Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen syö irtokarkkeja ja miksi?

Vierailija
27.09.2020 |

En vaan ole koskaan ymmärtänyt kuka niitä ostaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkkilapioita ei pestä koskaan. Välillä lapset tiputtelevat niitä lattialle. Todella hygieenistä.

Vierailija
22/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainenihminenhullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ostamassa kilon irttareita lidlistä lauantaina kun on pennuilla karkkipäivä. Oli siis superlauantaitarjous, 4.95 kilo. Laitoin eilen esille n 150-200g kuppiin keittiön pöydälle, josta sitten hupenivat iltaan mennessä. Ensi lauantaina teen samoin.

Ostit kilon ja lapset saivat 150-200g. Lasten karkkipäivä, pah. Ensi viikolla uudestaan ostat kilon irttareita ”lapsille” ja itse syöt 800-850 g pussista.

24/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekee mieli nimenomaan karkkia (eikä vain makeaa yleensä), esim. salmiakkia. Silloin irtokarkit on hyvä vaihtoehto, koska voi valita pelkästään hyviä ja määränkin saa päättää itse.

Ostan irtokarkkeja kyllä tosi harvoin, koska nykyään vähän inhottaa ajatus, että karkeissa ei ole mitään muuta kuin sokeria ja valtava määrä lisäaineita. Näin on tietysti myös valmiiksi pussitettujen karkkien kanssa. Suklaassa sentään on lisäksi rasvaa ja vähän proteiinia eikä lisäaineita kuin vähän.

Vierailija
25/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaas nyt korppikotkille haluamansa: Minä, 36-vuotias, yli satakiloinen, pitkä nainen, joka pidän kyllä kaikesta muustakin makeasta. Ostan puolivuosittain noin 300 g pussin ja syön sen kahdessa osassa, tai sitten pitkin iltaa yksitellen. En mässytä tai maiskuta syödessäni, tai aina edes istu sohvalla.

Joskus ostan koko perheelle tarjouksesta irtokarkkeja, joita sitten syödään jälkkäriksi. Ostan myös synttärikakkujen koristeeksi niitä.

Näin siis ennen koronaa.

Vierailija
26/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, tavallinen nainen. Tykkään niistä ja syön lauantaisin kun sallin itselleni karkkipäivän. Olen tykännyt lapsesta asti irtareista, huom irtareista yhdellä ärrällä😊 Olen stadista kotoisin ja minua ärsyttää tuo sana irttari😊.

Joo, se on irtari. Ei irttari tai vielä pahempi irtsari. Stadista minäkin.

Joo, totta, irtsari on vielä kammottavampi versio😊

Vierailija
27/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Joskus tekee mieli nimenomaan karkkia (eikä vain makeaa yleensä), esim. salmiakkia. Silloin irtokarkit on hyvä vaihtoehto, koska voi valita pelkästään hyviä ja määränkin saa päättää itse.

Ostan irtokarkkeja kyllä tosi harvoin, koska nykyään vähän inhottaa ajatus, että karkeissa ei ole mitään muuta kuin sokeria ja valtava määrä lisäaineita. Näin on tietysti myös valmiiksi pussitettujen karkkien kanssa. Suklaassa sentään on lisäksi rasvaa ja vähän proteiinia eikä lisäaineita kuin vähän.

Jos tekee mieli salmiakkia niin mikset osta salmiakkipussia? Miksi pitää olla irtokarkkeja?

Vierailija
28/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtokarkkilapioita ei pestä koskaan. Välillä lapset tiputtelevat niitä lattialle. Todella hygieenistä.

Kröhöm! Olen pessyt irtokarkkilapioita ja täytellyt laareja työkseni. Kyllä niitä aina välillä pestään mutta riippuu paikasta ja työntekijästä.

Vierailija
29/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän syön ainoastaan kalleimpia käsintehtyjä konvehteja, joissa on aitoa kultaa. Niitä on ihana patkantaa, kun kakki kimaltelee kauniisti. 

Vierailija
30/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan karkkeja, en ikinä osta irtokarkkeja. Oksettaa ajatus, kuinka moni tahmatassu on niitä likaisilla kourillaan lääppinyt tai onko joku köhinyt/aivastanut niiden päälle luukun ollessa auki. En myöskään osta etikkakurkkuja irtona vaan aina valmiina säilykkeinä, kun vuosia sitten kuulin juttua, kuinka joku niitä ottaa sieltä käsin ja käpelöi niitä. 🤢🤮

Vierailija
31/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joka perjantai noin kilon irtokarkkeja, jotka sitten syön viikonlopun aikana, lähinnä iltaisin kun pelaan tai katson elokuvaa. Yleensä pussista löytyy vain 3-5 erilaista karkkia kun pidän vain muutamasta. Olen töissä samassa ruokakaupassa mistä ostan karkit, joten tiedän, että niitä kauhoja pestään siellä säännöllisesti, tarkalleen ottaen kello 9, 12, 15 ja 18. En välitä hygieniasta niin paljon, että kävisin siellä vain noihin kellonaikoihin, mutta ei ole vieläkään tullut koronaa, vaikka koko kevään ja kesän näin olen tehnyt. 

Vierailija
32/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kukaan ostakaan. Kaupat pitää niitä vain rekvisiittana.

Vierailija
33/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Ja sitten tällä palstalla kehutaan kilpaa, kuinka minä 180 cm ja 50 kg superälykäs ihminen ostan irtareita. Jostain syystä kaksi kolmesta miehestä ja kolme neljästä naisesta on ylipainoisia. Kyllä se energiansaanti jossain näkyy. Enkä hyvesignaloi itseäni yhtään paremmaksi. Olen karkkiaddikti ja vaikka BMI onkin tasan 20, niin voisin kyllä syödä enemmän kasviksia ja marjoja ja liikkua.

Vierailija
34/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli useampi aikuinen eilen Lidlin superlauantaipäivillä, niitä ostavat kaiken ikäiset, sosiaaliluokkaan katsomatta. 

Vierailija
35/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kysymys olisi millainen ihminen kysyy tällaisia typeryyksiä...

Vierailija
36/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ostaa irtokarkkeja, kun siinä pystyy valikoimaan juuri ne karkit itselle mistä tykkää ja karkki valikoima on yleensä monipuolinen.

Lisäksi pystyn itse vaikuttamaan ostanko vähän vai paljon karkkia.

Usein valmiissa karkkipusseissa on mukana sellaisia karkkeja mistä en tykkää ja sitten ne jäävät syömättä.

Kun ostaa irtokarkkeja tätä ongelmaa ei ole.

Vierailija
37/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies syö tai ostaa irtokarkkeja on se ISO TURN OFF

Vierailija
38/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset

Ei vaan vi. Tun läskit. T ap

Vierailija
39/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, tavallinen nainen. Tykkään niistä ja syön lauantaisin kun sallin itselleni karkkipäivän. Olen tykännyt lapsesta asti irtareista, huom irtareista yhdellä ärrällä😊 Olen stadista kotoisin ja minua ärsyttää tuo sana irttari😊.

Kumman ärrän jätät pois? Irtai? Itari?

Vierailija
40/46 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tämmönen 30v työssäkäyvä maalla asuva 55 kilonen nainen joka ostaa niitä ehkä kerran kuussa, vuodessa tai viikossa. Saa näppärästi valittua just ne karkit mistä tykkää ja näin koko pussi on nautinto sillon kun himo iskee. Joskus on kiva vaan rojahtaa kiikkustuoliin ja mussuttaa niitä samalla kun lukee tai katsoo jotain hömppää samalla kun takkatuli ritisee. Viime kerrasta onkin mennyt jo tovi, vois vaikka tänään kauppareissulla pussiin muutaman sujauttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi