Oletteko nähnyt kumppaninne peräaukon?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri äsken vaimoni pyllynsilmän. Olen järkyttynyt!
Pahastikko mulkoili?
Iski silmää.
Peräaukot ovat useinmiten omistajaansa huumorintajuisempia. Osaavat saamaan myös pörinä-äänellään ihmisiä hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri äsken vaimoni pyllynsilmän. Olen järkyttynyt!
"Jos tuijotat syvyyksiin, syvyys tuijottaa sinuun takaisin."
Tästäkö Nietzsche puhuikin?
Naisellani on ns. ulkoneva peräsuoli. Eli roikkuu noin 5-10 peräreijän ulkopuolella. Vähän niinkuin sian saparo. Tästä syystä en ole nähnyt itse peräreikää, vaikka ollaan oltu jo vuosia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Naisellani on ns. ulkoneva peräsuoli. Eli roikkuu noin 5-10 peräreijän ulkopuolella. Vähän niinkuin sian saparo. Tästä syystä en ole nähnyt itse peräreikää, vaikka ollaan oltu jo vuosia yhdessä.
Vinkuuko hän myös kuin sika? Oink, oink
Olen yrittänyt esitellä tyyliin oho, kompastuin alasti, mutta ei ole vilkuillut.
Oltu yhdessä lähes 20 vuotta. Minä olen nainen, enkä ole nähnyt mieheni peräaukkoa. En keksi mikä ihmeen asento pitäisi sängyssä olla että nainen näkisi miehen persaukon. Toisinpäin on kyllä käynyt eli mies nähnyt mun persreiän doggystylessä ties kuin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Oltu yhdessä lähes 20 vuotta. Minä olen nainen, enkä ole nähnyt mieheni peräaukkoa. En keksi mikä ihmeen asento pitäisi sängyssä olla että nainen näkisi miehen persaukon. Toisinpäin on kyllä käynyt eli mies nähnyt mun persreiän doggystylessä ties kuin monta kertaa.
Kuusysistä koskaan kuullu?
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinulle tänään sen asennon.
Vierailija kirjoitti:
En keksi mikä ihmeen asento pitäisi sängyssä olla että nainen näkisi miehen persaukon.
Vaikka siitä:
Tajusin että enpäs olekaan. En kyllä koe jääneeni mistään paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuusysistä koskaan kuullu?
Melkein aina tuo toteutetaan niin päin, että nainen on päällä ja mies selällään. Siinä, missä tällöin naisen sulokolot ovat ihanasti esillä, miehen kolo hautautuu patjaan. Olen ymmärtänyt, että tämä on yleisin tapa harrastaa kuusysiä.
Harmi, sillä miehelle parasta on olla kontallaan lypsettävänä, vieläpä niin, että loppuhuipennokseksi nainen tarjoaa vähän eturauhashierontaa.
Joskus menkkojen aikaan meillä mies katsoo ja runkkaa kun levitän hänelle peräaukkoani
Vierailija kirjoitti:
Joskus menkkojen aikaan meillä mies katsoo ja runkkaa kun levitän hänelle peräaukkoani
Katsoo muttei koske? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoo muttei koske? Miksi?
No kyllä se sitä nuoleekin. En yleensä anna panna sinne menkkojen aikaan kun on yleensä vatsa löysällä ja muutoinkin kipeä
Uusi vuosi 0-hetkellä on hienoin hetki tarkastella kumppanin peräaukkoa. Siitä uusi vuosi vauhdilla lähtee käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisiköhän jos pyytäisin
Jos ei pyyntöön myönnä , aloita murjottaminen, lyhytsanaisuus, tai jos ei auta, mykkäkoulu. Eiköhän näyttöä ala kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisiköhän jos pyytäisin
Jos ei pyyntöön myönnä , aloita murjottaminen, lyhytsanaisuus, tai jos ei auta, mykkäkoulu. Eiköhän näyttöä ala kuulua.
No en mä nyt niin paljon halua nähdä
Iski silmää.