raskaana oleva nainen kylpylässä BIKINEISSÄ
olimme miehen kanssa kylpylässä ja siellä oli raskaana oleva nainen(näytti kun maha räjähtäisi eli ihan sairaan iso ja pinkeä maha ja nainen itse pieni)pienissä bikineissä!siis miten joku kehtaa,huomasi kyllä kun ihmiset tuijottelivat.mieskin sanoi että kauhaen näköistä...ymmärtäisin kyllä jonkun äitiys uimapuvun mutta että bikinit!ja ei en yleensä kyttäile ihmisiä mutta tämä näky oli aika rivo jotenkin,ei varmaan mamma itse edes tajunnut että joku raja.en edes tiennyt että saa mennä bikineissä kylpylään varsinkin tuossa tilassa.
Kommentit (77)
Oi kyllä minä vaan mieluusti pidin kaikissa neljässä raskaudessa bikineitä ihan julkisesti! :D Hoikka varsi ja pituutta huippumallin verran, eikä arven arpea masussa! Ihan kiva minun mielestä olla kylpylässä / uimahallissa bikineissä, nauran aina mieheni kanssa kun lihavat ylipainoiset naiset tuijottaa. Vaikea varmaan uskoa, että tästä kropasta on ne kolme mukana kulkevaa jo ulos tulleet ja neljäskään ei aiheuttanut kuin rintojen kasvua ja ihanan kiinteän pallovatsan! ;)
Oi kyllä minä vaan mieluusti pidin kaikissa neljässä raskaudessa bikineitä ihan julkisesti! :D Hoikka varsi ja pituutta huippumallin verran, eikä arven arpea masussa! Ihan kiva minun mielestä olla kylpylässä / uimahallissa bikineissä, nauran aina mieheni kanssa kun lihavat ylipainoiset naiset tuijottaa. Vaikea varmaan uskoa, että tästä kropasta on ne kolme mukana kulkevaa jo ulos tulleet ja neljäskään ei aiheuttanut kuin rintojen kasvua ja ihanan kiinteän pallovatsan! ;)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:25"]eikä kaikissa kulttuureissakaan(esim mieheni kulttuurissa ei todellakaan hyväksytä)katsota tollaista hyvällä
[/quote]
Veikkaan, että sun miehen kulttuurissa ei ihan hevillä hyväksytä vaimoja, jotka eivät ole "heikäläisiä". Eli sellaisia kuin sinä, koska olet itse liian suvaitsevaisesta kulttuurista kotoisin, ja saattaisit opettaa pahoja tapoja yhteisille lapsillenne.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:25"]
no en todella tarkota että mitään koko rajaa kylpylään on oltava mutta raskaus nyt on sellainen tila että se ei kestä ikäisyyttä,ja se on eri asia kuin jonkun normaali koko.eikä kaikissa kulttuureissakaan(esim mieheni kulttuurissa ei todellakaan hyväksytä)katsota tollaista hyvällä,ja tuolla kylpylässä käy paljon ulkolaisiakin.tää nyt vaan oli mun(ja miehen ja näköjään siellä kylpylässä monen muunkin) mielipide .ihmettelen ennemmän että miten se mamma ite kehtaa,ite en kehtaisi todellakaan.
[/quote]
Just. Taas joku muslimimiehen uhri.
Huh huh ap:ta. Kyllä minä ainakin rantalomailin raskaana bikineissä sen suurempia tunnontuskia tuntematta.
Itsekkin olin tänään kylpylässä ja kauhistelinkuinka monella naisella oli bikinit päällä. Uimapuku kuuluu olla jos menee uimahallin tai kylpylää!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:33"]
Huh huh ap:ta. Kyllä minä ainakin rantalomailin raskaana bikineissä sen suurempia tunnontuskia tuntematta.
[/quote]
Rantalomalla onkin ihan eri olla bikineissä, kun kylpylässä!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:45"]
[/quote]
[/quote]
Miksi? Samalla tavalla muut sitä joutuvat katselemaan.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:45"]
[/quote]
[/quote]
Miksi? Samalla tavalla muut sitä joutuvat katselemaan.
[/quote]
Kyllä, samalla tavalla muut sitä joutuvat katselemaan. Mutta bikinit on auringonottoa ja rannalla oleilua varten. Bikinit eivät ole uima-asu, jossa on soveliasta mennä uimahalliin tai kylpylään, on raskaana tai ei.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:26"]Käsittääkseni suomalaisessa katsotaan ihan hyvällä sitä, että raskaana oleva nainen käy kylpylässä. Selitä tarkemmin, miksi raskaus on sinusta syy olla käymättä kylpylässä.
[/quote]
Itse kyllä yleensä katson vähän aikaa, jos joku lihavat yms on uimassa. Nauruthan siitä saa
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:39"]Raskaana olevan maha on rivo, mutta jos on vain muuten iso maha, niin silloin voi olla liian pienissä bikineissäkö. Ei nyt ap:n logiikka ihan auennut. Olisit katsonut näkyykö seinällä listausta sallituista uima-asuista ja niiden painorajoista.
[/quote]
Niin mutta se raskaana oleva nainen on tiettävästi harrastanut SEKSIÄ, lihava on vain lihava niin siinä se mahan ero on ;-)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:39"]Raskaana olevan maha on rivo, mutta jos on vain muuten iso maha, niin silloin voi olla liian pienissä bikineissäkö. Ei nyt ap:n logiikka ihan auennut. Olisit katsonut näkyykö seinällä listausta sallituista uima-asuista ja niiden painorajoista.
[/quote]
Niin mutta se raskaana oleva nainen on tiettävästi harrastanut SEKSIÄ, lihava on vain lihava niin siinä se mahan ero on ;-)
[/quote]
T. 40 ja neitsyt
Joku viisas joskus taisi sanoa, että vain fitness- mallin vartalon omistavat saavat olla: bikeiss, ilman paitaa jne.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:25"]no en todella tarkota että mitään koko rajaa kylpylään on oltava mutta raskaus nyt on sellainen tila että se ei kestä ikäisyyttä,ja se on eri asia kuin jonkun normaali koko.eikä kaikissa kulttuureissakaan(esim mieheni kulttuurissa ei todellakaan hyväksytä)katsota tollaista hyvällä,ja tuolla kylpylässä käy paljon ulkolaisiakin.tää nyt vaan oli mun(ja miehen ja näköjään siellä kylpylässä monen muunkin) mielipide .ihmettelen ennemmän että miten se mamma ite kehtaa,ite en kehtaisi todellakaan.
[/quote]
Olemme suomessa. Maassa maan tavalla, herranen aika. Suomessa mennään suomalaisen kulttuurin ehdoilla. Ei kaikkia voi (lue: tarvitse) miellyyttää.
Mutta haloo! Bikinit kylpylässä? Ei sovikuvioon edes ei raskaanaoleville.
Jos se sun miehes ei kestä suomalaista kulttuuria ja ihmisiä, niin sitten teidän on varmaan pakko muuttaa täältä pois. Ikävä kyllä suomalaisnaisten ei ole pakko luopua bikineistä vain sen takia että sun ukkos ei niitä hyväksy. Tää maa ei pyöri sun ukkos navan ympärillä. Lakatkaa siis käymästä kylpylöissä jos ne noin ahdistaa tai muuttakaa kokonaan pois. Ei enää bikinit haittaa kun näkee vain hunnutettuja naisia.
Elä ja anna toistenkin elää. Miten sairas on ihminen, jota häiritsee raskaana oleva nainen bikineissä? Vähissä ovat ongelmat kun tämä on se suurin
ärsytyksen aihe. Mua ällöttää.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:51"]
todellisuudes miehes on kattonu kuola poskella tätä kaunista ihanaa hedelmällistä näkyä <3 useat miehet pitää raskaana olevaa naista kauniina.
[/quote]
Totta! Minä ainakin :)
Siis anteeks nyt vaan mutta MAASSA MAAN TAVALLA.
Minullakin on mies muualta kulttuurista mutta se saisi kyllä korvilleen jos kehtaisikin jotain pahaa ikinä kommentoida siitä että kylpylässä olisi raskaana oleva nainen bikineissä.
Eikä ole kommentoinutkaan...