Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana oleva nainen kylpylässä BIKINEISSÄ

Vierailija
05.12.2013 |

olimme miehen kanssa kylpylässä ja siellä oli raskaana oleva nainen(näytti kun maha räjähtäisi eli ihan sairaan iso ja pinkeä maha ja nainen itse pieni)pienissä bikineissä!siis miten joku kehtaa,huomasi kyllä kun ihmiset tuijottelivat.mieskin sanoi että kauhaen näköistä...ymmärtäisin kyllä jonkun äitiys uimapuvun mutta että bikinit!ja ei en yleensä kyttäile ihmisiä mutta tämä näky oli aika rivo jotenkin,ei varmaan mamma itse edes tajunnut että joku raja.en edes tiennyt että saa mennä bikineissä kylpylään varsinkin tuossa tilassa.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Bikinithän on loistava vaate raskaana ollessa? Oli ainoa "normaali"vaate mikä meni viimeisillään päälle =D Hyvä niin, oli ärsyttävää hankkia uusia housuja, alushousuja, liivejä ja paitoja noin lyhyttä käyttöaikaa varten, saati sitten bikinit, niitä ei varmaan talvella ois tullu käytettyä kuin sen yhden kylpyläreissun!

Vierailija
42/77 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:25"]

eikä kaikissa kulttuureissakaan(esim mieheni kulttuurissa ei todellakaan hyväksytä)katsota tollaista hyvällä[/quote]Kannattaa välttää kylpylöitä, uimahalleja- ja rantoja jos ei kestä nähdä paljasta ihoa! Entä keski-ikäiset miehet, joilla on rivo kaljamaha, heillekin vaadit toki kokouimapukua, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevan maha on rivo, mutta jos on vain muuten iso maha, niin silloin voi olla liian pienissä bikineissäkö. Ei nyt ap:n logiikka ihan auennut. Olisit katsonut näkyykö seinällä listausta sallituista uima-asuista ja niiden painorajoista.

Vierailija
44/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani en tiennyt, että tossa tilassa, jossa ap on, saa vapaasti käydä kylpylässä. Ymmärtäisi kyllä, jos jollakin suljetulla vuorolla, mutta että ihan vapaasti. Ei varmaan ap itsekään tajua omaa parastaan. Ja yleensähän en päivittele, mutta herranjumala nyt sentään.

Vierailija
45/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudes miehes on kattonu kuola poskella tätä kaunista ihanaa hedelmällistä näkyä <3 useat miehet pitää raskaana olevaa naista kauniina.

Vierailija
46/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä meni raskauden loppuvaiheessa - enkä aikaisemminkaan kylpylään lillumaan niihin vesiin, joiden puhtaus ei välttämättä ole huippuluokkaa. Kaikissa kulttuureissa ei paikkoja kehtaa pestä yleisissä suihkuissa. Tiedän muutamia kylpylöitä, joista saa hiivatartuntoja helposti. Siis puhun nyt näistä, joissa vesi on hyvin lämmintä. Bakteerit viihtyvät hyvin lämpimässä. Ja jos kohdunkanava on vähänkin auki...

Tästä syystä en itse käynyt lillumassa lämpimissä altaissa raskaana - etenkin jos on syytä olettaa, että kaikki asiakkaat eivät osaa huolehtia henk.koht. hygieniastaan.

Ja jos olisin mennyt, olisi minulla ollut uimapuku päällä.

Vierailija
47/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menossa kylpylään huomenna. Eikä tähän saakka tullut edes mieleen ettei bikinit ole sopiva asu. Eihän muut uima-asut edes mahdu päälle? Tervetuloa kauhistelemaan :-) rv 27

Vierailija
48/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No bikinit on varmasti mukavimmat loppuraskaudesta.

Mietin muuten ihan off topic, että flamingon aikuisten puolella ihmiset kuhertelee siihen malliin, että varmaan jotain spermoja ja limoja menee veteen? ei voi olla kovin hygieenista? tai käyvät saunassa kuhertelemassa ja sitten samoissa uikkareissa lämpimään veteen..

Vierailija
49/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ikinä kuulleet uimaveden kloorauksestsa? Sen ansiosta bakteerit eivät elä uimavedessä. Uiminen raskauden aikana on sallittua ja hyvää liikuntaa.

Vierailija
50/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ap, se taisin olla minä siellä kylpylässä bikineissä. En kylläkään ole raskaana, vatsaa on vaan kertynyt niin paljon vuoden aikana :( ja pasta-aterian jälkeen näyttää siltä että vatsa räjähtäisi. Uikkarit ei enää mahdu päälle :(

Vierailija
51/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:54"]

[/quote]

Meinaatko, että ne kokouikkarit suojaavat bakteereilta?

