Jos poistan jonkun numeron kännykän yhteystiedoista, niin poistuuko nimeni tai yhteystietoni myös tämän poistetun tyypin whatsappista?
Kommentit (5)
ei, etsä voi kontrolloida mitä muilla on puhelimessa. Kyllä mun whatsapissa näkyy sellaisten tyyppien yhteystiedot, jotka mulla on tallennettu mun puh. muistioon. Ja tiedän, että heillä ei mun numeroa ole.
Ettei sulla olis salaisia ihailijoita ja heillä numerosi ;D Koska mä muistelen kuulleeni että tyypeillä pitää olla toistensa tiedot jotta whatsapp heidät yhdistää. Tämä siis kolmoselle
Eivät poistu. Jos haluat estää yhteydenotot, säilytä numero ja blokkaa se. Tällöin et voi vastaanottaa tämän viestejä.
Eikös muutenkin kannata säilyttää puhelimessa epämieluisien tyyppien numerot että osaa olla vastaamatta :)
Nelonen, no oot kuullut sitten väärin :) Esim. mulla on tosiaan henkilön x numero mun puhelimen muistiossa, ja se näkyy mulla myös whatsappissa. Ja olen 100% varma, että tällä kyseisellä tyypillä ei ole mun tietoja sen puhelimessa. Ja olen myös saanut "numerosta" whatsapp viestin, jolloin siis mun numero on ollut sen toisen puhelimen muistissa, mutta ei ollut mun puhelimessa.
kerto