Miksi se onkin niin että ne parhaat ja sydämellisimmät ihmiset pysyttelevät sinkkuina?
Ihmetellyt työpaikalla kun siellä on sydämellisin ja ystävällisin mies jonka ikinä tavannut (on aasiasta ja buddhalainen) ja jatkuvasti naiset ihastuu häneen mutta hän on sanonut että viihtyy yksin. ei harrasta edes irtosuhteita!
Kommentit (63)
tottakai suomalaisia naisia kiinnostaa eksotiikka :)
Seurustelu rajoittaa omaa elämää ja omaa tahtoa liiaksi. Sinkkuna saa olla oma teeskentelemätön itsensä, siis jos on vapaaehtoisesti sinkkuna.
koska en löydä kaltaistani miestä.
ovat ymmärtäneet että yksin voi olla onnellisin :)
Koska kumppaniksi on vaikea löytää toista yhtä hyvää ja sydämellistä ihmistä. Ei kiinnosta tuhlata aikaansa ja elämäänsä keskinkertaiseen kun ihminen on muutenkin lähtökohtaisesti perseestä. Mitä älykkäämpi on sitä kirkkaammin tämän ymmärtää. Mieluummin on yksin.
Miksi seurustella kun voi olla yksin? Yksin, elää omaa elämää, tehdä juuri kuten itse haluaa.
Jos ei seksiä kaipaa, kannattaa miettiä tarkkaan, onko sillä toisella mitään annettavaa. Siis semmoista, mikä korvaisi vapauden ja riippumattomuuden menetyksen ja elämän monimutkaistumisen. Itse en ole sellaista ihmistä tavannut.
-sinkku
Olen itse ikisinkku. Luultavasti vain siksi, koska suurin osa ihmisistä, varsinkin sinkuista ovat kusipäitä. Mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei seksiä kaipaa, kannattaa miettiä tarkkaan, onko sillä toisella mitään annettavaa. Siis semmoista, mikä korvaisi vapauden ja riippumattomuuden menetyksen ja elämän monimutkaistumisen. Itse en ole sellaista ihmistä tavannut.
-sinkku
Läheisyys, kosketus, kumppanuus.
Vierailija kirjoitti:
-sinkku
Aseksuaalina on helppo olla yksin. Vapauttavaa kun ei tarvitse miestä mihinkään.
Olen ollut parisuhteissa, ja aina hyvät puoleni, kiltteys on koettu negatiiviona ja kumppanini ovat pilkanneet niitä. En enää anna miesten tehdä niin.
Kun seksiä tulee ihastuneilta työkavereilta ja muutenkin joka puolelta, niin miksi sitoutuisi.
Kelle sinkkuus vaan sopii niin puhkeavat juuri tuolleen kukkaan yksin eläessään, eihän sitä zenii sitten halua mennä pilaamaan millään pariutumisella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sinkkuLäheisyys, kosketus, kumppanuus.
Läheisyyttä ja kumppanuutta saa myös ystäviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sinkkuAseksuaalina on helppo olla yksin. Vapauttavaa kun ei tarvitse miestä mihinkään.
Oisimpa itsekin niin olisi paljon helpompaa tää elämä.
M37
Ehkä ne parillisetkin ovat olleet parhaita ja sydämellisiä sinkkuina ollessaan. Parisuhteen totuuden paljastuttua ne ominaisuudet karisevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sinkkuhaluuks vempata ringis ja nyyhkyttää elämän synkkyydelle?
Aseksuaalina on helppo olla yksin. Vapauttavaa kun ei tarvitse miestä mihinkään.
Oisimpa itsekin niin olisi paljon helpompaa tää elämä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sinkkuLäheisyys, kosketus, kumppanuus.
Tuommoisista riippuvuuksista pääsee eroon, kun keskittyy omaan henkiseen kasvuunsa. Ihminen on kokonainen yksinään. Toista tarvitaan vain lisääntymiseen.
Hän on viisas.