Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallein hutiostoksesi?

Vierailija
27.09.2020 |

Merkkivaate, auto, kodinkone, huonekalu, jokin palvelu? Mikä vaan mistä maksaminen veetuttaa vaikka vuosienkin jälkeen

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo, mallia HOME sweet HOME...

Vierailija
22/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. Heh. No ei oikeasti eläimestä sanoa, että hutiostos, mutta sanotaanko näin, että koira on vaikeampi kuin olisin osannut odottaa. Enkä siis ole ensimmäistä kertaa koiranomistaja, tämän hankaluus vain pääsi yllättämään. Mutta koko ajan siis koirasta tulee fiksumpi ja fiksumpi, mutta sen reaktiivisuus aiheuttaa sen, että mitkään asiat eivät tule ns. ilmaiseksi. Ihana koira ja rakas perheenjäsen, mutta rakkaan lisäksi raskas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kaikkien testien ja hehkutuksen myötä iPhonen huippumallin. Ennen ollut siis android. En ole vielä vajaan vuoden aikana päässyt sinuiksi tämän kanssa ja tuntuu, että melkein tonni meni ihan hukkaan :(. seuraava on varmasti taas anfroid

Oon pitkään ollut Applen tuotteiden kannattaja, mutta noi uudet puhelimet on menneet niin övereiksi, että seuraavaksi saatan ostaa jonkun muun. En tarvitse niitä kaikkia hienouksia!

Kerrotko mistä mallista eteenpäin on mennyt överiksi? Itse ostan puhelimeni aina käytettyinä, nyt käytössä hiljattain hankittu iPhone 7. Haluan tietää mihin malliin asti kannattaa edetä Applen tuotteiden osalta ennen kuin selvitän kilpailijoiden tarjontaa!

Mulla on sama malli. Oon tyytyväinen enkä koe liian hienoksi vaikka en kaikkia ominaisuuksia käytäkään. Noi uudemmat mallit vaan vaikuttaa omiin tarpeisiin vähän liian kikkailevilta. En esimerkiksi tarvitse huippulaadukasta kameraa kun sellainen löytyy erikseen. Langattomat kuulokkeet eivät kiinnosta, nykeiseenhän tarvitsee adapterin normikuulokkeita käytettäessä. Riippuu varmasti omista tarpeista, itse olen vähän fossiili. :D

Kiitos tiedoista! Et selvästikään ole yhtä fossiili kuin minä. En tunne ollenkaan noiden uudempien mallien ominaisuuksia, ja tämän nykyisenkin hankintaa edelsi kova selvitystyö. Sitä edelliseni oli vanha nokialainen Windows-puhelin. Joka olisi minulla edelleenkin, ellei WhatsApp olisi lakannut toimimasta siinä. :)

Vierailija
24/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira. Heh. No ei oikeasti eläimestä sanoa, että hutiostos, mutta sanotaanko näin, että koira on vaikeampi kuin olisin osannut odottaa. Enkä siis ole ensimmäistä kertaa koiranomistaja, tämän hankaluus vain pääsi yllättämään. Mutta koko ajan siis koirasta tulee fiksumpi ja fiksumpi, mutta sen reaktiivisuus aiheuttaa sen, että mitkään asiat eivät tule ns. ilmaiseksi. Ihana koira ja rakas perheenjäsen, mutta rakkaan lisäksi raskas.

Mut tärkeintä että sulla on asenne kohdallaan! Kun kiukuttaa taistella sen kanssa niin muistele millasia rauhallisia, hellyydenkipeitä mussukoita ne ikääntyneet harmaahapsikoirat sitten aina lopulta on

Vierailija
25/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut tärkeintä että sulla on asenne kohdallaan! Kun kiukuttaa taistella sen kanssa niin muistele millasia rauhallisia, hellyydenkipeitä mussukoita ne ikääntyneet harmaahapsikoirat sitten aina lopulta on <3

Mä oon kyllä hermostunut koiralle usemman kerran tavalla, josta en oo ylpeä. Kun koiran murrosikä oli pahimmillaan, mun oli pakko jättää vähäksi aikaa sen lenkittäminen miehelleni. Mun suhde koiraan oli hetken niin epäproduktiivinen, että oli pakko panna se katkolle. Mutta se on auttanut, että koirasta näkyy välähdyksiä siitä, mitä se parhaimmillaan on.

Vierailija
26/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone, noin 300e. Ei kestänyt pakkasta yhtään. Akku saattoi olla täynnä ja vartin päästä lähes nollissa. Nyt on saman hintaluokan puhelin, tosin toisen merkkinen ja tätä pystyy pakkasellakin käyttämään niin ettei akku ole heti finaalissa.

Vierailija
27/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone, noin 300e. Ei kestänyt pakkasta yhtään. Akku saattoi olla täynnä ja vartin päästä lähes nollissa. Nyt on saman hintaluokan puhelin, tosin toisen merkkinen ja tätä pystyy pakkasellakin käyttämään niin ettei akku ole heti finaalissa.

Mun nuorisolaisilla kavereilla oli keino tuohon akun tyhjenemiseen. Eli kun puhelimen ottaa kylmässä esiin, se pitää ensin panna paidan alle ja lämmittää sitä ja sitten vasta käyttää.

Vierailija
28/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit

Vierailija
29/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Viime vuosina akateeminen tutkinto, opintolainoina 18000. En ole päivääkään tehnyt sen alan töitä.

Vierailija
30/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSI DSG Volkkari. Ostohinta n. 10 000 euroa, ehkä 5 000 korjauksiin ennen kuin tulin järkiini.

Vierailija
31/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personal trainer -opinnot. Maksoin 2000-3000 euroa. Päivääkään tehnyt niitä hommia.

Vierailija
32/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 800 euron arvoinen mittatilausvaate. Tuotevalmistaja ryssi koko tilauksen, tavara saapui 5 viikkoa myöhässä ja kun palautin sen, en saanut rahoja takaisin.

Täysin epäluotettava firma. Kulissia pitävät pystyssä, mutta toiminta on amatöörimäistä. Firman tavaramerkkinä on perseily, sössiminen ja vastuunpakoilu. 

Vierailija
33/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan matka! Hyi hitto mikä paikka! Olis silläkin rahalla saanu parikin hyvää Italian matkaa.

Vierailija
34/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus tietämättömänä gigantista "pelitietokoneen" tonnilla. Siis se myyjä väitti sitä pelitietokoneeksi. Kyllähän sillä pelattua sai juu, mutta helvetin tuhnu se oli silti ja uusimmat pelitkin pyöri vain heikoilla asetuksilla. Sittemmin olen tutustunut tietokoneiden toimintaan ja tiedän mitä ominaisuuksia koneelta vaatia ja gigantin ns. "pelikoneista" ei yksikään täytä vaatimuksia.

Vierailija
35/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaan matka! Hyi hitto mikä paikka! Olis silläkin rahalla saanu parikin hyvää Italian matkaa.

Kaverini valitti samaa. Haisi vain kuulemma paskalle koko mesta ja kaikki paikat oli täynnä turisteja.

Vierailija
36/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama juttu iPhone 5:n kanssa, nykyinen 8 toimii myös pakkasella.

Vierailija
37/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva nettikaupasta, 3000 €. Aluksi pidin, hetken kuluttua inhosin. Inhoan edelleen. Inhoan päivästä toiseen. Miksi en palauttanut, en osaa sanoa. Pelkäsin kai jääväni täysin ilman sohvaa. Vihaan tätä kammotusta jolla tälläkin hetkellä makaan. Toivon että istuisin tämän per seelläni puhki jotta saisin syyn ostaa uuden.

Vierailija
38/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sohva nettikaupasta, 3000 €. Aluksi pidin, hetken kuluttua inhosin. Inhoan edelleen. Inhoan päivästä toiseen. Miksi en palauttanut, en osaa sanoa. Pelkäsin kai jääväni täysin ilman sohvaa. Vihaan tätä kammotusta jolla tälläkin hetkellä makaan. Toivon että istuisin tämän per seelläni puhki jotta saisin syyn ostaa uuden.

Haiseeko se perseelle vai mikä siinä on vikana?

Vierailija
39/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin parin sadan euron edestä niiiiin terveyttä edistäviä tuotteita kaverilta, joka on mukana verkostomarkkinointibisneksessä. Nyt ne lojuu kaapissa käyttämättöminä. Oikeastaan tiesin jo heti alussa etten niillä mitään tee, mutta jotenkin tunsin silloin piston sydämessä, että pakko auttaa kaveria etenemään valitsemallaan uralla. Oli kyllä köyhälle työttömälle yksinhuoltajaäidille silloin iso summa käytännössä ei mistään. :D

Vierailija
40/46 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko se perseelle vai mikä siinä on vikana?

Perseenhajunkin kestäisin! Tuo on liian iso, liian muhkea, liian raskas, liian tunkkainen ja liian möyheä lössö. Haluaisin kevyemmän, siromman ja raikkaamman. Ainoa plussa mukavuudesta.