Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdessä asuminen ei olekaan niin kivaa

Vierailija
27.09.2020 |

Haluaisin laittaa kodin juuri sellaiseksi kuin haluan. Miestä ei tavallaan sisustus kiinnosta, kunhan on sohva ja tv ja työtila hänelle. Silti se aina napisee kun minä haluaisin tehdä muutoksia. Haluaisin vihdoin ostaa oman pianon (osaan soittaa) ja onhan se aika iso kapistus, mutta minun unelmani. Kyllä se tänne mahtuisi, mutta mies valittaa eikä ainakaan suostu auttamaan sen kuljetuksessa mitenkään. Melkein kaikesta joutuu vääntämään enkä ikinä saa häneltä apua.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asuminenhan on yhtä helvetti jos väärän ihmisen kans sitä yrittää

Vierailija
2/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksi niistä syistä miksi olen sinkku. Tosin tuskin edes saisin ketään vaikka haluaisin.

Voisi seksinukke olla kauhistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on yksin asuminen. Voi tehdä miten haluaa. Oli ihanaa kun lapsi muutti omaan asuntoon aikuistuttuaan. Miestä en ikimaailmassa ottaisi vastukkeiksi.

Vierailija
4/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt tuon aina. Nytkin sunnuntaiaamuna en voisi kuvitellakaan että jaksaisin kuunnella ja katsella jotain kalsariäijää katsomassa jotain typerää sarjaa ja hölöttämässä, haistella sen aamuhengitystä ja pieruja. Ilettää ajatus että pitäisi olla toisen ihmisen kanssa heti aamulla ja joka päivä.

Vierailija
5/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on, kun muuttaa yhteen siinä "naidaan kuin kanit" vaiheessa, eikä mistään osata keskenään keskustella.

Vierailija
6/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin tavallinen nainen kuin vain voi olla. "Mies ei tarvii muuta kuin sohvan ja yhden nurkan, niin minä tämän olen päättänyt, ja sitten ihmettelen, kun se napisee siitä, että kaikki muut paikat pursuaa minun unelma-romujani". 

Vierailija
7/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on yksin asuminen. Voi tehdä miten haluaa. Oli ihanaa kun lapsi muutti omaan asuntoon aikuistuttuaan. Miestä en ikimaailmassa ottaisi vastukkeiksi.

Täsmälleen samaa mieltä! Puistattaa ihan ajatus että pitäisi alkaa taas jotain mieslasta paapomaan ja palvelemaan. Saa katsoa tvstä mitä haluaa, voi lukea silloin kuin huvittaa, saa nukkua ja valvoa milloin haluaa, syödä mitä huvittaa, tulla ja mennä ilman että pitää lupia kysellä tai selitellä.

Vierailija
8/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten homma onnistuisi paremmin ilman miestä? Sitäpaitsi ei se piano liikahda teidän kahdenkaan voimin. Tilaat siis pianonkuljetusfirman siirtämään sen aikanaan hankkimasi pianon.

Vierailija
9/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asutte yhdessä, jos yhteiselo on noin kamalaa?

Yhdessä asuminen on todellakin kivaa, kun löytää oikean kumppanin. Asioista keskustellaan, molemmat puhaltaa yhteen hiileen ja ottaa toisen huomioon. En ikinä vaihtaisi yhteiseloamme yksineloon.

Vierailija
10/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitä ulos se! Miksi yleensä muutit tuollaisen kanssa yhteen? Tuskin tuollaiset piirteet tulee vasta muuton jälkeen esiin.

Vierailija
11/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen samaa mieltä! Puistattaa ihan ajatus että pitäisi alkaa taas jotain mieslasta paapomaan ja palvelemaan. Saa katsoa tvstä mitä haluaa, voi lukea silloin kuin huvittaa, saa nukkua ja valvoa milloin haluaa, syödä mitä huvittaa, tulla ja mennä ilman että pitää lupia kysellä tai selitellä.

