Mitä ostatte joululahjaksi (lapsille)?
Eli otsikossa kysymys jo tuleekin.
Itse väsyin tavarapaljouteen ja kärräsin suurimman osan leluista joilla ei leikitä eri suuntiin (on kokeiltu myös sitä että niitä on kaapissa ja sitten ovat kuin uusia mutta ilmeisesti meillä on silti ollut niitä aivan l-i-i-k-a-a)...miehelle tilasin lehden ja sioin saa lahjakortin ja pienimmät saavat liput teatteriin hevimusikaaliin. Ostin perheenisälle samalla (kuulun samaan porukkaan jotka aktiivisesti valittaa kun mies ei osallistu lasten kanssa, nytpä osallistuu hähää...)Hitto vie, tavaraa ei tule ja se piti:D mietin enää mitä keksisin tuolle koululaiselle, meniskö sekin samaan mukaan...ehkä musiikin puolesta. Itselle (joo, ostan myös itselle lahjoja vaikka se ketju olikin hyvä idea jossa täälä sai viime jouluna kertoa mitä haluaisi ja sitä sitten vaivihkaa näytti miehelle;D meillä onnistui noin niinkun puoliksi, joku muu oli toivonut melkein samoja eli puolet osui kohdilleen omista toiveista, mies kiltisti hankki kaikki) ostin samoin hemmotteluhoitoja.
Tietysti kaikki saavat vielä suklaata ym ym perusjutut pesuaineista lähtien mutta pääpiirteissään rojua ei tule.
Mutta siis mitä olette hankkineet ja mitä vielä aiotte hankkia? Sori jos oli jo useampi ketju aiheesta. Onko muita jotka ei aio hankki ns. tavaraa vaan suosii "aineettomia" lahjoja??
-ap
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 18:59"]
Naapuri kysyi lapsilta mitä haluavat ja lupasi ostaa ne, toiselle jotain legoja ja toiselle barbia. Itse en vielä tiedä. Pikkulegoja? Palapelejä? Ööh. Hyviä ideoita?
[/quote]
Onpa outoa. Onkohan ihan ok?
[/quote]
Onko naapuri ehkä pedofiili?
[/quote]
putosin!
OT Vähän nauratti tuo mainos, haha!!!Ihan hyvä!!
Meillä ei pakata lapsille pesuaineita lahjapaketteihin, outo tapa.
nuori 15v. :tabletin ja jotain vaatetta, saa itse ostella loput rahalla
mies: viivi&wagner-sukkia, suklaata, joku hyvä kirja, ehkä wiskiä
poju 5v.: duploja, joku iso pehmo, lautapeli
itselleni: hyvä shampoo, lukemista, koru (näitä siis toivon)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 13:47"]
Meillä ei pakata lapsille pesuaineita lahjapaketteihin, outo tapa.
[/quote]
Meinaatko että pahvipakkaukset itsessään näyttäviä vai mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 20:27"]
ot mitä ruotsissa on nähtävää hiihtolomalla?
itse olen miettinyt legolandia, kuinka hirveän kalliiksi tulisi..
[/quote]
tämän kirjoittanut kyllä tarkoitti ihan Köpiksen legolandin kustannuksia elei sitten ruåttiin ole vastikään avattu?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 19:47"]
Eikö teidän lapset leiki? Meillä leikkivät kaikki neljä, ja siksi ostan kaikille niitä leluja. Ja kirjoja toki myös. Leikki on lapsen työtä! Se kehittää kognitiivisia ja sosiaalisia taitoja sekä tunne-elämän hallintaa paremmin kuin mikää muu toiminta.
[/quote]
Näin myös meillä!
Kävin kuuntelees ton mainoksen. Ostan siis jo pakettien lisäksi myös liput! Kiitti vinkistä ap!
ohis: mutta häh minkä mainoksin en nyt tajunnu...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 15:37"]
Eli otsikossa kysymys jo tuleekin.
Itse väsyin tavarapaljouteen ja kärräsin suurimman osan leluista joilla ei leikitä eri suuntiin (on kokeiltu myös sitä että niitä on kaapissa ja sitten ovat kuin uusia mutta ilmeisesti meillä on silti ollut niitä aivan l-i-i-k-a-a)...miehelle tilasin lehden ja sioin saa lahjakortin ja pienimmät saavat liput teatteriin hevimusikaaliin. Ostin perheenisälle samalla (kuulun samaan porukkaan jotka aktiivisesti valittaa kun mies ei osallistu lasten kanssa, nytpä osallistuu hähää...)Hitto vie, tavaraa ei tule ja se piti:D mietin enää mitä keksisin tuolle koululaiselle, meniskö sekin samaan mukaan...ehkä musiikin puolesta. Itselle (joo, ostan myös itselle lahjoja vaikka se ketju olikin hyvä idea jossa täälä sai viime jouluna kertoa mitä haluaisi ja sitä sitten vaivihkaa näytti miehelle;D meillä onnistui noin niinkun puoliksi, joku muu oli toivonut melkein samoja eli puolet osui kohdilleen omista toiveista, mies kiltisti hankki kaikki) ostin samoin hemmotteluhoitoja.
Tietysti kaikki saavat vielä suklaata ym ym perusjutut pesuaineista lähtien mutta pääpiirteissään rojua ei tule.
Mutta siis mitä olette hankkineet ja mitä vielä aiotte hankkia? Sori jos oli jo useampi ketju aiheesta. Onko muita jotka ei aio hankki ns. tavaraa vaan suosii "aineettomia" lahjoja??
-ap
[/quote]
Mikä on ap?
-ensi kertaa palstalla-
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 20:27"]
ot mitä ruotsissa on nähtävää hiihtolomalla?
itse olen miettinyt legolandia, kuinka hirveän kalliiksi tulisi..
[/quote]
väärä maa