Vierailija
52/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika miten joku voi olla noin typerä ja kehtaa vielä tunnustaa, että suurin syy kauhistelulle onkin se että oma mies on eri kulttuurista ja kylpylässä voi herranjumala sentään käydä ulkomaalaisia ihmisiä, jotka voivat järkyttyä siitä että joku on raskaana kylpylässä ja vielä uima-asussa eli bikineissä?!!  Raskaanako ollessa ei saisi mitään normaalia tehdä, vaan pitäisi piiloutua muitten katseilta kotiin ja varsinkin olla käymättä paikoissa joissa voi olla ulkomaalaisia? Ulkomaalaiset ei oo ikinä paljaita raskausmahoja nähneet? Mitä sitten vaikkei joku oliskaan nähnyt, hyvä syy kaikille suomalaisille raskaana oleville olla menemättä bikineissä kylpylään, mitä? Kylpylässä voi ihan käydä ja pääasia on se että on joku asu päällä. Ihmiset nyt tuijottelee muutenkin isoja raskaana olevien mahoja, ei se sitä tarkoita että kaikki on kauhistelleet siellä kylpylässä. Tyhmä ihminen kuvittelee että kun hän ajattelee tietyllä lailla niin varmaan kaikki muutkin ajattelee. 

Vierailija
53/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä kamalaa tuossa nyt on. Kai sitä nyt ihminen saa kylpylään mennä oli koko mikä hyvänsä. Ja bikinit on uima-asu.

Vierailija
54/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessakin pitää säätää burkinit pakollisiksi, etteivät raukkaparkaulkomaalaiset vain ahdistuisi ja pääsisi meitä syyttämään rassisteiksi.

http://loolt.files.wordpress.com/2008/03/burqini-active.jpg

Vierailija
55/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä unohdeta sitäkään, että...

Alastomana saunassa käynti on syntistä ja saastaista. Se pitää kieltää.

Vierailija
56/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä rumia ihmisiäkään ole kiva katsella uimahallissa tai missään muuallakaan. Pysyisivät kotonaan.

Vierailija
57/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiennyt että bikineissä saa mennä kylpylään :D

Vierailija
58/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:25"]

no en todella tarkota että mitään koko rajaa kylpylään on oltava mutta raskaus nyt on sellainen tila että se ei kestä ikäisyyttä,ja se on eri asia kuin jonkun normaali koko.eikä kaikissa kulttuureissakaan(esim mieheni kulttuurissa ei todellakaan hyväksytä)katsota tollaista hyvällä,ja tuolla kylpylässä käy paljon ulkolaisiakin.tää nyt vaan oli mun(ja miehen ja näköjään siellä kylpylässä monen muunkin) mielipide .ihmettelen ennemmän että miten se mamma ite kehtaa,ite en kehtaisi todellakaan.

[/quote]

Kysyittekö siis muiltakin mielipiteitä? Vai pelkästään sen perusteella kun he katsoivat, tiedät mitä he ajattelivat? Minäkin olisin varmaan katsonut,uteliaisuuttani, ja ajatellut että ihanaa :)

Vierailija
59/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:54"]

En missään nimessä meni raskauden loppuvaiheessa - enkä aikaisemminkaan kylpylään lillumaan niihin vesiin, joiden puhtaus ei välttämättä ole huippuluokkaa. Kaikissa kulttuureissa ei paikkoja kehtaa pestä yleisissä suihkuissa. Tiedän muutamia kylpylöitä, joista saa hiivatartuntoja helposti. Siis puhun nyt näistä, joissa vesi on hyvin lämmintä. Bakteerit viihtyvät hyvin lämpimässä. Ja jos kohdunkanava on vähänkin auki...

Tästä syystä en itse käynyt lillumassa lämpimissä altaissa raskaana - etenkin jos on syytä olettaa, että kaikki asiakkaat eivät osaa huolehtia henk.koht. hygieniastaan.

[/quote]

Asuin raskauden aikana ulkomailla ja paikallinen lääkäri sanoi että ei kylpylään raskaana. Saunankin kielsi. Ja muita juttuja jotka täällä meillä on ihan normaaleja raskauden aikana.

Vierailija
60/77 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Tässäkö on nyt syy, miksi mun äiti suhtautui hieman varautuneesti, kun mainitsin, että uimapuku tuskin menee päälle, että varmaankin menen bikineissä uimaan :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi