Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tietokone vakituisesti keittiön pöydällä?

Vierailija
05.12.2013 |

,

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan työhuoneessa. Tabletti sen sijaan lojuu useimmin keittiössä.

Vierailija
2/10 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole keittiössä pöytää. Miehen tietokone on työhuoneessa ja mun läppäri on milloin missäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joo. Tosin hankin läppärin ihan sen takia, että sen saa tarvittaessa tungettua kaappiin. Ja joskus tuon sen sohvannurkkaan. 

Lapsilta on kielletty läppärin kuljettelu esim. yläkertaan tai ulos. Lähinnä sen takia, että se on kytkynä ostettu ja osamaksueriä on vielä jäljellä...

Vierailija
4/10 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Tämä on aina olohuoneen sohvalla.

Vierailija
5/10 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan. Keittiö on vain ruokailua varten. Sitä päitsi meillä on vain pöytäkone.

Vierailija
6/10 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meidän ruokapöydässä on kaksi läppäri, oma duunikone kun olen kotona ja puolison oma kone. Pöytä on niin suuri että ne mahtuu olemaan siinä muuta käyttöä häiritsemättä. Koneet otetaan pöydältä pois jos syödään "hienommin".

Vierailija
7/10 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkone työhuoneessa, läppäri sen sijaan on milloin missäkin, myös siinä keittiön pöydällä. 

Vierailija
8/10 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on keittiön pöydällä. Lapsella lupa esim aamuisin katsoa lastenohjelmia samalla kuin syö (yhteiset ruokahetket tietenkin ilman konetta). Keittiö ja olohuone on yhtä tilaa ja kone (siis läppäri) seilaakin usein olohuoneeseen jossa itse sitä käytän.

Vierailija
9/10 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän tämä on,,, mutta siirtyy muualle ruokailujen ajaksi. myös omien välipalojen ajaksi

Vierailija
10/10 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se useimmiten on kun meille ei työpöytää mahdu. Välillä sitten sohvapöydällä olohuoneessa mutta harvemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä