Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvin siedätte lapsenne tai vieraiden lasten itkua.

Vierailija
04.12.2013 |

Itse en siedä lainkaan. Olen valmis vaikka seisomaan päälläni, että se loppuu. Junassa vaihdan vaunua jos sinne tulee pikkulapsi, koska se saattaa itkeä.

Ystäväni taas antoi lapsensa itkeä vaunuissa varmaan 3-4min ennen kuin otti lapsen ylös. Itsellä oli olo kuin tulisilla hiilillä, mutta onnellinen äippä vaan kysyi lapseltaan, että mitä sinä kiukuttelet.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Siedän sitä äärimmäisen huonosti. Itselläni on 4 lasta, joiden itkuja en jaksa kuunnella yhtään. Kipuitku on eri, mutta ei sitäkään pitkään tarvi itkeä. Julkisilla paikoilla vien lapseni autoon heti, jos se kiukutteluitku ei lopu ekasta sanomisesta. Toisten lasten itkua siedän vieläkin huonommin.  Ja muhun ei tehoa se, että uhmaikäisen jotenkin merkillisesti pitääkin itkeä (puhun nyt siitä kiukkuitkusta). Ei pidä.

Vierailija
2/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mullakin sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:tä kehoitettiin neuvolassa antamaan vaan lapsen itkeä- kuulemma lellin häntä. Miten voi lelliä vauvaa jos reagoi hänen avunpyyntöönsä. Silloin oli myös ns unikouluja, jossa siedätettiin vanhempia kestämään lapsensa hätää. Terve vaan!

Vierailija
4/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ärsyttävimmät äänet ovat lapsen huutoitku ja haukkuva piski. En siedä lainkaan kumpaakaan.

Vierailija
5/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasten huutoa en jaksa kuunnella, mutta ei mua vieraiden lasten kiljumiset ärsytä yhtään. Tunnen lähinnä myötätuntoa. Ja olen onnellinen, ettei huutaja ole oma lapseni, eikä huuto näin ollen ole minun asiani.

Vierailija
6/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan itkun laadusta.

Vierailija
7/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien itskuja siedin ihmeen hyvin, mutta vieraiden en sitten ollenkaan...

Jos bussissa joku mukelo itkee, manaan mielessäni, että miksi vanhempansa ei tee mitään, tekisi mieli itse mennä jeesimään... mut ei Suomessa vaan niin tehdä.

Jos se on vauva, joka itkee, mulla alkaa suorastaan särkemään tissejä :D, ja mun nuorin on jo 12v :DD

Vierailija
8/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa.

Vierailija
9/9 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei oo kyllä ees tältä vuosisadalta toi neuvo, et lasta lellii, jos pitää "liikaa" sylissä. Mikä Dinosaurus sulla on neuvolatätinä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi