Kadehditko ihmistä joka viettää
Tyttöjeniltoja tai perheillallisia ihanien ystävien kanssa tyyliin jokatoinen vkonloppu? Paljon ystäviä ja työkavereita, jotka ovat aivan mahtavia...?
Itsellä ei noin laajaa sosiaalista verkostoa Ole, joskus kaduttaa, mutta tunnen myös etten jaksaisi moista jatkuvaa menoa ja hälinää...
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 11:07"]
Mulle riittää kerran kuussa. Kaverit ihania mutta ei mulla ole energiaa riehua viikottain
[/quote]
Jos jaksais edes kerran kussa, mutta en jaksa :/(
Kadehdin heidän energiaansa. Kyllä minä kavereita saisin ja iltoja järkkäisin, jos jaksaisin.
No meillä olisi pahimmillaan jotain säpinää lähes joka viikonlopulle. Täytyy myöntää, että on se välillä raskasta ja välillä täytyy ottaa itseä niskasta kiinni, miettiä, mitä jaksaa ja osata sanoa myös ei.
Esim. viime viikonloppu oltiin Tampereella sukulaisten kanssa teatterissa. Nyt lauantaiksi on tyttöjen pikkujoulut, yksi kaveri varannut liput kabareehen. Sunnuntaina mennään yhteen harrastajateatteriin ja tutut tulee meille kahville sitä ennen.
Miehellä oli eilen yhden työtahon pikkujoulut. Mulla on ensi tiistaina harrastusporukan pikkujoulut. Sitten on keskiviikkona seurakunnan jouluhartaus, sellainen erikoisempi juttu. Torstaina menen yksien kavereiden kanssa konserttiin. Perjantaina on yhden kaverin tuparit. Lauantaina miehen työpaikan avec-pikkujoulut teatterissa. Sunnuntaina kauneimmat joululaulut tuttavien kanssa... Lääh.
Ala harrastaa jotain. Eiköhän niitä menoja tule...
En, herran tähden! Tuollaiset olisi minulle painajainen, jos olisi pakko mennä. Luistan kaikista ihmismassoista, jos mahdollista. Työkaverit on toki ihan mahtavaia, mutta en mene edes pikkujouluihin. Ystäväperheiden kanssa ei pidetä illanviettoja.
Mulle riittää kerran kuussa. Kaverit ihania mutta ei mulla ole energiaa riehua viikottain