Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei apua, ostinko oikean (miesten)vaatekoon? :D

Vierailija
04.12.2013 |

Eli ostin miehelle lahjaksi neuleen kokoa M.. Ajattelin ostaessa et täähän se on, mut nyt aloin epäröidä. Hän on n. 175cm ja vähän alle 70kg...veikkaisin:D Apua ostinkohan mä nyt ihan väärän. Eikös toi M ole usein tommoisille suht solakoille miehille sopiva??

Paniikki iskee:D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on 173cm ja painaa 75kg. Käyttää M kokoa.

Vierailija
2/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni 179 ja 70-75 kg käyttää myös kokoa M eli eiköhän se ihan oikein mennyt.. vähän riippuu tietysti neuleen mitoituksesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän siinä ja siinä, pitäisikö olla S vai M. Kuitenkin 175-senttiselle on sen mittaiset kädet, että S voisi olla hihoista lyhyt. Esim. kaverini (mies) on 172/68 ja käyttää kokoa S.

Vierailija
4/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mieshän on niin pieni et menis varmaan s..

Vierailija
5/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä!! Hän ei mikään iso köriläs tosiaan ole, joten sen takia aloin tässä tuskailemaan onko koko sittenkään oikea..

Vierailija
6/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia vaatteita hän käyttää, vai oletko koskaan tutkinut kaappia?

Vierailija
7/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vilkaissut (ei asuta yhdessä). Hilfigerin neule oli m samoin zaran..mutta noihan on aika pientä mitoitusta...

Vierailija
8/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

M on varmaan ihan oikea koko, jos hänellä sitä kokoa esim Hilfigerin neule sillä Hilfigerin koot ainakin ovat reiluja, Zaran koot eivät taas ole reiluja. S-koko olisi voinut olla liian pieni, toki jossain mallissa voi sopia sekin koko mutta M on varmasti turvallisempi valinta. S koko sopii yleensä 165-170cm pitkälle, noin 60-65 kiloiselle.

Vierailija
9/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti kaikille avusta!
Panikoin vain, koska neule oli aika arvokas ja tiedän, että mies siitä tykkäisi, joten olisi kiva että kokokin osuisi kerralla oikeaan.

En nyt lähde tuota enää vaihtelemaan, saa itse joulun jälkeen vaihtaa olisikin ihan överi-iso. Toivotaan että natsaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän