Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei aikaa mennä jouluostoksille. Mies ei päästä.

Vierailija
05.12.2013 |

Ensin töissä klo 16 asti, kotona klo 17 viimeistään. Ruokaa, lapsen läksyt, kotityöt jne. Mies on katsonut, että hänellä on oikeus lähteä illalla kauppoihin jne. Itse olen siis kotona. Lapsi ei pärjää itsekseen kotona, joten minä olen kotona.

Olen yrittänyt miehelle puhua, että haluaisin mennä kauppoihin, mutta hänen mielestä mun ei tarvii sinne päästä. No, olkoon mies ilman lahjaa. Samoin mun vanhemmat. Mies sanoo, että laittaa lapulle mitä pitää tuoda, niin tuo ne. Jos pyydän ruokakaupasta tuomaan jotain ruoka-aineita, niin "unohtaa" juuri ne. Näillä näkymin olemme ilman jouluruokia kun en ikinä pääse kauppaan.

Ollaan sitten ilman. En myöskään ala siivoamaan jouluksi, eletään paskassa. Jumaliste, että sapettaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. En kyllä kysyisi lupaa, vaan sanoisin meneväni, valitkoon sitten vaikka mikä päivä parhaiten sopii.

Itse en jaksa kierrellä, siksi tilaan lahjat netistä. Viikossa tulee kotiin, hyvin siis ehtii vielä.

Vierailija
2/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se lapsi mukaan ostoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mene lapsen kanssa.

Vierailija
4/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä en voi oiein tilailla koska melkein kaikki liikkeet vaatii luottokortin eikä minulla ole sellaista.

Moniongelmaisen erityislapsen kanssa jouluostoksille, ei kiitos. Lapsi monta päivää sekaisin tuollaisen reissun jälkeen. Ei kivaa kenellekään.

Vierailija
5/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta netistä. ja miehen pistät kiertoon heti joulun jälkeen.

Vierailija
6/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehesi mustasukkainen? Selkeästi hän on päässyt niskan päälle ja saanut sinut otteeseen etkä uskalla siksi lähteä yksinäsi kauppaan. Eihän kukaan nyt huvikseen istu kotona 247

Vierailija
7/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole koskaan ollut luottokorttia mutta olen ostanut netistä niin kauan kun nettikauppoja on ollut. eli tuo on tekosyy.

Vierailija
8/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:37"]

Netistä en voi oiein tilailla koska melkein kaikki liikkeet vaatii luottokortin eikä minulla ole sellaista.

Moniongelmaisen erityislapsen kanssa jouluostoksille, ei kiitos. Lapsi monta päivää sekaisin tuollaisen reissun jälkeen. Ei kivaa kenellekään.

[/quote]

Riippuu mistä tilaat, mutta esim. minä olen tilannut lahjoja urheiluverkkokaupasta, kirjakaupasta ja cdon.com:sta, kaikista laskulla. Että ei se luottokortti aina ole välttämätön.

Vierailija
9/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies osaa olla lapsen kanssa? Pelkääkö hän, ettei osaa hoitaa lasta oikein? Vai onko hän mustasukkainen sinusta? Vai onko mies vain laiska?

Eihän voi olla niin, että sä et koskaan pysty käymään missään ilman lasta...?

Vierailija
10/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita miehen kuullen äidillesi ja sano, että et pääse kauppaan, Tarvitset häntä lapsenvahdiksi. Jos tuo ihan asiallista perhe-elämää miehesi mielestä, niin ei ota siitä nokkiinsa. Kestäähän tuo päivänvalon.

Onkohan tämä päivän huonoin trolli?

Vierailija
11/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on au pair, saa molemmat mennä jos huvittaa.Vaikka enimmäkseen kyllä tilailen netistä

Vierailija
12/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei päästä, lapsi on moniongelmainen, ei ole korttia, äidillä on tuberkuloosi, isä isuu linnassa ja varpaideni välissä kasvaa karvaa. Lisäksi minun pitää päivystää aaveella ja urittää keksi hyviä provoja. En onnistu siinä koskaan, mutta kuvitttelen itseni neroksi. koska olen vähän omituinen ja lääkkeetkin jäävät usein ottamatta.

