Onko joku teistä syntynyt jonain erityisenä päivänä?
Kommentit (46)
Kuka alapeukuttaa toisten synttäreitä😂
Olen syntynyt juhannuksena. Äiti oli jo synnytyssairaalassa, mutta kun minua ei näkynyt eikä kuulunut meinasi lähteä juhannuksen viettoon sukutilalle. Lääkärit kielsivät ja ihan hyvä niin, sieltä korvesta olisi ollut pitkä matka sairaalaan ja suurin osa paikallaolijoista olisi ollut ajokunnottomia.
Olen syntynyt nimipäivänäni. Onneksi en ole poika.
Keskimmäiseni on syntynyt viattomien lasten päivänä ja nuorin sai alkunsa 11.9-2001.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun syntymäpäivänä!
Hieno syntymäaikojenkeräämisketju, onko tää Sanoman tietojenkeruuprojekti?
Ei kyllä minä aloittaja olen vaan vanha rapulainen akka tässä sohvalla.
Oli tammikuu ja ukkonen jyrisi kun synnyin :D Oli hieman lämmin päivä.
Vierailija kirjoitti:
Noihan toistuvat joka vuosi, joten eivät ole vielä kovin erityisiä.
Tiedän suvun, jossa mummi syntyi Titanicin uppoamispäivänä, äiti Nagasakin pommituspäivänä, poika ensimmäisen kuulennon päivänä, ja tytär, kun Lennon ammuttiin.
Minä synnyin itsenäisyys-. Viimeinen miehitetty kuulento lähti seuraavana päivänä.
First things first.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan toistuvat joka vuosi, joten eivät ole vielä kovin erityisiä.
Tiedän suvun, jossa mummi syntyi Titanicin uppoamispäivänä, äiti Nagasakin pommituspäivänä, poika ensimmäisen kuulennon päivänä, ja tytär, kun Lennon ammuttiin.
Minä synnyin itsenäisyys-. Viimeinen miehitetty kuulento lähti seuraavana päivänä.
First things first.
Ja silloinkin ukkosti, sekä Helsingissä että Oulussa.
Mun isoveli on syntynyt vapunpäivänä, pikkusisko itsenäisyyspäivänä ja minä puolustusvoimien lippujuhla päivänä. Lapsena me luultiin että se lippu vedettiin salkoon joka paikassa meidän synttäreiden vuoksi. Ja samalla ihmeteltiin miksei jonkun naapurin lapsen synttäreille liputettu.
Jouluna. Aina synttäri- ja joululahja samassa, paitsi vanhemmilta.
Ison kirjan mukaan jumala lepää seitsemäntenä päivänä. siis sunnuntaina. Minä olen syntynyt juuri tuona jumalan lepopäivänä, joten en taida olla hänen luomansa?
Muistuttaa vähän liikaa näitä "mikä on _____-nimesi?" joita pyöri facebookissa, ja muut samantyyppiset. Tyhmät meni jakamaan kaikki tietonsa nettiin etten yhtään ihmettele tietovuotoja.
Synnyin samana päivänä kun Berliinin muuri murtui.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt nimipäivänäni. Onneksi en ole poika.
Olisitko silloin Niko-Petteri?
Olen syntynyt tasan kaksi viikkoa vapun jälkeen. Joskus osuu äitienpäiväksi.
Leila Koo kirjoitti:
Ei varmaan kovin erikoista, mutta sekä minä että kaikki lapseni ollaan synnytty sunnuntaina.
Meillä sama juttu! Kolme lasta.
Torstai on Toivosia täynnä.
t: Angelica Mirjami-Jessikka von Toivonen-Lötjönen