Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia, jotka valittavat pienistä rinnoistaan.

Vierailija
05.12.2013 |

Varsinkaan alle 25-vuotiaita, sillä tuossa iässä ne kasvavat varmasti vielä. Mullakin oli 20-23-vuotiaana todella pienet rinnat. Naiselliset muodot kyllä tulevat, kunhan kroppa on kehittynyt aikuisiin mittoihin. Pienet rinnat ovat sitä paitsi suloiset.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä naisellisia muotoja kaikille tule vaikka miten odottaisi. Itsekin jo yli nelikymppinen ja tissejä ei ole juuri lainkaan. Ehkei mun kroppani sitten ole vielä kehittynyt aikuisiin mittoihin.

Vierailija
2/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että rinnat kehittyvät läpi elämän. En ole valittanut. Imetyksellä sain aasta c-kupit, enkä valita nytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselliset reidet, eivätkä mitkään tikut, lantio, vyötärö, napa, selän kaari, pitkä tukka  ja pienet sopusuhtaiset rinnat.

Vierailija
4/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä! Itsellä on tällä hetkellä F-kuppi (imetän)! Helpompi niitä pieniä on topata isommiksi kuin näitä jättibåsia mitenkään litistää piiloon.

Vierailija
5/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia imetystä takana ja edelleen pienet rinnat. Ja kyllä ne hankaloittavat vaatevalintoja. Puseroissa ja jakuissa on muotolaskokset oletuksella, että rinnoissa on massaa alaspäin. Laskoksia ei ole ylhäällä, mihin pienet rinnat jäävät. Eli siitä kohtaa napit pingottavat ja sitten alempana muotolaskosten kohdalla on tyhjät kohdat. 

Vierailija
6/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä nyt tuota asiaa jankkaat? Ei ole eka aloitus tästä asiasta.

Ja vähän itse asiasta; mä olen yli 30-vuotias ja pienirintainen, ja pidän siitä.

Vierailija
7/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:36"]

Naiselliset reidet, eivätkä mitkään tikut, lantio, vyötärö, napa, selän kaari, pitkä tukka  ja pienet sopusuhtaiset rinnat.

[/quote]

Sopusuhtaisuus tässä kohtaa on tietysti jokaisen makuasia. Pienet rinnat pistää silmään, on kuin jotain puuttuisi.

Vierailija
8/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:29"]Pienet rinnat ovat sitä paitsi suloiset.

[/quote]

Mielestäsi. Minun mielestä suloinen ja seksikäs ovat vastakohtia.

Vierailija
9/9 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nämä urheillessa kätevät, mutta tunnistan juuri tuon pukeutumisongelman. Vaatteet ovat rinnan kohdalta tiukkoja, kun tissi on "väärässä" kohdassa, ja sitten pussittavat alempaa. Urheilevalla ihmisellä kun on muutenkin rintakehää, mutta vyötärö on kapea. On vaikea mahtua juuri tissien kohdalta vaatteisiin, vaikkei ole tissejä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi