Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tarpeeksi kypsä hankkimaan lapsia, jos ei saa pidettyä huonekasveja elossa?

Vierailija
27.09.2020 |

Onko nää jotenkin verrannollisia keskenään? Haluaisin siis lapsia, mutta en saa edes niitä huonekasveja pidettyä elossa. En muista siis kastella. Voiko sen lapsen samalla tavalla unohtaa hoitaa ja sitten se vahingossa kuihtuu pois? Lapsi pitää kyllä enemmän ääntä, mutta en ole äänille kovin herkkä, hyvä jos palovaroittimenkaan ääneen heräisin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa hoitaa huonekasveja. Jopa rahapuu ja palmuvehka kuolevat hoidossani. Lapset taas ovat toistaiseksi hengissä.

Vierailija
2/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. En itsekään ole mikään viherpeukalo.

Mutta: 4 hyvin hoidettua lasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole verrannolliset.

Onnistun kuihduttamaan kaikki huonekasvit. Siis ihan kaikki. Kukkakauppias sanoi ettei myy minulle enää kuin muovikukkia 😂.

Mutta kaksi tervettä aikuista lasta on ❤️

Vierailija
4/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherkasvit kuolee, mutta kolme lasta olen saanut aikuiseksi. Tosin eka lapsi kuoli kohtuun lasketun ajan kynnyksellä mutta se ei ollut minun syyni. 

Vierailija
5/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli just juttu ratkaisevasta virheestä, jolla huonekasvit usein tapetaan. Lukiko kukaan?

Vierailija
6/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min unohdin kastella vauvani ja se meinasi kuihtua. :( Onneksi vaihtamalla sen uusiin multiin, se taas siitä piristyi. Nyt teini-ikäinen, joten ruukkuja pitää uusia harva se päivä, kun kasvaa niin vauhdilla. 

Vierailija
7/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä tulis hyvä pari. Minä taas olen kastellu muovikukkiakin vuoden verran, kunnes älymystön esustaja sattui huomaamaan

Mies52v

Vierailija
8/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kyllä kasvit hengissä, mutta lasta todennäköisesti en pitäisi.

Vierailija
9/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekasvit onnistun tappamaan, jopa kaktuksen 😁 viisi lasta olen onnistunut pitämään hengissä.

Vierailija
10/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on vissi ero. Huonekasvi kuihtuu ja nuupottaa ruoan puutteesta hipihiljaa. Se lapsi huutaa ja kovaa kun on nälkä. Et sinä sitä ainakaan nälkään saa kuolemaan, ei sitä huutoa kukaan jaksa varttia kauempaa kuunnella. Vaikka vauvat ihania onkin.

Vierailija
11/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni hankkii lapsen vaikka muita valmiuksia siihen ei ole kuin seisova vehje tai helposti avautuvat reidet. Toisinaan kyllä ihmettelen miten ihan tolkun ihmisiltä vaikuttavat naiset tekevät lapsia oikeastaan ihan vain jonkinlaisen erektion saavan miehen kanssa ja alkavat sekä lasten että miehen yksinhuoltajaksi, todella mystinen juttu...

Vierailija
12/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään verrannollista. Huonekasvi kituu pois hiljaisesti, jolloin sen tarpeet on helppo jättää huomaamatta. Sen sijaan jo vastasyntynyt vauva osaa vaikeasti huomiotta jätettävällä itkulla kertoa, että sillä on nyt joku tarve: maitoa tai lämpöä tai syliä kaipaa.

Vierailija
13/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaktukset, juorut, paavalinkukat, rönsyliljat, saniaiset, joulutähdet, jukkapalmut, kaikki olen onnistunut tap-pamaan. Lapset olen kasvattanut ihan kohtuullisen hyvin aikuisiksi.

Vierailija
14/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista, ne tuli tarpeeseen. Mun kasvit on hyvin näivettyneitä, mutta 4 aikuista lasta näyttää hyvinkin elinvoimasilta.

Vierailija
15/15 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kommentit antaa mulle toivoa

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi