Rollaattorimummeli
Olen rollaattorimummeli terveyteni vuoksi. Pyrin hoitamaan asiani itse. Minua ihmetyttää, miksi ihmiset tuijottavat minua joka paikassa ja osa asiakaspalvelijoista on kummissaan kun minunkaltaiseni julkeaa tulla hänen putiikkiinsa.
Minkälaiseksi minun pitäisi stailata itseni jotta saisin hoidettua asiani vähemmällä tuijottelulla. En todellakaan halua olla huomion keskipiste. Otan kaikki vinkit vastaan avomielin!
Kommentit (3)
Ja minä sain tänään tiuskintaa, kun tarjouduin auttamaan rollaattoripappaa bussista. Meitä on moneksi. Asiakaspalvelijat varmasti arpovat mielessään, että kaipaatko apua, uskaltaa tarjota, vai käykö niin kuin minulle, että saa huutoja.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 16:47"]
Ala vaatia palvelua. Sano, mitä haluat.
Asiakas yleensä haluaa jonkun verran huomiota.
[/quote]
Minulla ei ole ongelmia puheentuotossa ja olen oikeustoimikelpoinen. Siitä huolimatta monet asiakaspalvelijat ovat ensin mykistyneitä, sen jälkeen kysyvät haluanko todellakin ostaa tuotteen jne. Eikö heille tule mieleen se, että myös rollaattoria käyttävät ostavat joululahjoja?
Toisena hämmentävänä asiana voin mainita sen, ettei itsepalvelukahvilan myyjä suostunut viemään ostamaani kupposta pöytään vaikkei paikassa ollut jonoa. Istuin sitten rollaattorin päällä ja join kahvit kassalla. Tippiä on aivan turha odottaa em kohtelun jälkeen.
Ala vaatia palvelua. Sano, mitä haluat.
Asiakas yleensä haluaa jonkun verran huomiota.