Vierailija
13/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tänä päivänä ei saa joululahjoja ostettua sen takia että joutuu olemaan lapsen kanssa kotona, sanoisin että on aikamoista uusavuttomuutta.

Nyt mietit jokaisen lahjansaajan erikseen mitä he haluavat lahjaksi, alan etsimään niitä netistä ja sitten vaikka aamulla soitat liikkeeseen ja pyydät varaamaan ja paketoimaan valmiiksi. Teet tänään huomisen ruuan valmiiksi ja kerrot miehellesi tulet 30 min myöhemmin, soppa on jääkaapissa.

Ei kannata itkeä jos mitään ei saa aikaiseksi

t erityislapsen äiti, jolla voisi olla sama ongelma, jos ongelmaksi saakka päästäisin.

Vierailija
14/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan melkein kaikki asiani aina ruokatunnilla

Vierailija
15/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu, jos vaan ilmoitat, että moikka lähden kaupoille?

Vierailija
16/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli, ei noin avutonta tervettä aikuista voi ollakaan. No mutta vastaillaan silti.

1: Otat lapsen mukaan ostoksille, miten luulet että yh:t yms pääsevät edes ruokakauppaan, kun ei ole ketään hoitamassa lasta? Oletan siis ettei lapsi ole vaikeasti vammainen tai jotain muuta hankalaa mikä tämän estää? 

2: Hankit lapselle pariksi tunniksi hoitajan kuten mummo, kummi, kaveri, naapuri tai maksullinen hoitaja.

3: Tilaat lahjat netistä. Minulla ei ole hajuakaan mitä olet yrittänyt tilata, mutta useimmat kaupat antaa tilata ja ostaa ilman minkään valtakunnan luottokorttia, jopa luottotiedottomat onnistuu tässä jos tahtoo. Ihan nopeana esimerkkinä Stockmann, Anttila, h&m, CDON.com, urheiluliikkeet, kultajousi, citymarket, verkkokauppa, gigantti....

4. Ilmoitat miehelle, että menet kaupoille ajankohtana x, jolloin hän hoitaa lasta. Tämän luulisi useimmissa perheissä onnistuvan, aivan kuten mieskin menee kauppaan kun sinä olet lapsen kanssa, eikös? 

Olet aikuinen ihminen, et mikään lapsi jonka täytyy pyytää lupa päästä kauppaan. 

Vierailija
17/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitänpä vielä yhden arvion, jota en huomannut edellisissä viesteissä: Onko miehesi ulkomaalaistaustainen? Kauppakeskuksissa vetelehtiminen kuuluu monen kulttuuriin. Samaiset miehet eivät juuri lapsiaan hoitele, vaan ovat sitä mieltä, että se on naisten työtä.

Siitä netistä ostamisesta vielä. Et tarvitse luottokorttia ainakaan, jos tilaat kotimaasta. Jos haluat maksaa tilauksesi heti, tarvitset verkkopankkitunnukset. Heti maksamalla säästää muutaman euron, kun ei tule laskutuslisiä. Mutta laskullekin voi tilata. Tilaan molemmilla tavoilla, eikä ainakaan toistaiseksi ole ollut ongelmia.

Vierailija
18/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt vaan rupea mistään netistä tilaamaan tottakai tarttet omaa aikaaki etkä voi antaa miehen päättää kaikesta

Vierailija
19/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lista miehelle:

- Jouluruoat

- Joululahjat.

Sinähän pääset helpolla, kun mies on luvannut hoitaa kaikki hankinnat, kun laitat vaan listan:) Jos ei niillä selviä, niin sittenhän voitte jouluna ihmetellä missä ne lahjat ja ruoat olivat ja voi soitella itse vanhemmilleen yms. ja pahoitella lahjojen puuttumiset.

Vierailija
20/30 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:58"]

älä nyt vaan rupea mistään netistä tilaamaan tottakai tarttet omaa aikaaki etkä voi antaa miehen päättää kaikesta

[/quote]

jokainen tietysti toimii tavallaa, mutta minulle se shoppailu ei ole mitään "omaa aikaa" vaan ihan hirveä rangaistus. Ostan netistä ihan vaan siksi että pääsen helpommalla itse.
kummasti muuten ap:n selitykset loppuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi