Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään seksisuhde työpaikalla "onnistunut"?

Vierailija
27.09.2020 |

Siis siinä mielessä että välit ja työyhteisön henki on säilynyt hyvänä ja kumpikaan osapuoli ei ole aiheuttanut draamaa?

Sanotte tietysti että ei kannata, mutta en taida enää kestää tilannetta. 1v on jatkunut ja niin kova p***tus että pitäisi hakata päätä seinään joka päivä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onnistui seksisuhde eikä se vaikuttanut töihin. Sitä, tiesivätkö muut työkaverit en tiedä. Mutta veikkaan että ainakin arvelivat. Paikkoina mm. työhuone, neukkari, autot ja työmatkoilla hotellit. Mukavaa muistella. 
Eläkeläinen

Vierailija
42/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkkä seksisuhde?

Tiedän onnistuneita suhteita, mutta nämä kaikki olleet vakavampia.

No toinen osapuoli tai jopa molemmat saattaa olla esim parisuhteessa, niin ei siinä mitään vakavampaa haluta kuvioita sotkemaan.

Jos on vaikka jonkin näköinen kaveri- ja luottamussuhde muodostunut töissä sekä löytyy kiinnostusta niin ihan hyvin voi kokeilla seksiäkin. Varsinkin jos varsinainen suhteet ovat huonoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa ollut seksisuhde. Eka oli intohimoinen ja hyvä seksisuhde, mutta kun kerroin tavanneeni jonkun merkityksellisen, niin myös työsuhde muuttui myrkylliseksi. Toisella kerrallakin seksisuhde oli hyvä, sitä kesti puolisen vuotta, kunnes nainen minulle yllätyksenä ilmoitti, että palas takaisin aviomiehensä luokse. Yllätyksenä sen takia, että luulin hänen olevan sinkku. Kertoi, että halusi vain herkutella mun kanssa kerran, ja ei kuulemma ollut edes tarkoitus, että siitä olisi tullut edes suhdetta. Kolmannella kerralla se alkoi niin kuin mikä tahansa yhden yön juttu, ja ollaan jo kymmenettä vuotta naimisissa. 

Vierailija
44/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu se kun laitetaan onnistumaan. 

Vierailija
45/45 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onnistunut kahdessa työpaikassa. Se on helppoa mun kanssa ku draamailu ja mustasukkaisuus ei oo mun juttu, eikä pelkoa että tulis tunteita. Sitä on pantu ku siltä on tuntunut, töissä, tykyillä, pikkujouluissa, toisen kotona. Ja töissä oltu ihan neutraalisti muiden edessä ja se on loppunut ku on loppunut eikä oo muuttanut yhtään mitään. N38