Onko kenelläkään seksisuhde työpaikalla "onnistunut"?
Siis siinä mielessä että välit ja työyhteisön henki on säilynyt hyvänä ja kumpikaan osapuoli ei ole aiheuttanut draamaa?
Sanotte tietysti että ei kannata, mutta en taida enää kestää tilannetta. 1v on jatkunut ja niin kova p***tus että pitäisi hakata päätä seinään joka päivä.
Kommentit (37)
Nuo työpaikan tietäjät ovat samoja tyyppejä, joilla on työilmapiiriä parantavia vetoja myös hedelmällisessä iässä olevien naisten vyötärönympäryksen tarkkailuun. Tällainen ihmistyyppi pilaa asioita enemmän kuin muut yhteensä ehtivät, vaikka sekoilisivat kuinka. Minunkin ”salasuhteestani” kollegaan on vaikka kuinka moni ollut tietävinään, samoin homokaverini on omalla työpaikallaan huhujen mukaan pannut läpi puolet toimiston naisista. Koska on hymyilyä, juttelua ja naurua.
Juorukellot julistavat aina, että tietävät kaiken mitä toimistolla tapahtuu. Silloin pitäisi tietää sekin, että nuo juorut kuunnellaan sujuvasti ja nauretaan ja pilkataan selän takana heitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, toimi kuin unelma kunnes sitten kaikki meni pieleen.
Eli niin kauan homma ok kun kukaan ei tiedä ja teette duunit kuten ennenkin. Me oltiin niin tyhmiä että käytiin pari kertaa varastossa ”jossa kukaan ei koskaan käy”.
Se hetki kun kuulet että ovi aukeaa, näet oviaukossa järkyttyneen näköisen kollegan samaan aikaan kun itse kyykkäät ja yrität valuttaa spermoja nenäliinaan ja mies vieressä, yhä kulli pystyssä putsailemassa jälkiä.
Lähdin kuukausi tuon jälkeen ja mies puoli vuotta tapahtuneen jälkeen toiseen duuniin. Ei vaan kestänyt sitä naljailua ja suunsoittoa. Hävetti joka aamu mennä töihin. Tulipahan opittua kantapään kautta.
Tuohan siinä on vaarana, mutta täytyy yrittää minimoida riskit. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata.
Tottakai tiedän järjellä että ei kannata. Olen kokeillut kaikkea, yrittänyt unohtaa, päättänyt vakaasti että toimin moraalisesti jne. olen sinnitellyt jo puolitoista vuotta. Mutta tilanne ei parane, pahenee vain. On selvää että tunne on molemminpuolinen. En vain enää kestä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata.
Tottakai tiedän järjellä että ei kannata. Olen kokeillut kaikkea, yrittänyt unohtaa, päättänyt vakaasti että toimin moraalisesti jne. olen sinnitellyt jo puolitoista vuotta. Mutta tilanne ei parane, pahenee vain. On selvää että tunne on molemminpuolinen. En vain enää kestä. -ap[/
No mitä sinä täällä enää kyselet, kun olet jo selvästikin päättänyt asian. Anna mennä, niin minäkin tein, mutta varaudu myös suureen draamaan ja kärsimykseen. Minulla ainakin ne pienet intohimon hetket on olleet kaiken kärsimyksen arvoisia.. luulisin. Mitään en kuitenkaan kadu.
Seksisuhde työpaikalla!!!
Työpaikkani ei sijaitse sellaisessa kiinteistössä, jossa haluaisin harrastaa seksiä. Kotonani olen sen sijaan harrastanut seksiä sen työkaverin että muuten vaan tutun kanssa.
Täällä sama tilanne kuin aloittajalla. Aikajännekin täsmää;) eli reilu vuosi on enemmänikn odotettu että päästäisiin tapaamaan työpaikan ulkopuolella. Korona vain nyt päässyt sotkemaan suunnitelmat. Vapaa-ajalle ei olla kuitenkaan alettu tapaamista järjestämään vaikka itse miehenä siihenkin olisin valmiina kuin partiopoika. Suotta tosin hätäilee. Onhan tuo aikas kiva kun on tietynlaista jännitettä meidän kahden välillä muidenkin seurassa...asiasta kuitenkin viestitelty moneenkin kertaan, eli kyllä kettu kävisi kolossa tilaisuuden tullen..ja tullee käymäänkin.
05alueelta kirjoitti:
Täällä sama tilanne kuin aloittajalla. Aikajännekin täsmää;) eli reilu vuosi on enemmänikn odotettu että päästäisiin tapaamaan työpaikan ulkopuolella. Korona vain nyt päässyt sotkemaan suunnitelmat. Vapaa-ajalle ei olla kuitenkaan alettu tapaamista järjestämään vaikka itse miehenä siihenkin olisin valmiina kuin partiopoika. Suotta tosin hätäilee. Onhan tuo aikas kiva kun on tietynlaista jännitettä meidän kahden välillä muidenkin seurassa...asiasta kuitenkin viestitelty moneenkin kertaan, eli kyllä kettu kävisi kolossa tilaisuuden tullen..ja tullee käymäänkin.
”Vapaa-ajalle ei olla kuitenkaan alettu tapaamista järjestämään vaikka itse miehenä siihenkin olisin valmiina ” Miehenä? Onko tämä nyt joku sukupuolijuttu sitten? Itse olisin naisena halukas tapaamaan myös työajan ulkopuolella, mutta mies ei halua. Vähän ot, mut pisti silmään.
Vierailija kirjoitti:
05alueelta kirjoitti:
”Vapaa-ajalle ei olla kuitenkaan alettu tapaamista järjestämään vaikka itse miehenä siihenkin olisin valmiina ” Miehenä? Onko tämä nyt joku sukupuolijuttu sitten? Itse olisin naisena halukas tapaamaan myös työajan ulkopuolella, mutta mies ei halua. Vähän ot, mut pisti silmään.
Siis mies ei halua tavata vapaa-ajalla? Sekstailetteko te työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
05alueelta kirjoitti:
Siis mies ei halua tavata vapaa-ajalla? Sekstailetteko te työpaikalla?
Niin, mies ei halua tavata vapaa-ajalla. Kyllä.
En kyl työpaikalla alkaisi. Voisi mennä tosi noloksi ja koomiseksi.
Miksi pitää salata, jos halutaan olla yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää salata, jos halutaan olla yhdessä?
Mietipä hetki. Syitä voi olla moniakin, mutta sitten on myös se ilmeisin syy.
On ollut vuosia. Joskus vaan jäädään "ylitöihin".
Kyllä on. Vuosi samassa työpaikassa ja kukaan ei tiennyt (selvisi jälkeenpäin). Nyt onnellisesti yhdessä jo 5 vuotta.
Olin vuosia sitten työmatkalla ulkomailla porukalla ja eräänä yönä ihanan kiihkeä työkaverinainen päästi minut hotellissa huoneeseensa. Hänen kanssaan oli ollut pientä vipinää jo pitkään ja kun soitin hänelle ja kysyin voitaisiinko jutella vielä näin yöllä, hän lupasi. Yllä hänellä oli ihana ohut oloasu ja vain pikkarit alla.
Hän aluksi muka oli vähän estelevä ettei voida sellaista, kun ollaan työkavereita, mutta sitten kun jatkoimme sängyllä hän alkoi kiihottua hyväilyistä ja suudelmista ja lopputulos oli selvä. Hän oli erittäin kiihkeä jo kun riisuin hitaasti hänet, annoin heti haluamaansa suuseksiä ja hän voihki siitä jo ihan mahdottomasti ja laukesi heti monta kertaa. Sitten yhdynnässä vasta olikin ihanaa...Se oli tosi hyvää seksiä kummankin mielestä.
Meille jäi siitä hyvä muisto, vaikka se ei koskaan toistunut enää. Lähellä oli uusinta joskus kyllä. Meistä tuli tosi hyvä ja tehokas työpari ja luotimme toisiimme.En usko, että kukaan työporukastamme tiesi mitä teimme silloin keskellä yötä isossa hotellissa. Mitä väliä sitten vaikka olisivatkin. Enää emme ole samoissa töissä, mutta hyvä suhde on pysynyt.
Tämä oli kyllä kamala :((( Toivottavasti ei tosi tarina