Millä elättää itsensä kroonisesti sairaana?
Kun eläkkeellekään ei pääse. Miehen luokse en palaa.
Kommentit (13)
Ihan oikeasti, miksi jauhat tätä samaa p*skaa vuosikaudet?
Etsimällä sellaista työtä, jota pystyy tekemään ko. kroonisesta sairaudesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Etsimällä sellaista työtä, jota pystyy tekemään ko. kroonisesta sairaudesta huolimatta.
En pääse mihinkään sellaiseen.
E tanisia pitäisi sallia Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
E tanisia pitäisi sallia Suomessa.
Niin pitäisikin kun ei minnekään töihinkään kelpaa. ap
USKO NYT VIIMEINKIN, sä et pääse eläkkeelle, koska et ole ollut sairauslomilla. Pari vuotta sairauslomia ja kuntoutustukea niin sitten ehkä on jotain tsäänssiä. Tosin se eläke ei ole hääppöinen, kun et ole ikinä ollut töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan on siinä ettei meitä palkata. Minulla on munuaisten vajaatoiminta, joka ei sinällään estä oikein mitään työtä, mutta koska joudun viikolla käymään dialyysissä ja tätä varten tarvitsen töistä vapaata, ei minua palkata. Toki pelkäävät myös kuinka paljon olen sairaslomalla, ymmärrettävää, vaikka harvoin olen kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan on siinä ettei meitä palkata. Minulla on munuaisten vajaatoiminta, joka ei sinällään estä oikein mitään työtä, mutta koska joudun viikolla käymään dialyysissä ja tätä varten tarvitsen töistä vapaata, ei minua palkata. Toki pelkäävät myös kuinka paljon olen sairaslomalla, ymmärrettävää, vaikka harvoin olen kipeänä.
Ruokavalio tietysti auttaa myös, mutta minkälainen sulla on?
Maltodekstriini on joissakin tuotteissa sellainen, ettei saa olla yhtään. En viitsi tarkistaa, kun tiedät varmasti paremmin, onko ohjeissa. Kauan sitten on ollut. Mulla on ollut lapsena munuaistulehdus angiinan jälkitautina ja siksi kiinnostaa. Mitä esimerkiksi et voi syödä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio tietysti auttaa myös, mutta minkälainen sulla on?
Maltodekstriini on joissakin tuotteissa sellainen, ettei saa olla yhtään. En viitsi tarkistaa, kun tiedät varmasti paremmin, onko ohjeissa. Kauan sitten on ollut. Mulla on ollut lapsena munuaistulehdus angiinan jälkitautina ja siksi kiinnostaa. Mitä esimerkiksi et voi syödä ollenkaan?
Ei parane ruokavalio tätä enää kun dialyysissä jo käydään.
No joku sellainen asiantuntijatyö, jota voi tehdä etänä ja järjestää kalenterinsa itse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme autoimmuunia (sisätauteja). Käyn töissä.
No minkälaisessa työssä? Eri
Mulla on kolme autoimmuunia (sisätauteja). Käyn töissä.