Näinhän se on. Vielä kun saan oikean mieslapsen aikuiseksi ja omilleen niin sisustan kotini oman mielen mukaiseksi ja nautin palvelussuhteeni loppumisesta.

Vierailija
12/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se on, kun muuttaa yhteen siinä "naidaan kuin kanit" vaiheessa, eikä mistään osata keskenään keskustella.

En enää IKINÄ tee tätä virhettä.

Vierailija
13/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heitä ulos se! Miksi yleensä muutit tuollaisen kanssa yhteen? Tuskin tuollaiset piirteet tulee vasta muuton jälkeen esiin.

Osaatko sanoa, miten mies heitetään ulos omasta kodistaan, ellei nainen omista asuntoa, mikä on perin harvinaista. Riittääkö siihen, että nainen on voimaantunut?

Vierailija
14/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinasuminen tulee kalliimmaksi. Siinä sen ainoa huono puoli.

Vierailija
15/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole yhteinen koti, jos molempien toiveita ei edes yritetä huomioida. Ei oikeastaan edes parisuhde.

Vierailija
16/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä että miten tulee kalliimmaksi. Mun ruokalaskut puolittuivat ym muut menot, kun ei ollut enää miestä. Plussana oma rauha.

Vierailija
17/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuminen on ihanaa, saan paljon paremmin nukuttua yksin ja aamulla saa ihan rauhassa olla yksinään kiukkuinen. Saa tehdä niitä ruokia mitä itse haluaa syödä ja siivota omat sotkunsa tai olla siivoomatta, jos juuri sillä hetkellä ei kiinnosta. Kotiin ei tule sellaisia vieraita, joita ei sinne halua, vessa on aina vapaa eikä siellä haise. Hyvistä puolista vois kirjottaa vaikka pienen romaanin :D

T. N38, 8 vuotta yksin

Vierailija
18/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä että miten tulee kalliimmaksi. Mun ruokalaskut puolittuivat ym muut menot, kun ei ollut enää miestä. Plussana oma rauha.

Miten et ymmärrä? Sama määrä tarvitaan huoneita eli yksi olohuone, yksi keittiö, yksi makuuhuone, yksi kylpyhuone. Tuon yli menevät makuuhuoneet yms. eivät kuulu tähän perussettiin. Vastike, kotivakuutus ja sähkölasku on sama asui asunnossa yksi tai kaksi. Onhan siinä aivan aivan merkittävä ero maksaako samaa pakettia yksi vai kaksi. Sun kohdalla ilmeisesti olet tehnyt klassisen naisten tekemän virheen ja ottanut kontollesi yksikön ruokahuollon ja myös maksat sen. Ei näin. Ruokaan menee yllättävän paljon rahaa ja kaiken päälle mies syö vähintään tuplat siitä mitä naiset. 

Vierailija
19/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten et ymmärrä? Sama määrä tarvitaan huoneita eli yksi olohuone, yksi keittiö, yksi makuuhuone, yksi kylpyhuone. Tuon yli menevät makuuhuoneet yms. eivät kuulu tähän perussettiin. Vastike, kotivakuutus ja sähkölasku on sama asui asunnossa yksi tai kaksi. Onhan siinä aivan aivan merkittävä ero maksaako samaa pakettia yksi vai kaksi. Sun kohdalla ilmeisesti olet tehnyt klassisen naisten tekemän virheen ja ottanut kontollesi yksikön ruokahuollon ja myös maksat sen. Ei näin. Ruokaan menee yllättävän paljon rahaa ja kaiken päälle mies syö vähintään tuplat siitä mitä naiset. 

Tilastkokeskus on laskenut, että yhdessä asuen toinen henkilö saa saman elintason 60%:n rahamäärällä verrattuna yksinasuvaan. Eli molemmat säästävät noin 20% menoissaan yhteistaloudessa.

Vierailija
20/47 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta valmis maksamaan extraa omasta rauhasta. Tosin ruokaan menee nyt paljon vähemmän rahaa eron jälkeen. Ennen maksettiin ruuat puoliksi ja nyt tajuan miten paljon mies oikeastaan söi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme