Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallein hutiostoksesi?

Vierailija
27.09.2020 |

Merkkivaate, auto, kodinkone, huonekalu, jokin palvelu? Mikä vaan mistä maksaminen veetuttaa vaikka vuosienkin jälkeen

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluhierojakoulu 3500€ oli periaatteessa ajan ja rahanhukkaa koska en tehnyt tuntiakaan niitä töitä enkä edes päässyt opiskelemaan fyisoterapeutiksi.

Vierailija
2/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto. Paskan ostin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatepaketteja Kiinasta noin 200 eurolla. Puolet jäi tulematta mutta klarnaa maksetaan pitkän vielä.

Vierailija
4/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 euron 12-kielinen kitara. Virittäminen vie liian pitkään. Ostin kolme vuotta sitten ja kieli katkesi ekalla kerralla kun soitin eikä tietenkään ollut varakieliä. Tuossa se roikkuu nyt seinällä edelleen ilman yhtä kieltä..

Vierailija
5/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatepaketteja Kiinasta noin 200 eurolla. Puolet jäi tulematta mutta klarnaa maksetaan pitkän vielä.

Sun pitää reklamoida myyjää ettet ole saanut ja sit klarnaa, ei niitä puuttuvia tarvitse maksaa.

Vierailija
6/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto, n. 14000 €. Ei ollutkaan sitten hyvä ja mieleinen.

Vierailija
7/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M. Huurinaisen iso aito turkiskaulus. En ole ikinä käyttänyt ja se on ihan kauhea. Uffille taitaa lähteä.

Vierailija
8/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrypesuri vuosi sitten tarjouksesta 50 e, tänä kesänä kahvinkeitin 50 e. Kumpaakaan ei kannata ostaa halvalla.

Harvoin ostan herätteitä. Ehkä nuorempana mutten enää muista niitä.

Vierailija
9/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone, 500e. Ei ollut mikään heräteostos, vanha läppäri veteli jo viimeisiään, joten uudelle oli tarvetta ja mietin ja vertailin koneita pitkään. Mutta jotenkin en sitten tykännytkään uudesta läppäristä, siinä on huonosti muotoiltu näppäimistö ja paljon siitä syystä kone jäänyt vähälle käytölle.

Vierailija
10/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaikkien testien ja hehkutuksen myötä iPhonen huippumallin. Ennen ollut siis android. En ole vielä vajaan vuoden aikana päässyt sinuiksi tämän kanssa ja tuntuu, että melkein tonni meni ihan hukkaan :(. seuraava on varmasti taas anfroid

Vierailija
11/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes tuhat euro maksavat kalvosinnapit. Mitkä mies sitten vei panttilainaamoon kertomatta.. niin, ja hän niitä käyttänyt ikinä.

Vierailija
12/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää reklamoida myyjää ettet ole saanut ja sit klarnaa, ei niitä puuttuvia tarvitse maksaa.

Ei pysty. En osaa englantia kunnolla, saati kiinaa. Yksi paketti jäi tulliin enkä tiedä mikä se niistä oli.

Vierailija
13/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannettava tietokone 400 euroa. Käytin muistaakseni kerran. Pastamankeli 70 euroa, sama juttu.

Vierailija
14/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M. Huurinaisen iso aito turkiskaulus. En ole ikinä käyttänyt ja se on ihan kauhea. Uffille taitaa lähteä.

Miksi ostit, jos se oli kallis ja lisäksi ihan kauhea? Mielenkiinnosta kyselen!

Vierailija
15/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outokummun osakkeita 30 000 eurolla. 17 000 tappiota.

Vierailija
16/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1100e lentoliput Las Vegasiin, peruin lennot koska en ahdistuksen takia pystynyt lentämään enkä saanut rahoja takaisin.

Vierailija
17/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7400e Ostin harrikan, mut ei ole tullu ekan kesän jälkeen paljoo ajeltuu.

Vierailija
18/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kaikkien testien ja hehkutuksen myötä iPhonen huippumallin. Ennen ollut siis android. En ole vielä vajaan vuoden aikana päässyt sinuiksi tämän kanssa ja tuntuu, että melkein tonni meni ihan hukkaan :(. seuraava on varmasti taas anfroid

Oon pitkään ollut Applen tuotteiden kannattaja, mutta noi uudet puhelimet on menneet niin övereiksi, että seuraavaksi saatan ostaa jonkun muun. En tarvitse niitä kaikkia hienouksia!

Vierailija
19/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon pitkään ollut Applen tuotteiden kannattaja, mutta noi uudet puhelimet on menneet niin övereiksi, että seuraavaksi saatan ostaa jonkun muun. En tarvitse niitä kaikkia hienouksia!

Kerrotko mistä mallista eteenpäin on mennyt överiksi? Itse ostan puhelimeni aina käytettyinä, nyt käytössä hiljattain hankittu iPhone 7. Haluan tietää mihin malliin asti kannattaa edetä Applen tuotteiden osalta ennen kuin selvitän kilpailijoiden tarjontaa!

Vierailija
20/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mistä mallista eteenpäin on mennyt överiksi? Itse ostan puhelimeni aina käytettyinä, nyt käytössä hiljattain hankittu iPhone 7. Haluan tietää mihin malliin asti kannattaa edetä Applen tuotteiden osalta ennen kuin selvitän kilpailijoiden tarjontaa!

Mulla on sama malli. Oon tyytyväinen enkä koe liian hienoksi vaikka en kaikkia ominaisuuksia käytäkään. Noi uudemmat mallit vaan vaikuttaa omiin tarpeisiin vähän liian kikkailevilta. En esimerkiksi tarvitse huippulaadukasta kameraa kun sellainen löytyy erikseen. Langattomat kuulokkeet eivät kiinnosta, nykeiseenhän tarvitsee adapterin normikuulokkeita käytettäessä. Riippuu varmasti omista tarpeista, itse olen vähän fossiili. :D