Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pössyttelettekö hassista joulupöydässä

Vierailija
05.12.2013 |

Meillä nakellaan ekat diapamit naamaan klo 12 joulurauhan julistuksen aikaan

sätkät sytytetään ruoan jälkeen kahvin kanssa

illalla voin ottaa pari opamoxia ja lasten leikkiessä ihanilla tavaroilla poltellaan vielä sätkät

Absot ja narkkien lapset älkää vaivautuko tuomitsemaan. Me emme ole pöllyissä, vaan osaamme napsia lääkkeitä ja poltella maltillisesti pitkin päivää, niin koskaan ei olla örvelletty pilvessä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa.. onnea valitsemallasi tiellä. Itse poltan sätkän toisinaan, toisinaan en. Työt ovat säilyneet ja tolkkukin.

Terkkuja porvooseen !

Vierailija
2/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, toki. En ymmärrä, miksi Suomessa ollaan niin ahdasmielisiä. Mekin poltellaan jouluna maltillisesti. Eihän lapset opi muuten maltillista viihdekäyttöä, ellei vanhemmat näytä mallia.

Euroopassa ollaan niin sivistyneitä, että siellä voi käyttää aineita ihan arkena, normaalin elämän seassa. Lapsille voi antaa diapamia veteen liotettuna, eikä kukaan ärähdä. Vaan näin opetetaan, että diapamia voi ottaa ihan vain sen hyvän maun vuoksi, eikä minkään pään sekaannuksen takia.

Suomalaiset on niin juntteja vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa riepomaan nuo laput ihmisten silmillä.

Kannabis tullaan laillistamaan.

Ottakaa aineesta selkoa muualtakin kuin av:ltä niin ette ole niin kauhuissanne SITTEN KUN.

Vierailija
4/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni hassis ei kuulu perinteiseen suomalaiseen joulupöytään.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Meillä ei kuitenkaan ole koskaan pössytelty, enkä usko että tänäkään vuonna pössytellään.

Vierailija
5/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassis ja lanttulaatikko :DDDD

Meillä käytetään vain sähkötupakkaa jouluna

Vierailija
6/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 10:25"]Minun mielestäni hassis ei kuulu perinteiseen suomalaiseen joulupöytään.

Korjatkaa jos olen väärässä.

Meillä ei kuitenkaan ole koskaan pössytelty, enkä usko että tänäkään vuonna pössytellään.

[/quote]

Glögin yhteydessä suosittelen ennemmin kukintoa, maut tukevat toisiaan. Hassista ennemmin kahvin kanssa.

Vierailija
7/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. En ymmärrä, miksi absot on tuomitsemassa. Jos et itse hallitse lääkkeiden ja huumeiden käyttöä, se ei meinaa, että me muut olisimme riippuvaisia.

Parit tenoxit illalla ei tee kenestäkään lääkkeiden väärinkäyttäjää. Liekö lestoja palsta täynnä tuomitsemassa

Vierailija
8/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä sentään joulupöydässä. Illalla vasta, kun lapset nukkuu. Iltasauna, iltasavut ja lämmin glögi. Mahtavaa. Ei ole toki tapana ihan jokapäiväisesti, mutta toisinaan.

Ai niin, ja minullakin on omistusasunto, vakituinen työpaikka, hyvät tulot ja ihana perhe. 

Ja mielummin näin, kuin jouluna kännissä sekoileva alkoholistiperhe ja pelkäävät lapset.

Mutta hei, moralisoikaa, edes.

Vierailija
9/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi kommentoida, koska abso, mutta kommentoin kuitenkin. Sisällä en passiivisen savun hengityksen vuoksi suosittele pössyttelemään, mutta olkona voi pössytellä aivan rauhassa.

Vierailija
10/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 10:33"]En saisi kommentoida, koska abso, mutta kommentoin kuitenkin. Sisällä en passiivisen savun hengityksen vuoksi suosittele pössyttelemään, mutta olkona voi pössytellä aivan rauhassa.

[/quote]

IHANAA että löytyy abso joka antaa muiden tehdä mitä haluavat <3 kiitos !

T.kohtuus kaikessa

Vierailija
11/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seurannut, että kaikkein pahimpia narkomaaneja ja mummon potkijoita tulee perheistä, joissa ollaan raivoabsoja ja ei oteta edes imovanea unettomuuteen.

Parhaiten pärjää nuoret, joille vanhemmat antaa matkaan pari sätkää tai pai pilleriä, että tietävät, mitä käyttävät. Jos ei vanhemmilta saa, saattavat uhmassaan mennä ja käyttää vaikka extaasia.

Vierailija
12/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 10:37"]Minä olen seurannut, että kaikkein pahimpia narkomaaneja ja mummon potkijoita tulee perheistä, joissa ollaan raivoabsoja ja ei oteta edes imovanea unettomuuteen.

Parhaiten pärjää nuoret, joille vanhemmat antaa matkaan pari sätkää tai pai pilleriä, että tietävät, mitä käyttävät. Jos ei vanhemmilta saa, saattavat uhmassaan mennä ja käyttää vaikka extaasia.

[/quote]

oijoijoi, varovasti.. kannatan laillistamista mutta lapset pois päihteistä, kehittyvä mieli ja aivot kesken... valistus nykyaikaisemmaksi.

Vierailija
13/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin luotetaan henkevään kokemukseen pilven voimalla. Joulussa todellakin on taikaa.

Vierailija
14/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaisi mutta ei naurata. Sekakäyttö on vakava ongelma, hasis ei.

Vierailija
15/15 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tarjoatteko pukille kannabismuffinsseja? :)