Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyvätkö kampaajat yleisesti: milloin pesit viimeksi hiukset?

Vierailija
05.12.2013 |

Olen ihmetellyt koska jotkut kysyvät ja jotkut ei. Kysymys tuntuu vähän oudolta ja tuntuu että onko hiukset silloin liian likaset kun tommosta kysytään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 13:37"]

Multakin kysytään sitä joka kerta ja vaikka olisin aamulla pessyt tukkani (kampaaja aika aamupv) nii pesulle silti. Wtf? Tuski se parissa tunnissa likaiseksi menee. Miks kysyvät jos aikovat pestä silti, rahastuksen makua...

[/quote]

Olisit sanonut; pari tuntia sitten pesin, ei tarvitse nyt pestä uudestaan, kiitos.

[/quote]Av-mamma käy niin harvoin ihmisten ilmoilla, että alkeellisistakin asioista kommunikointi aikuisten kesken on pirun haastavaa.

Vierailija
22/26 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään siksi koska ne käytetyt aineet voi reagoida värin kanssa ja pahimmadsa tapauksess palaa hiukset pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysele sillä oon käyny tällä samalla ammattilaisella kuuden vuoden ajan ja hän kyllä tietää mitä tuotteita käytän ja millon oon pessy :)

Vierailija
24/26 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysy koska eivät ehdi kun kerron itse.

Vierailija
25/26 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 00:45"]

Olen ihmetellyt koska jotkut kysyvät ja jotkut ei. Kysymys tuntuu vähän oudolta ja tuntuu että onko hiukset silloin liian likaset kun tommosta kysytään.

[/quote]

Se kampaaja kysyi sen tahallaan ja vihjaili, että olet rasvapää. Muka viatonta hah! Ei kuulu tuollaiset asiat kenellekään kampaajalle. Olisit kysynyt siltä, että kuinka usein peset alapääsi. Olisi voinut muijalla naama venähtää. Kosta sille ja älä enää koskaan mene siihen liikkeeseen. Levitä tätä tietoa törkeästä kampaajasta myös fb:ssä. Tuollaiset asiattomat rääkkyjät täytyy laittaa kuriin! Tai hei, vielä parempi idea: ota yhteyttä johonkin iltapäivälehteen. Ne tekee jutun ja saadaan aikaan kansanliike tuollaisten kusipäiden aisioihin laittamiseksi.

Vierailija
26/26 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty esim. miten usein pesen hiukseni ja mitä tuotteita käytän. Ihan ok kysymyksiä. Pesen hiukset 2 krt viikossa ja aina on sanottu että ihan ok, ei kannata ainakaan useammin pestä kun on niin kuivat hiukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi