Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotias äiti ja vaimo ihastunut tai muuten vaan kriisissä - apua???

Vierailija
05.12.2013 |

Siinä se. Olen ihastunut itseäni melkein 10 vuotta nuorempaan kloppiin. Onneksi emme tapaa kovin usein, mutta ajattelen häntä lähes koko ajan, ainakin päivittäin. En tajua, onko tyyppi kiinnostunut, kuten luulen, vai kuvittelenko koko jutun. Olo on kummallinen, kun on toisaalta oma perhe, tosiaalta hirveä halu elää omaa elämää, toisaalta vielä tämä ihastuminen. Olen varmasti ihan sekaisin. Kuuntelen 80-luvun Madonnaa ja valmistaudun illan juhliin, jonne tämä ihastus onneksi tuskin tulee. Noita biisejä hän ei varmaan edes tunne, ei ollut edes syntynyt silloin, kun Madonna oli ma-ma-material girl...

MIKÄ MULLA OIKEIN ON???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten ihanaa, olet vihdoinkin herännyt elämään ja antanut naiseuden puhjeta loistoon. Jo on aikakin jättää se narsisti joka sinua kynnysmattona pitänyt kaikki nämä vuodet. Voi miten ihanaa, anna naiseuden pyhin tuolle rakkauden adonikselle, anna hänen nuoruutensa tyydyttää sinut vihdoinkin julmalla rakkauden seipäällään. Huomaat kuinka sinua kunnioitetaan, saat kutsun rotareihin sekä kesäteatterin hallintoneuvostoon. Lainasi kuittautuvat, elämäsi on siinä.

Voi miten ihanaa !

Vierailija
2/8 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Juuri noin minäkin sen nään!

Vielä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut! Tuollaista se on :)

Vierailija
4/8 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut. Ihastumisen tunne on vain unohtunut vaippoja vaihtaessa! Oi huumaa!

Vierailija
5/8 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ,puhutaas sit vähän käytännön asioista eli ammutaan sua hieman alas. =)

Minkälainen juhlatilaisuus on? Missä se on eli pääsettekö kahdestaankin olemaan tms?

Ovatko lapsesi ihan pieniä? Mitä jos mies onkin kiinnostunut, haluatko vaihtaa perheesi suhteeseen hänen kanssaan?

Vierailija
6/8 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun hetkinen, luin uudelleen. Mies ei siis todennäköisesti tulekaan samoihin bileisiin? Vai...?

Vierailija
7/8 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin joku johon ihastua... kade.

Vierailija
8/8 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehisi tekisi samoin, itkisit täällä miten sinua voidaan kohdella näin sikamaisesti. Hauskaa seikkailua, kohta olet yh:na lähiössä ja ikävöit miestäsi sekä kadut tyhmyyttäsi. Pukille poju haluaa ja aikansa vemputtaa kunnes löytyy seuraava.

Herää pahvi todellisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi