Oletteko nähnyt kumppaninne peräaukon?
Kommentit (116)
On tainnut tulla joskus vaimon peräpää nähtyä, eikä siinä sen kummempaa. Eihän sitä tarvitse kuin takaapäin rakastella ja valoa olla sen verran, niin voi sekin puoli vilahtaa. Tai joskus suuseksissä, vaikka etupuolen tienoota on hyväilty.
Vierailija kirjoitti:
Tää taitaa monelle naiselle olla sellainen asia, mitä ei tule ajatelleeksi. Mutta. Kun anatomia on mitä on, niin oletan että jokainen mun kumppani on nähnyt, koska eipä sitä oikein missään asennossa voi olla näkemättä. Ja sitten taas minä en ole nähnyt kertaakaan, koska miehen anatomia on aivan eri ja jää piiloon, jos ei erikseen hakeudu sinne suuntaan.
Laittaa itse butt plugin (esim hienon timantilla koristetun) sisään valmiiksi, niin se peittää siveästi peppureiän tuossakin asennossa. Problem solved 👍
Eivät julkaisseet niksipirkassa jostain syystä.
Luulin kerran nähneeni, mutta kun katsoin tarkemmin tajusin ettei sen ympärille laiteta aamulla vessassa huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää taitaa monelle naiselle olla sellainen asia, mitä ei tule ajatelleeksi. Mutta. Kun anatomia on mitä on, niin oletan että jokainen mun kumppani on nähnyt, koska eipä sitä oikein missään asennossa voi olla näkemättä. Ja sitten taas minä en ole nähnyt kertaakaan, koska miehen anatomia on aivan eri ja jää piiloon, jos ei erikseen hakeudu sinne suuntaan.
Ai anatomia on eri ?! Kyllä se persläpi on miehelläsikin, ero on siinä, ettet pane miestäsi takaapäin !
Olen nähnyt naiseni peräaukon ja moniin olen myös yhtynyt. Monet naiset eivät harrasta jumppaa synnytyksen jälkeen ja paikat ovat kuin heiluttaisi patonkia porttikongissa. Takapuoli on paljon parempi kohde.
-timran69-
Vinkkinä sinulle, Työnnä joskus sormesi miehen takapuoleen, ja saat sellaisen spermamällin että tuntuu.
Pimeässä ja peiton alla niin ei ole näkynyt
Olen, se näytti ihan yhdeltä Jyväskylän polyltä ja haisikin samalta.
Viimeksi äsken. Kun avokki pyllisti ja naitiin 😈
Meillä sen verran roolileikkejä ym että molemmat on moneen kertaan pyllistelleet ja näyttäneet kaikki paikat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sen verran roolileikkejä ym että molemmat on moneen kertaan pyllistelleet ja näyttäneet kaikki paikat.
"Mä voin olla tänään vaikka tullivirkailija"
Perseen nuoleminen on ihanaa. Ja karvojen pois sylkeminen ei niinkään... t Teija
Mun pylly on varmasti näkynyt, mutta en muista nähneeni miehen paikkoja N36
Olen nähnyt naapurin rouvan peppureiänkin saunassa.
Käsken aina miehen pyllistämään "rangaistuksena" jostain, niin sieltähän se näkyy. Joskus olen käskenyt laittamaan sormen sisään. Joo meillä on oudot jutut :D