Onko joku teistä syntynyt jonain erityisenä päivänä?
Kommentit (46)
Ei varmaan kovin erikoista, mutta sekä minä että kaikki lapseni ollaan synnytty sunnuntaina.
Olen syntynyt perjantaina ja 13. päivä. Sen olen elämäni aikana huomannut; olen kovan onnen lapsi.
Et varmaan tarkoita tätä, mutta minä olen syntynyt tasan 9 kk äidin syntymäpäivästä ja mieheni tasan 9 kk anopin ja apen häistä.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko karkauspäivä? :D
Tottakai lasketaan! Sinähän täytät vuosia vain joka 4. vuosi.
- ap -
Lähisuvusta löytyy nuori neiti joka syntyi 11.9.2001
Syyspäivän tasaus 23.9.
Druidien /horoskoopissa astrologiassa: oliivipuu. Elementtinä on tuli, mieluummin ottaisin veden, mutta kukaan ei ole täydellinen.
Mun lapsi on syntynyt 1.1 vähän keskiyön jälkeen.
Olen syntynyt erityisenä päivänä, nimittäin synttäripäivänäni! Eikö olekin hassu sattuma?
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt erityisenä päivänä, nimittäin synttäripäivänäni! Eikö olekin hassu sattuma?
No on! Ei uskois!!
Vierailija kirjoitti:
Onko sielläpäin tapana tehdä paikallislehteen juttu uudenvuodenvauvasta?
Joo, mun syntymäpäivänä!
Hieno syntymäaikojenkeräämisketju, onko tää Sanoman tietojenkeruuprojekti?
Olen syntynyt Runebergin päivänä eli helmikuun 5. päivä. Tuntuu juhlavalta, kun synttäreillä liputetaan ja kaupoissa myydään runebergintorttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nykyisin edes kovin harvinaista, tuollaisia on tuhansia ja lisää tulee. On kohta yleisin syntymäpäivä.
Minun nuorin tyttäreni syntyi talvipäivänseisauksen aikaan.
Mikähän noita hänestä tulee?
Olen syntynyt torstaina - sehän on toivoa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Päivitetty versio - 1.1?
Noihan toistuvat joka vuosi, joten eivät ole vielä kovin erityisiä.
Tiedän suvun, jossa mummi syntyi Titanicin uppoamispäivänä, äiti Nagasakin pommituspäivänä, poika ensimmäisen kuulennon päivänä, ja tytär, kun Lennon ammuttiin.