Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana oleva nainen kylpylässä BIKINEISSÄ

Vierailija
05.12.2013 |

olimme miehen kanssa kylpylässä ja siellä oli raskaana oleva nainen(näytti kun maha räjähtäisi eli ihan sairaan iso ja pinkeä maha ja nainen itse pieni)pienissä bikineissä!siis miten joku kehtaa,huomasi kyllä kun ihmiset tuijottelivat.mieskin sanoi että kauhaen näköistä...ymmärtäisin kyllä jonkun äitiys uimapuvun mutta että bikinit!ja ei en yleensä kyttäile ihmisiä mutta tämä näky oli aika rivo jotenkin,ei varmaan mamma itse edes tajunnut että joku raja.en edes tiennyt että saa mennä bikineissä kylpylään varsinkin tuossa tilassa.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lomamatkalla raskaana bikineissä uima-altailla ja kukaan ei katsonut arvostelevasti. Ei tullut mieleenkään, etten kehtaisi näyttäytyä raskaana ollessa bikineissä. Miksei muka kehtaisi? Raskaana oleva nainen on kaunis. Suomessa uimahallin saunassa sain positiivista huomiota vanhemmilta tädeiltä, kyseltiin kumpi on tulossa jne., ollessani lapseni kanssa liikkeellä.

Vierailija
62/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mammauinnissa ja lähes kaikilla meillä on bikinit päällä. Harva mahtuisi uimapukuun ja kuka sitä haluaisi liian isoa ostaa muutaman kuukauden tähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaana olevan naisen vatsassa ole mitään rivoa. Eihän suuri kuplamaha aina ole välttämättä kaikkien mielestä se maailman kaunein, mutta raskaana oleminen kuuluu naisen normaaliin elinkaareen (jos on lisääntyäkseen)... Raskaana oleminen on siis hyvin tavallista ja luonnollista, joten en näe siinä mitään ällöttävää vaikka joku ei piilottaisi raskausvatsaansa kokouimapuvulla.

Vierailija
64/77 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletpa idiootti. miksi maksun kanssa ei saisi olla bikineissä ? Kyllä minä ainakin olin. 

Vierailija
65/77 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni bikinit kuuluvat vain uimarannalle ja auringonottoon. Itse en koskaan ole ollut uimahallissa tai kylpylässä bikineissä, vaikka kroppani puolesta siihen ei olisi mitään estettä. Muut pukekoot päällensä mitä haluavat.

Vierailija
66/77 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Häpeä ap, sinusta on tullut miehesi kansalaisuuden orja. Olet häpeä meille suomalaisille naisille! Anna meidän kulkea raskaana bikineissä ja hipsi sinne miehesi kotimaahan nyrkin ja hellan väliin.

Vierailija
67/77 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkämaalainen miehesi on? Turkkilainen?

Vierailija
68/77 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis,onhan se raskausmaha todella ruman näköinen, mutta emmeköhän me ihmiset kestetä se.

Vierailija
69/77 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä. No olisiko uimapuku parempi? vai eikö sisi mennä kylpylään ollenkaan?

Vierailija
70/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh miten ap itse kehtaa olla noin juntti? Aion kulkea koko raskauteni bikineissä maha kiillotettuna, ihan vain ärsyttäväkseni ap:n kaltaisia ihmisiä. Because I CAN.

Vierailija
71/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

=marketeissakin omat....

Ja miehet kantabaareissaan

Vierailija
72/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti lopettaa raskausaikana uimassa käyminen, kun maha kasvoi niin isoksi, etten enää mahtunut äitiysuimapukuun, eikä minulla ole bikineitä.

Vierailija
73/77 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:25"]

eikä kaikissa kulttuureissakaan(esim mieheni kulttuurissa ei todellakaan hyväksytä)katsota tollaista hyvällä

Kannattaa välttää kylpylöitä, uimahalleja- ja rantoja jos ei kestä nähdä paljasta ihoa! Entä keski-ikäiset miehet, joilla on rivo kaljamaha, heillekin vaadit toki kokouimapukua, eikö?

Niin... tässä on taas tämä vinha yhtälö, että miehet joutuvat uimahalleissaki verhoutumaan puolisääreen ulottuviin, 3 numeroa liian suuriin shortseihin, ettei VAAAAAAAAN vilahda mitään sopimatonta.

Naiset sen sijaan saavat kekkaloida persvakobikineissä olipa ruumiinrakenne mikä tahansa.

Tasa-arvoa?

Terveisin nainen, jota raskausmahat sekä lihavuus sukupuoleen katsomatta ällöttää.

Vierailija
74/77 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs helvettiä? Miehet nimenomaan EIVÄT saa mennä kuvailemasi mukaisissa shortseissa uimahalliin tai kylpylään vaan täytyy olla joko pikkuiset speedot tai muuten vaan munaa nuolevat tiukat uimahousut!

Vierailija
75/77 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Mä olen aina käyttänyt bikinejä, 4 raskauden aikana ja vielä nyt 62v:näkin

Tosi rivo mummo!!

Vierailija
76/77 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no en todella tarkota että mitään koko rajaa kylpylään on oltava mutta raskaus nyt on sellainen tila että se ei kestä ikäisyyttä,ja se on eri asia kuin jonkun normaali koko.eikä kaikissa kulttuureissakaan(esim mieheni kulttuurissa ei todellakaan hyväksytä)katsota tollaista hyvällä,ja tuolla kylpylässä käy paljon ulkolaisiakin.tää nyt vaan oli mun(ja miehen ja näköjään siellä kylpylässä monen muunkin) mielipide .ihmettelen ennemmän että miten se mamma ite kehtaa,ite en kehtaisi todellakaan.

Käske miehesi palaamaan sinne kamelinpaskamajaansa. Täällä ei kaivata värivammaisia.

Vierailija
77/77 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no en todella tarkota että mitään koko rajaa kylpylään on oltava mutta raskaus nyt on sellainen tila että se ei kestä ikäisyyttä,ja se on eri asia kuin jonkun normaali koko.eikä kaikissa kulttuureissakaan(esim mieheni kulttuurissa ei todellakaan hyväksytä)katsota tollaista hyvällä,ja tuolla kylpylässä käy paljon ulkolaisiakin.tää nyt vaan oli mun(ja miehen ja näköjään siellä kylpylässä monen muunkin) mielipide .ihmettelen ennemmän että miten se mamma ite kehtaa,ite en kehtaisi todellakaan.

Käske miehesi palaamaan sinne kamelinpaskamajaansa. Täällä ei kaivata värivammaisia.

Ja tämä on mun ja monenkin muun mielipide.

N E E K E R I T

V I T T U U N

S U O M E S T A

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi