Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yhteinen tulevaisuus miehen kanssa

Vierailija
04.12.2013 |

meillä on pieni vauva. toissaviikonloppuna oli hänen kastajaiset. minulla ja miehellä tuli riitaa, koska mieheni olisi halunnut touhuta omiaan (käydä harrastuksissa) ennen kastetilaisuutta. vauvan pesut, itseni laitto, kukkien hakemiset ym pienet kastejärjestelyt olisivat jääneet vain minun harteille. Ärähdin miehelle oikein kunnolla asiasta koskamuuten hän ei olisi tajunnut että en kerkeä itse kaikkeen ja jonkun pitää vauvaakin katsoa esim minun parturissa käynnin aikana. Tästä kehkeytyi meille kunnon mykkäkoulua... yritin eilen sopia riitaa mutta mies ei halua sopia, koska kuulema kohta jostain samanlainen riita... Olen miehen mukaan hyvin ärsyttävä ihminen. Lopuksi hän sanoi, että aikoo ostaa itselleen vapaa-ajan asunnon ja tekee semmoisen avioehdon ettei minulla tule olemaan osuutta ei arpaa hänen omaisuudelleen.. Lisäksi vielä lisäsi että on jo aika päiviä sitten lopettanut yhteisen tulevaisuuden suunnittelun kanssani. kiva :( En nyt oikein tiedä miten käsittelisin tilanteen..? Mitä te tekisitte tilanteessa? Olemme miehenikanssa molemmat voimakastahtoisia, eikä hevillä periksi anneta asioissa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 12:57"]

Ilmeisesti olette naimisissa? Älä nyt vaan allekirjoita mitään avioehtoa jos olet jäämässä yh:ksi ja heikoille.

[/quote]

hmm. Eikö kuitenkin jo 60-luvulta lähtien naiset nimenomaan ole ponnistelleet sen eteen, että heillä on oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu perheestä. Eivätkä he ole miehestä riippuvaisia...

[/quote]

Mikäs siinä, köyhiä yh-äitejä on tämä maa pullollaan juurikin tuon itsenäisyyden takia. EDELLEEN naisen euro on 80 senttiä. EDELLEEN se on nainen joka on poissa työelämästä lastentekovuodet. EDELLEEN lapset YLEENSÄ jäävät erossa  äidille joka päivätyön lisäksi hoitaa perhearjen toista vastuullista aikuista. Minusta ei ole yhtään huono asia että YH:n polkua hieman tasoitetaan rahallisesti, jos mahdollista.

[/quote]

EDELLEENKÄÄN naiset eivät ole lapsia. He tekevät itse arvioita, päätöksiä ja valintoja. Perhe perustetaan vasta sitten, kun ollaan käyty kouluja, hankittu pätevyys ja vakaa OMAtalous. Elämässä kun ei ole sitä ennustettavuutta.  yh- since -98

Vierailija
22/22 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olis nyt kyse siitä, että vauva-arki väsyttää miestä ja se purkautuu vaimoon? En sano et olis oikein mut vois vähän selittää tilannetta.

Mutta eihän tohon nyt auta muu ku keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla