Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummin on oikein? Vaaleampi meikkivoide vai vähän tummempi meikkivoide?

Vierailija
26.09.2020 |

Kummin teillä on?? Ikää yli 40v

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleampi nuorentaa, kunhan ei kovin paksua kerrosta laita.

Vierailija
2/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vähän vaaleampi jos noista pitää valita. Kaulan ihon väriin sulautuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla vaaleampi meikkivoide on punertava ja taas tummempi meikkivoide on kellertävä....en oikein tiedä kumpi on parempi. Vaalea on Kicksistä ostettu ja myyjä katsoi ranteeseen oikein sävyn. Tummemman olen tilannut itse netistä meikkiblogin suosittelemana.

Ap

Vierailija
4/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummempi (ei matta!) värivoide. Saa ihon näyttämään terveen päivettyneeltä.

Vierailija
5/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mulla vaaleampi meikkivoide on punertava ja taas tummempi meikkivoide on kellertävä....en oikein tiedä kumpi on parempi. Vaalea on Kicksistä ostettu ja myyjä katsoi ranteeseen oikein sävyn. Tummemman olen tilannut itse netistä meikkiblogin suosittelemana.

Ap

Tummempi kellertävä on parempi. Jos näyttää hyvältä niin valinta on oikea.

Vierailija
6/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim blogia pitävä meikkitaiteilija Miia Johansson on sitä mieltä että varsinkin vähän vanhemmille tummempi on usein parempi vaihtoehto.

Itse sanoisin että riippuu omasta tyylistä ja väreistä muuten. Esim. Vaaleaihoinen punapää näyttää paremmalta vaaleammassa, samoin lumikkivärityksinen tummaverikkö. Sitten taas itseni kaltaisella maantienvärisellä jolla on beige iho, vähän tummempi ja kellertävämpi tekee terveemmän näköiseksi varsinkin talvella, kun iho on lähinnä harmaabeige.

Vierailija
7/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkivoide on eri värinen kuin oma ihon väri, se näkyy kyllä. Ja näyttää tyhmältä, oli kumpaan suuntaan tahansa väriero. Ja jos kuvittelee, että osaa häivyttää rajan, niin ei. Hiusrajasta, korvista tai kaulasta se näkyy aina.

Ja jos taas haluat näyttää pakkelinaamalta, on ihan sama mitä sudit naamaasi. Epäluonnolliselta ja tukkoiselta näyttää aina.

Vierailija
8/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummempi aina itselläni käytössä. En halua näyttää miltään kalpealta nukelta.

Vierailija
9/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se tummuus yleensä niin nöpönuukaa ole, mutta pohjasävy on. Esim itse näytän todella oudolta missä tahansa lämminsävyisessä kellertävässä, kun olen värianalyysissä kylmä kesätyyppi. Monelle muulle taas kylmät värit näyttää huonolta, tummuudesta riippumatta.

Vierailija
10/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meikeissä on tuon tumma-vaalea asteikon lisäksi punertava-neutraali-kellertävä asteikko, silloin kun kyseessä on laadukas sarja. Osta sävy joka sopii sinulle. Vaaleampi ei tarkoita todellakaan aina punertavaa.

Ja vastaus kysymykseen, mielummin pikkaisen vaaleampi kuin tummempi.

Vierailija
11/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummempi aina itselläni käytössä. En halua näyttää miltään kalpealta nukelta.

Tykkään näyttää kalpealta, mutta liian vaalea näyttää aika hirveältä.

Vierailija
12/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim blogia pitävä meikkitaiteilija Miia Johansson on sitä mieltä että varsinkin vähän vanhemmille tummempi on usein parempi vaihtoehto.

Itse sanoisin että riippuu omasta tyylistä ja väreistä muuten. Esim. Vaaleaihoinen punapää näyttää paremmalta vaaleammassa, samoin lumikkivärityksinen tummaverikkö. Sitten taas itseni kaltaisella maantienvärisellä jolla on beige iho, vähän tummempi ja kellertävämpi tekee terveemmän näköiseksi varsinkin talvella, kun iho on lähinnä harmaabeige.

Vaalea iho ja pisamia ja vaalea olen muutenkin.

Ap

Vierailija
13/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen täydellisesti ihoon sopiva meikkivoide mutta sarja uudistettiin ja värit ei enää täsmää. Oli Loreal infallible matte meikkivoide sävyssä vanilla 11.

Ap

Vierailija
14/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssin rusehtava tekee freesin näköiseksi, etenkin meidät blondit

Vierailija
15/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald kirjoitti:

Oranssin rusehtava tekee freesin näköiseksi, etenkin meidät blondit

sävy nro 74 Florida sunset

Vierailija
16/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voitteko suositella ikääntyvälle iholle kosteuttavaa ja medium peittävää meikkivoidetta?

Ap

Vierailija
17/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#florida sunset#

#no. 74#

Vierailija
18/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummempi (ei matta!) värivoide. Saa ihon näyttämään terveen päivettyneeltä.

Ei näytä terveen päivittyneeltä, vaan likaiselta ja tunkkaiselta.

Vierailija
19/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan suosittelisi liian vaaleaa meikkivoidetta, etenkään jos ikinä yhtään punastut. Tein tuon virheen nuorempana ja sitten näin kuvia itsestäni. Näytin ihan aaveelta, jolla oli tummempi/punertava kaula. Jos on pakko käyttää meikkivoidetta, joka ei ole oikein sävyinen niin valitse mieluummin hiukan tummempi ja laita sitten vaikka joku korkeakauluksinen paita tai levitä myös kaulaan.

Yhtään liian vaalea saa myös nopeasti näyttämään sairaalta.

Vierailija
20/32 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voitteko suositella ikääntyvälle iholle kosteuttavaa ja medium peittävää meikkivoidetta?

Ap

Alueen Brooke moussemeikkivoide tosi hyvä. I.t coameticsin CC-voide myös. Mineraalimeikeistä Alima Pure.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä