Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin "fressata" itseäni ja sen myötä parisuhdetta?

Vierailija
22.11.2013 |

Kaipaisin jotain uudistusta ulkonäkööni. Aloitin hiljattain yrittäjänä, enkä uskalla vielä nostaa palkkaa yrityksestä, joten rahaa ei ole kauheasti sijoitettavaksi. Tukka olisi tietty helppo leikata ja värjätä, mutta tykkään mun pitkistä ja tummista hiuksistani, joten niille en haluais mitään tehdä, vaikka se oliskin "helppo" ratkaisu.

Olen raskaana ja koitan välttää ylimääräistä lihomista ja käytän tukisukkia suonikohjujen estämiseksi, rasvaan ihoa, ettei tulis raskausarpia ja juon paljon vettä, jotta iho pysyisi kauniina ja kosteana. Vinkkejä tähänkin! Onko vielä jotain, mitä voisin tehdä?

Ja siis miestäni ei tarvii mollata urpoksi. Hän ei millään (negatiivisella) tavalla ole kommentoinut ulkonäköäni tai kauhistellut mahan kasvua tai mitään muutakaan, mutta ITSE haluaisin, että olisin hänen silmissään erityisen viehättävä ja kieltämättä yrityksen perustamisen ja parin vuoden avioliiton jälkeen olen vähän "laiskistunut" itseni laittautumisen suhteen... Joten olis kiva vähän panostaa taas!

Ideoita kaivataan - miten voisin laittautua ja olla viehättävä ilman, että siihen menee kauheasti aikaa ja rahaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kokeilla vaikka jotakin uutta kampausta kokonaan uuden leikkauksen sijasta, laita vaikka kiharat tai letti tai muuta. Meikkiin panostaminen, uudet tai jo kaapista löytyvät hieman paremmat vaatteet + alusvaatteet. Ei ihmeitä tarvita. :) 

Vierailija
2/7 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:23"]

Voisit kokeilla vaikka jotakin uutta kampausta kokonaan uuden leikkauksen sijasta, laita vaikka kiharat tai letti tai muuta. Meikkiin panostaminen, uudet tai jo kaapista löytyvät hieman paremmat vaatteet + alusvaatteet. Ei ihmeitä tarvita. :) 

[/quote]

No niinpä. Pidät vaan itsesi huoliteltuna ja terveenä ja harrastat liikuntaa, etkä anna itsesi plösähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo tarpeeksi vettä (vesi vanhin voitehista) käy pitkillä kävelylenkeillä. Syö paljon kasviksia, kalaa ja muuta terveellistä. Älä syö sokeria päivittäin.

Vierailija
4/7 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 16:39"]

Juo tarpeeksi vettä (vesi vanhin voitehista) käy pitkillä kävelylenkeillä. Syö paljon kasviksia, kalaa ja muuta terveellistä. Älä syö sokeria päivittäin.

[/quote]

No vettä olenkin nyt pyrkinyt juomaan huomattavasti enemmän kuin normaalisti. Pitkät kävelylenkit vähän kyllä valitettavasti tuppaavat jäämään, koska teen 11 tuntisia työpäiviä, eikä millään meinaa jaksaa enää illalla yhdeksän-kymmenen aikoihin lähteä... Toki vauvan myötä varmaan täytyy heräillä "vähän" aiemmin, ja vois käydä vaikka aamulenkillä. Tällä hetkellä en saa itsestäni niin paljon irti, että saisin aikaiseksi!

Vierailija
5/7 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 14:23"]

[/quote]

Alusvaatekavalkadini täydentyi juuri tukisukilla! ;) Noooh, ehkä sitten synnytyksen jälkeen voin panostaa tähän enemmän!

Vierailija
6/7 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, muista lepäilläkin kun kerrot pitkiä päiviä tekeväsi! Tarpeeksi sitä lepoakin, niin näytät freesiltä. Raskausaikana näyttää (itse ainakin) paremmalta, iho oi heleämpi, huulet punaiset ja hiukset asettuivat helposti. Luonnon tapa, niin että näyttää hyvältä miehen silmissä ja ettei se jätä. Liekkö totta, mutta näin yks biologi minulle kertoi...

Vierailija
7/7 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 17:42"]

Hei, muista lepäilläkin kun kerrot pitkiä päiviä tekeväsi! Tarpeeksi sitä lepoakin, niin näytät freesiltä. Raskausaikana näyttää (itse ainakin) paremmalta, iho oi heleämpi, huulet punaiset ja hiukset asettuivat helposti. Luonnon tapa, niin että näyttää hyvältä miehen silmissä ja ettei se jätä. Liekkö totta, mutta näin yks biologi minulle kertoi...

[/quote]

Mulla on kyllä mennyt iho aika huonoon kuntoon. En tiedä johtuuko pillereiden lopettamisesta, vai tästä raskaudesta, mutta rasvaa ja finnejä pukkaa. HYI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi