Te jouluksi pois matkustavat?
Kommentit (18)
Zaragozaan Espanjaan miehen vanhempien luo.
Lento Montego Bayhin ja sieltä vielä jonkin matkaa lomakohteeseen.
Vantaalle iloisesta itä-Suomesta tyttären luokse :)
Suomeen pitää taas tulla, vaikka ei enää niin kauheasti kiinnosta. Kotona olisi kivampaa kuin loisia vieraiksi käyneiden sukulaisten nurkissa kuuntelemassa joko muinaisjuttuja tai sitten tämän päivän Suomi-juttuja, joista ei ymmärrä mitään. Joulukauden kaunein ääni on 28.12. "ensimmäinen kuulutus lennolle...".
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:40"]
Suomeen pitää taas tulla, vaikka ei enää niin kauheasti kiinnosta. Kotona olisi kivampaa kuin loisia vieraiksi käyneiden sukulaisten nurkissa kuuntelemassa joko muinaisjuttuja tai sitten tämän päivän Suomi-juttuja, joista ei ymmärrä mitään. Joulukauden kaunein ääni on 28.12. "ensimmäinen kuulutus lennolle...".
[/quote]
Mikä pakko? Mä olen asunut 16 vuotta ulkomailla enkä ole yhtenäkään jouluna ollut Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:40"]
[/quote]
Mikä pakko? Mä olen asunut 16 vuotta ulkomailla enkä ole yhtenäkään jouluna ollut Suomessa.
[/quote]
Ei nyt mikään hirveä pakko, mutta sen verran kovat sosiaaliset paineet kuitenkin, että annan periksi. Kun ei matkakaan ole pitkä.
Minäkin tulen tänä vuonna jouluksi Suomeen. Kiva tulla käymään, mutta kyllä vielä kivempi on lähteä takaisin. Tämä vuodenaika ja pimeys Suomessa on jotenkin ahdistava ja minua väsyttää siellä koko ajan...:/
Aamerikkaan jouluksi, länsirannikolle :)
Me juntit matkataan ihan vaan tonne Kanarialle.
Thaimaa odottaa