Minä petin lasteni isää ja
Nakkasin sen ulos yhteisestä asunnostamme ilman mitään tavaroita. Vetosin siihen että me lasten kanssa tarvitaan niitä enemmän. Viikon päästä muutti uusi mies taloon. Nuorin lapsi oli tuolloin 2v. Nyt meillä on vuoden ikäinen vauva ja menemme kesällä naimisiin.
En voisi olla onnellisempi.
Kommentit (16)
Enkä ole. Ihan normaali ja pidetty 32-vuotias neljän lapsen äiti.
-ap-
Tietääkö uusi mies että jonkin ajan kuluttua petät sitä ja sen jälkeen nakkaat sen ulos ovesta, otat uuden miehen jonka kanssa olet onnellinen kunnes petät sitä ja nakkaat ulos ovesta....
Neljän lapse, onko neljä äijääkin? Ei kai raamatussakaan ole käsketty maailmaa täyttää joillaan korhosilla?
ja tuolla aloituksellasi luulet hakevasi meiltä av-mammoilta joko kateutta tai säälipisteita. minäkin petin ihan avoimesti lasteni isää, heitin ulos ja nyt olen etä-äiti lapsilleni ja odotan vauvaa miehelle, jota en näe enää koskaan. ja minä olen sairas ihminen. oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:42"]Tietääkö uusi mies että jonkin ajan kuluttua petät sitä ja sen jälkeen nakkaat sen ulos ovesta, otat uuden miehen jonka kanssa olet onnellinen kunnes petät sitä ja nakkaat ulos ovesta....
[/quote]
Höpö höpö. Lasten isä on luuseri jolla ei ole mitään elämänsuunnitelmia, töihinkin meni vain painostuksesta. Käytti alkoa. Tapeltiin jatkuvasti.
Nyt ei ole tarvetta pettää. Ei edes tee mieli seksiä. Perhearki sujuu ja kaikki on tyytyväisiä.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:43"]Neljän lapse, onko neljä äijääkin? Ei kai raamatussakaan ole käsketty maailmaa täyttää joillaan korhosilla?
[/quote]
3 exälle ja 1 uudelle miehelle. Enempää ei tule.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:43"]ja tuolla aloituksellasi luulet hakevasi meiltä av-mammoilta joko kateutta tai säälipisteita. minäkin petin ihan avoimesti lasteni isää, heitin ulos ja nyt olen etä-äiti lapsilleni ja odotan vauvaa miehelle, jota en näe enää koskaan. ja minä olen sairas ihminen. oikeasti.
[/quote]
Ona vikasi kun et osannut tilannettasi hoitaa oikein. Ehkäpä et sitten ansaitse lapsiasi.
En hae mitään, kerroinpq vaan tilanteestani.
-ap- (olin myös 7)
Ap taitaa kasvattaa varsinaisia tulevaisuuden toivoja.
Ap on erinomainen äiti ja varmasti todellinen miss universum. t.nro 5
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:54"]Ap on erinomainen äiti ja varmasti todellinen miss universum. t.nro 5
[/quote]
Miss AV 2013
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:42"]Tietääkö uusi mies että jonkin ajan kuluttua petät sitä ja sen jälkeen nakkaat sen ulos ovesta, otat uuden miehen jonka kanssa olet onnellinen kunnes petät sitä ja nakkaat ulos ovesta....
[/quote]
Höpö höpö. Lasten isä on luuseri jolla ei ole mitään elämänsuunnitelmia, töihinkin meni vain painostuksesta. Käytti alkoa. Tapeltiin jatkuvasti.
Nyt ei ole tarvetta pettää. Ei edes tee mieli seksiä. Perhearki sujuu ja kaikki on tyytyväisiä.
-ap-
[/quote] Ja kuitenkin vielä ajattelet exää..hmm. Ja seksiäkään ei tee mieli.
[/quote]
-ap-
[/quote] No mutta onhan se harmi, ettei sinulla tee seksiä mieli.
[/quote]
-ap-
[/quote] Mies on tyytyväinen, vaikkei sinulla tee seksiä mieli. Uskoo ken tahtoo.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 14:27"]
[/quote]
-ap-
[/quote] Mies on tyytyväinen, vaikkei sinulla tee seksiä mieli. Uskoo ken tahtoo.
[/quote]
No mutta jospa nyt käykin niin päin, että ap:n uusi mies käy pettämässä ja potkaisee ap:n pihalle kolmen lapsen kanssa ja alkaa lähivanhemmaksi tälle nuorimmalle, omalle lapselleen?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:34"]
Nakkasin sen ulos yhteisestä asunnostamme ilman mitään tavaroita. Vetosin siihen että me lasten kanssa tarvitaan niitä enemmän. Viikon päästä muutti uusi mies taloon. Nuorin lapsi oli tuolloin 2v. Nyt meillä on vuoden ikäinen vauva ja menemme kesällä naimisiin.
En voisi olla onnellisempi.
[/quote]
Olet sairas ihminen