Oletteko nähnyt kumppaninne peräaukon?
Kommentit (122)
Kyllä sen naisen pöllönsilmän melkein väkisin näkee takaa päin työ(ske)nnellessä, ellei nyt silmiä pidä tiukasti kiinni. Ihme kysymyksiä....
M52
Ollaan "pussattu" peräaukoilla :D
Tein tästä graduni alkuvuodesta. 90% mies on nähnyt, nainen ei.
Molemmille laitettu butt plugit sisään useamman kerran, eli nähty on m ja n.
Tuskinpa on mikään suuri nähtävyys.
Olen nähnyt.
Ja tyttöystävä stimuloin välillä g-pistettäni, joten uskoisin hänenkin nähneen minun.
Olen ja muijalla oli järkyttävän karvanen pyllysilmä🤢
Kivahan sitä on pestyä ja kaunista piukeaa lemmen luolaa ihastella. Kiihottaa ja kutsuu koskemaan.
En ole nähnyt vaimoni peräaukkoa enkä pinperoa vielä. Naimisissa ollaan oltu reilu 20 vuotta ja kolme lasta tullut.
Tottakai olen, kaikkien seksikumppaneiden paitsi yhden, joka lahnana oli vain lähetyssaarnaajassa. Osa on myös saanut nauttia kieleni, sormeni tai penikseni tekemnästä nautinnosta.
Jos toista todella rakastaa, rakastaa (myös) hänen kaikkein likaisimpia ja pahanhajuisimpiaan paikkojaan.
20 vuotta naimisissa ja taisin nähdä jossain kymmenennen kohdilla. Hieno oli, kannatti odottaa 😁
Ei mutta olen nähnyt Helga-neidin kylvyssäihanaa.
Olen nähnyt pierevänkin peräaukon.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku ei ole nähnyt sitä...
Kaikki ei halua katsella kun kumppanin reikä aukeaa ja paska irtoaa...
Kun keskustelun taso on tätä, niin ei kyllä Suomella ole kovin valoista tulevaisuus. Ruskea kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen naisen pöllönsilmän melkein väkisin näkee takaa päin työ(ske)nnellessä, ellei nyt silmiä pidä tiukasti kiinni. Ihme kysymyksiä....
M52
Sairasta katsella toisen persereikää hyi!
N40
Olen nähnyt vaimoni peräaukon ja sormeni sekä kullini on käynyt tutustumassa syvemmin.