässä kun en kehdannut jäädä siihenkään makaamaan odottamaan vuoroani.

Vierailija
66/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa mennään sisään sieltä mistä kaikki muutkin menevät, kierretään samaan suuntaan kuin muutkin ja mennään ulos kassojen kohdalta. Sitä kiertosuuntaa ei ole määritelty missään ja yhtä hyvin voisi mennä sisään kassojen kohdalta

Vierailija
67/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu. Kaikkien stadilaisten pitää mennä Ullanlinnanmäelle lakit päässä piknikille tai johonkin vastaavaan paikkaan, jos asuu muualla Suomessa.

Itse en ole pitänyt yo-lakkia päässä ylioppilasjuhlien jälkeen.

Vierailija
68/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma pyörii enimmäkseen aamuvirkkujen rytmin mukaan. Sitten iltavirkunkin pitää yrittää kasvattaa lapset tyylillä että klo 10 ulos, klo 11 lounas, jne. koska koulut ja päiväkodit toimivat niin.

Vauvauinnit ja perhekerhot ovat aina niin aamulla, että niihin ehtivät vain aamuvirkkuperheet.

Kaupat ovat aika hyvin auki nykyään, mutta joskus olisi kiva mennä vaikka kirpputorille iltamyöhällä, kun virtaa riittää.

Vierailija
69/70 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä minustakin todella outoa. Suomessa on suorastaan ihailtavaa muuttaa heti 18-vuotiaana omilleen yhteiskunnan elätettäväksi, kun taas vielä yli 20-vuotiaana lapsuudenkodissa asuvia (ja sen ansiosta omilla rahoillaan pärjääviä) pidetään luusereina. Minäkin muutin 26-vuotiaana putkiremontin takia muutamaksi kuukaudeksi vanhemmilleni, ja sain jopa siitä kettuilevia kommentteja tutuilta, vaikka tuo järjestely sopi minulle ja vanhemmilleni erinomaisesti.

Vierailija
70/70 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottavat naimisiin mennessään miehensä sukunimen.