Oletteko nähnyt kumppaninne peräaukon?
Kommentit (79)
Kanakopin Sankari kirjoitti:
Tackulanbulla ole npimiäss petion alla katsllu
Mitän mutaa envoit ehtäcään
åleen inpotemti
Mitä nyt sitten ikinä käytätkin, niin vaihda miedompaan. Ja takaisin palstalle sitten kun kirjaimet alkavat taas löytyä näppikseltä.
Vaimo on varjellut sitä näkymää kuin suurinta salaisuuttaan. Mutta kymmenisen vuotta hädissään joutui tinkimään periaatteestaan.
Kävi nimittäin niin, että nivusihottuman vuoksi hän joutui käyttämään hoitavaa voidetta, joka jotenkin tukki peräaukon ympäristön talirauhaset. Niihin kehittyi ajan myötä hoidon jo loputtua suuret ison pippurin kokoiset mustapäät. Hän ei häveliäänä kehdannut mennä lääkäriin eikä itse pystynyt kuin peilillä toteamaan ongelmansa.
Tarjouduin puristelemaan ne pois. Ei kelvannut apu alkuun. Mutta viikkojen päästä parin rohkaisuryypyn jälkeen pyysi ujosti, että voisin kokeilla.
Puristelin hellästi kymmenittäin mustia kakanhajuisia palleroita heti ensi rupeamalla. Seuraavina iltoina loput. Osa täyttyi uudelleen, mutta muutamien kuukausien hoidon jälkeen vaiva oli ohi ja peppureikä sileä kuin nuorella neidolla.
Tän jälkeen pakarat ovat pysyneet tiukasti yhdessä. Asia on tabu, josta ei voi edes leikkiä laskea.
Mutta itse kysymykseen: olen nähnyt ja voin kuolla onnellisena tätäkin kokemusta rikkaampana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö penis molemmissa rei'issä, tunnetko eron?
Ihan aina en tunne, että kumpaa reikään mieheni peniksensä laittaa. Välillä onkin sitten kiva arvuutella, että kumpaankohan koloon hän sujautti :)
:-D varmasti joo
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on varjellut sitä näkymää kuin suurinta salaisuuttaan. Mutta kymmenisen vuotta hädissään joutui tinkimään periaatteestaan.
Kävi nimittäin niin, että nivusihottuman vuoksi hän joutui käyttämään hoitavaa voidetta, joka jotenkin tukki peräaukon ympäristön talirauhaset. Niihin kehittyi ajan myötä hoidon jo loputtua suuret ison pippurin kokoiset mustapäät. Hän ei häveliäänä kehdannut mennä lääkäriin eikä itse pystynyt kuin peilillä toteamaan ongelmansa.
Tarjouduin puristelemaan ne pois. Ei kelvannut apu alkuun. Mutta viikkojen päästä parin rohkaisuryypyn jälkeen pyysi ujosti, että voisin kokeilla.
Puristelin hellästi kymmenittäin mustia kakanhajuisia palleroita heti ensi rupeamalla. Seuraavina iltoina loput. Osa täyttyi uudelleen, mutta muutamien kuukausien hoidon jälkeen vaiva oli ohi ja peppureikä sileä kuin nuorella neidolla.
Tän jälkeen pakarat ovat pysyneet tiukasti yhdessä. Asia on tabu, josta ei voi edes leikkiä laskea.
Mutta itse kysymykseen: olen nähnyt ja voin kuolla onnellisena tätäkin kokemusta rikkaampana.
Ai niin, kysyin jollain viimeisistä kerroista, että tuntuuko yhtään kiihottavalta. Kielsi jyrkästi. Mutta hiukan epäilen, sillä pari kertaa huomasin miten häpyhuulten väliin kohosi söpö kastehelmi.
Mitäpä ei mies tekisi rakkaansa hyväksi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monimutkaisen peilijärjestelmän kautta.
😂
Kyyllä joo, aika vaikea on miehen olla näkemättä, jos yhtään takaapäin mitään valot päällä harrastetaan.
Nykyinen ei valitettavasti sormea kummempaa peppuunsa kuitenkaan halua.
Vähemmän eroottisissa merkeissä olen myös pukamaepäilyjä tutkinut taskulampulla, puolison levittäessä pakaroitaan sohvalla.
on nähty.ollaa pantu ja nuoltu sitä myös.M44
Joka kerta näkyy kun naidaan. Siis se tapahtuu 99% takaapäin. No siinä se pakoputki paistaa kun kuu kirkkaalla taivaalla yössä. Ei se minua haittaa. Ainoa mikä joskus jos persikka hikinen niin tuoksut käy nenään.
Vasta sitten voi sanoa että on vakavassa suhteessa kun molemmat on nähnyt toisen pyllyreiän, kuullut ja haistanut toisen pierun.
Olen tietysti! Nainen siis itse ja mieheni reikää monesti katsellut, sormettanut, nuollut hartaasti, työntänyt kieltä sinne, nainut häntä sträpillä. Hyvin tutuksi on tullut. Kuvaa ei ole saanut ottaa.
Omaani olen vähän yrittänyt varjella mutta huonolla menestyksellä, tykkään enemmän panosta kun tuosta sormeilusta/nuolemisesta niin vähemmän on katseluakin
Olen toki. Koitan zoomailla katsettani enemmän siihen a-rappuun. Tuhkaluukku ei sillä tavoin kiinnosta.
En enkä halua. Kuulemani perusteella näyttää aika limaiselta homolta.
20 vuotta yhdessä ja normaali monipuolinen seksielämä. En oikein tiedä, miten olisin voinut olla näkemättä hänen peräreikäänsä?
No kun sheivaan. vaimoni pillukarvat niin kyllä se pepun aluekin tulee hoidettua. Ja sama toisin päin.
Peräaukko on pyllyn keskipiste. Kyllä sen voi kumppanilleen esitellä.
Saunapuhdas hyvin huuhdelu anus pihoineen on herkullinen kohde suudelmille ja nuolemiselle. Ei epämiellyttäviä makuja ja hajuja.
Miehelläni on aina peräaukkonsa kostea.Jotain valuu suolesta. Vanhoissa alkkareissa on on sillä kohtaa monesti reikä. Onko se syövyttävä happoa tai lipeää,mikä valuu?
Näin juuri äsken vaimoni pyllynsilmän. Olen järkyttynyt!
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri äsken vaimoni pyllynsilmän. Olen järkyttynyt!
Pahastikko mulkoili?
Tackulanbulla ole npimiäss petion alla katsllu
Mitän mutaa envoit ehtäcään
åleen inpotemti